Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה 2011


refaelbazini
שימו לב! השרשור הזה בן 1302 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי כולם אני מעוניין לרכוש רכב סיאט  איביזה 2011 יש לי כמה שאלות לגביי מה יותר מוצלח מבחינת אמינות ודלק המנוע 1600 105 כ״ס או ה1200 105כ״ס

 

ואם אפשר לדעת מבן אדם שהאוטו ברשותו או כל אחד שמבין איך האוטו מבחינת תחזוקה אמינות בעיקר דלק ומה שנקרא ראש שקט תודה רבה לעונים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבעלותי דגם 1.6 ידני sc שנת 2011 כבר כ 5 שנים. 

טפו טפו טפו מלבד טיפולים שוטפים לא ביקרתי במוסך. 

אצלי הרכב צורך 1 ל 12. 

בזמנו התלבטתי בין דגם ה 1.6 ל 1.2, יש פה אולי את השרשור המדובר איפשהו, 

לבסוף בחרתי ב 1.6 בגלל שמדובר במנוע אטמוספרי מוכר ואמין שקיים בהרבה דגמים של הקונצרן בשנים אלה. 

 

בגדול מרוצה מהרכב, אם יש שאלות ספציפיות - מוזמן לשאול

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזיק ברכב עם מנוע ה-1.6 בדגם 3 דלתות כבר שנתיים.
לי יש את גרסת האוטומט (DSG), ומלבד בלאי רגיל ומשאבת שמן שהוחלפה - הרכב לא אכזב אותי מעולם.

 

הנסיעה שלי בעיקר (99%) בין-עירונית, וצריכת הדלק הממוצעת (בנסיעה רגועה מאד) היא בערך 1 ל15.
ראוי לציין שבגרסה האוטומטית יש הילוך 7 ואני נוסע באופן גורף מבלי מזגן, דבר שכנראה תורם לצריכת הדלק.

מבחינת אבזור יש מזגן, כניסת AUX, סאנרוף של ערסים וחלונות חשמליים - כל מה שאפשר לבקש בתקציב הזה.

מבחינת ביצועים, מנוע ה1.6 לא מצמיד אותך למושב בהאצות אבל יש לו מעל ומעבר לנסיעה יום יומית, ואפילו לעקיפה בכביש המהיר.
הלכתי על ה1.6 מאותו הנימוק של פישמן - מדובר במנוע מוכח ואמין שמשרת את הקונצרן שנים, לעומת הדור הראשון של מנועי ה1.2 (שהם מעולים, אל תבין אותי לא נכון) אשר מתקדמים יותר, לתחכום יש מחיר. במיוחד כשקונים רכב בין עשור.
יש הילוך ספורט שנוסע כמו אוטומט רגיל אבל 'מושך' הילוכים... בפועל הרכב נוסע פחות או יותר אותו הדבר רק רועש יותר והשתמשתי בו לצורך שלו אולי פעם אחת.

לזכותו של הרכב המושבים נוחים, איכות ההרכבה טובה ובידוד הרעשים סבבה לקטגוריה.
גם אחרי עשור אפשר לנהל שיחה עם מי שיושב לצידך גם מבלי להרים את הקול.

הרמקולים המובנים טובים באופן מפתיע, ויש אפילו סאב קטן - יש לי תחושה שאם מרכיבים HU נורמלי יש פוטנציאל טוב לצליל חזק ואיכותי.

 

טיפולים יחסית יקרים אבל שום דבר קיצוני, פחות או יותר 700 שקל במוסך רון (למיטב זכרוני).
אם תבחר (מסיבה לא מובנת כלשהי) לפנות אל מוסכי צ'מפיון, תזכה להבין איך זה מרגיש בעשירון העליון, ומכל הסיבות הלא נכונות.

אם יש לך שאלות ספציפיות אתה גם כמובן מוזמן לשאול
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1302 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...