Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך פאר-סהר בצומת סגולה


TheWiz
שימו לב! השרשור הזה בן 3059 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתמול אחרי שהלכתי לישון מאוחר (2 לפנות בוקר), לקחתי את הילדים לגן וקפצתי לקניות.

בחניון של סופרסל היה ריבוע של אבנים שלא ראיתי ועליתי עליו עם הרכב ופגעתי בתחתית הרכב (Volvo S60 T5).

שמעתי רעשים מתחתית הרכב, התבאסתי רצח, הלכתי לאיזון צמיגים (חשבתי שזו הבעיה) והבחור שם אמר לי שנשבר לי האוזן של התושבת. אמרתי לו מה עושים. אמר לי ללכת למוסך.

 

ביקשתי שימליץ לי על מוסכניק שידע להחליף את זה (בלי לקרוע את הכיס). הבחור אפנה אותי למוסך "פאר-סהר" שיושב בסגולה. פניתי לשם ניגשתי לסהר והסברתי לו את הבעיה. הוא עלה את הרכב וראה מה נשבר. אמר לי שיזמין את החלק ויחליף לי. לאחר מס' שעות התקשר אלי ואמר שאין את החלק ליבואן (שעולה 500 ש"ח) ופנה למפרקי מכוניות ששם ביקשו 1000 ש"ח על החלק. ביקש 200 ש"ח לעבודה. היבואן אמר שיקח חודש עד שהחלק יגיע. אמרתי לו שיקח מהמפרק.

לקח מהמפרק התברר שהחלק לא מתאים. התקשר אלי סהר ושאל אותי איפה זה קרה סיפרתי לו. הוא נסע לשם בעצמו מצא את החלק השבור, לקח אותו לבחור שהלחים את החלק השבור והרכיב חזרה ברכב. עד כאן שירות יוצא מגדר הרגיל. חכו לפינלה....

סהר בדק את הרכב באופן כללי והתברר שאין בכלל שמן במנוע, ואם הייתי נוסע עוד אלף ק"מ היה נגרם נזק למנוע שעולה מעל 15 אלף ש"ח (!)

אמרתי לו איך יכול להיות? יש נזילה? אמר שאין נזילה. אמרתי לו עשיתי טיפול לפני 4 חודשים בדיוק (לפני 3 אלף ק"מ) במוסך המרכזי של וולוו ששם לקחו ממנו 350 ש"ח לפני מע"מ בשביל למלא 6 ליטר שמן.

התברר שגם במוסכים המרכזיים יש גנבים :evil: ודווקא במוסכים הפרטים יש אנשים הגונים ומקצועיים :-).

 

סה"כ כל הכאב ראש, לפרק את החלק, לחפש חדש/משומש, לחפש את החלק שנשבר במגרש חניה, להלחים את החתיכה השבורה, להרכיב חזרה לרכב, בדיקה כללית של הרכב, 5 ליטר שמן מנוע מובחר......... 810 ש"ח (!)

 

חברים כמי שטיפל קבוע במוסכים מרכזים שכל ביקור לא פחות מ-1,500 ש"ח (בלי בעיות, רק טיפולים!) אני יכול רק להמליץ על המוסך הזה!

 

תוסיפו לכך שמדובר באדם ישר, הגון והאווירה במקום שאנשים שבאים בכיף לעבוד, פשוט תענוג!

 

תכלס, התבאסתי רצח שנכנסתי באבן הזאת, בתוצאה נמנע ממני נזק של עשרות אלפי שקלים ופגשתי בעל מקצוע אמיתי. הכל לטובה 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את סער אני מכיר שנים, אני יודע למה הוא מסוגל, הוא מכיר מכוניות עד רמת הבורג, אומנם רק בשנה האחרונה התחלתי להכניס את הרכב שלי אליו, ( עקב סיכסוך אם המוסכניק שלי שהיה 11שנה) מאז שהרכב שלי אצל סער אני רגוע, גם כי אני יודע איזה בן אדם הוא וגם אני יודע שהוא לא דוחף דברים שלא צריך, הפנית אליו כמה אנשים והם יצאו מרוצים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...