Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יכולים להמליץ על משפחתית גדולה ומודרנית עד 150 (או 160 גג) אלף שקל? אולי אופציות טובות מיד2 לרכבי מנהלים כגון מאזדה 6? 

 

תודה לעונים.

פורסם (נערך)

בוא תמקד מה חשוב לך ברכב? מרווח פנימי? ביצועים? אמינות? נוחות נסיעה? חסכון בדלק? 

יונדאי סונטה מהצורה האחרונה שנמכרה פה (18-19) , חסכונית יחסית ומאובזרת ועד כה נראה שגם אמינה.

 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

תודה על ההמלצה, אבדוק את הדגם.

אני חושב שכל הפרמטרים חשובים. אולי החשוב ביותר זה שני עסאות ילדים ומקום לאמא שתשב מאחור (זאת הדרישה שלה :-) ) 

פתחי איוורור מאחור - חובה!

צריכת דלק - חשוב אבל פחות כי אנחנו לא נוסעים יותר מדי. 

ביצועים - שהרכב לא יהיה עגלה :-)

פורסם

אז אתה צריך משהו בסגנון C4 פיקאסו קצר (ייצור הופסק) או C5 aircross.

שניהם עם מיזוג לשורה 2 ומנועים סבירים . מעט מאד רכבי מנהלים אם בכלל יתאימו לך מבחינת רוחב הספסל.

שני כסאות תינוק ועוד מבוגר בינהם זה לא פשוט כמו שזה נשמע אלא אם כן האמא נערת גומי דקיקה.

 

 

 

 

פורסם
לפני 1 דקה, save כתב:

אז אתה צריך משהו בסגנון C4 פיקאסו קצר (ייצור הופסק) או C5 aircross.
שני כסאות תינוק ועוד מבוגר בינהם זה לא פשוט כמו שזה נשמע אלא אם כן האמא נערת גומי דקיקה.

 ברצינות? רכב כמו אוקטביה לא מספיק רחב? 

פורסם

לא מאמין לי ? לך עם הכסאות למדוד. אחרי כמה רכבים תבין לבד. מה הרוחב של האמא בנקודת האגן (תמדוד בלי שתרגיש).

מה שהמלצתי לך זה בין הספסלים המרווחים בקטגוריה . תמיד אפשר להדחס לנסיעה קצרה בספסל צר וזה יהיה נסבל.

 

 

 

 

  • מצחיק 1
פורסם

תודה על ההמלצה, אבדוק את הדגם.

אני חושב שכל הפרמטרים חשובים. אולי החשוב ביותר זה שני עסאות ילדים ומקום לאמא שתשב מאחור (זאת הדרישה שלה :-) ) 

פתחי איוורור מאחור - חובה!

צריכת דלק - חשוב אבל פחות כי אנחנו לא נוסעים יותר מדי. 

ביצועים - שהרכב לא יהיה עגלה :-)

לפני 4 דקות, save כתב:

לא מאמין לי ? לך עם הכסאות למדוד. אחרי כמה רכבים תבין לבד. מה הרוחב של האמא בנקודת האגן (תמדוד בלי שתרגיש).

 

 

😆 😆😆 😆😆 😆😆😆

 

מדובר בבחורה רגילה, יחסית רזה.

פורסם

ספרתי 8 סמיילי , אני מבין רמזים. כ"א 5 ס''מ. כלומר הרוחב שלה 40 ס''מ ? כל כסא בערך +42 ס''מ (תלוי ביצרן). הגענו ל 124 ס''מ. מידית לידית. כמה יש באוקטביה ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם

לא מדוייק. זה מרחק בין דפנות הדלת לדלת. משען יד מקצר את המקום הפנוי לכסא תינוק. לך עם סרגל ותמדוד. הכי בטוח. אם הכל נכנס : קנה אוקטביה.

 

 

 

 

פורסם

סייב, אתה טועה בנקודת המדידה... לא ברכב, באמא [emoji3]

צריך למדוד בכתפיים כי מהרגע שהכסאות פונים עם כיוון הנסיעה זו הופכת להיות הנקודה הבעייתית.

הכיסאות צרים יותר בתחתית מאשר באזור הכתפיים.

אצלי, כל עוד הכיסאות היו נגד כיוון התנועה, אשתי ישבה באמצע בלי בעיות גם בנסיעות של שעה וחצי... וזה בטויוטה ראנקס עם כסאות ברייטקס וצ'יקו לא קטנים בכלל.

מהרגע שסובבנו את הכסאות היא יכולה לשבת שם בערך רק עם הידיים על הראש [emoji1787] (אם כי מאז זה גם הרבה פחות נדרש).

 

פות"ש, אל תשכח גם את אתגר הכניסה. אתה הרי לא תנתק כיסא כדי שאשתך תשב ואז תרכיב אותו בחזרה. אולי כדאי שתשקול ג'יפון מרווח בשביל הקטע הזה (יתרון גובה התקרה).

הצ'יקו הוא כיסא קצר יחסית ולכן הזזת המושב הקדמי עד הסוף קדימה איפשרה לאשתי להשתחל. בצד של הברייטקס זה כבר היה אתגר מוגזם.

 

 

פורסם

צודק. גם קשור למבנה הספסל עם ארובת הגלגל ומיקום עוגני איזו פיקס.

בעיקרון , הכניסה נעשית דרך המושב הקידמי בלי שינוי מיוחד. זה יותר קל בפיקאסו מכיוון שכל הקונסולה בין המושבים הקדמיים נשלפת (עד הרצפה. אין בה ידית הילוכים). שמים אותה במחסן לכמה שנים.

מרגע שהזעטוטים נרדמו , האישה בתנועת נחש, תוך כדי נסיעה, מזדחלת חזרה לכסא הקידמי. עד לבכי הבא.

 

 

 

 

פורסם
לפני 7 שעות, save כתב:

מיקום עוגני איזו פיקס

ברכבים ללא שלושה מושבים נפרדים מאחורה, אפשר לשכח מהאיזופיקס כשרוצים לשים שני כסאות פלוס מבוגר. האיזופיקס תמיד מרחיק קצת את הכסאות מהדלתות ולא משאיר מקום באמצע.

פורסם
לפני 15 שעות, A_lex כתב:

סייב, אתה טועה בנקודת המדידה... לא ברכב, באמא emoji3.png

צריך למדוד בכתפיים כי מהרגע שהכסאות פונים עם כיוון הנסיעה זו הופכת להיות הנקודה הבעייתית.

הכיסאות צרים יותר בתחתית מאשר באזור הכתפיים.

אצלי, כל עוד הכיסאות היו נגד כיוון התנועה, אשתי ישבה באמצע בלי בעיות גם בנסיעות של שעה וחצי... וזה בטויוטה ראנקס עם כסאות ברייטקס וצ'יקו לא קטנים בכלל.

מהרגע שסובבנו את הכסאות היא יכולה לשבת שם בערך רק עם הידיים על הראש emoji1787.png (אם כי מאז זה גם הרבה פחות נדרש).

 

פות"ש, אל תשכח גם את אתגר הכניסה. אתה הרי לא תנתק כיסא כדי שאשתך תשב ואז תרכיב אותו בחזרה. אולי כדאי שתשקול ג'יפון מרווח בשביל הקטע הזה (יתרון גובה התקרה).

הצ'יקו הוא כיסא קצר יחסית ולכן הזזת המושב הקדמי עד הסוף קדימה איפשרה לאשתי להשתחל. בצד של הברייטקס זה כבר היה אתגר מוגזם.

 

 

וואו זה משהו שלא חשבנו עליו בכלל! תודה רבה לעונים!

×
×
  • תוכן חדש...