Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטם צבע" V7 כימיכל גייז" שימוש נכון במוצר


שימו לב! השרשור הזה בן 3362 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז כמו שכתוב בכותרת,את ה V7 הייבריד אני מיישם פעם בשלושה חודשים על הרכבים שלי.

וכל פעם ההסרה (מחכה 20 ד) מלווה בכתמים ופסים כהים (כמו ליכלוך שנדבק לפח) ופעולת ההסרה

דורשת שיפשוש ומאמץ יותר מהרגיל (ידני מייקרו פייבר). ועיין נשארים סימנים,כאילו טיפות מים שקופות

שמשאירות סימן .מה אני לא עושה נכון פה?

האם להתייחס אליו כאוטם צבע בכלל? או לקנות מוצר יעיל יותר?

הוא כן נותן מראה עמוק לצבע, אבל את זה אפשר להשיג אם "בלק לייט" האם להשתמש רק ב"בלק לייט"? כאטם צבע עדיף?rfewrftrffgbtghst""""""""""""""

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף פעם לא נתקלתי ב V7 שצריך לחכות איתו 20 דק' על הפח ואז לנגב, זה SPRAY & WIPE לחלוטין.

אולי אתה מדבר על הגלייז BLACKLIGHT, אותו מורחים ואז עליו מקנחים עם ה V7 לפי המלצת כימיקל.

 

לגבי 20 דק' המתנה זה דיי יותר מדי, אני מורח את הגליז כמה דק' בערך 5-7 ולא בשמש כמובן, ואז מנגב. הגלייז עצמו קליל ולא קרה לי שגם עם 10 דק' המתנה הוא התקשח ממש אבל אני לא מתכוון לנסות זאת.

 

אתה שוטף את הרכב ומכין אותו כמו שצריך לפני הגלייז? פלסטלינה + IPA לפני?

 

נ.ב אם יש לך סימני טיפות על הרכב אתה צריך דחוף פלסטלינה או חומר מיוחד להסרת סימני המים, אם זה נגרם בגלל הגלייז אז אולי כי המתנת יותר מדי.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי אני חדשה בפורום מצטערת שאני מתפרצת לשיחתם פשוט יש לי עניין דחוף שאני רוצה לברר פה בפורום ואנילא מוצאת איך פותחיפ פה שיחה חדשה.

איך פותחים פה נושא חדש ???

 

תודה וסליחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בדרך כלל עושה פלסטלינה פעם בחצי שנה וגלייז פעם בשלושה חודשים.

את ה V7 עושה כל חודשיים לערך ושבוע אחרי את ה"בלק לייט".

כראה שלא הייתי צריך לחקות,אלה רסס נגב וזהו(V7).

תודה

מפוליש התייאשתי כי הבנתי שהעשה יותר נזק מתועלת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב V7 שיש לי הייתי משתמש כל שבועיים או בכל שטיפה, הוא כביכול מבליט את הצבע ומחליק אותו אבל עברתי למוצר אחר, ולא דרוש יותר מדי שפריצים ממנו.

האמת שהגלייז לא החזיק בכלל אצלי ולא עשה שינוי זה היה נראה כמו כוסות רוח למת, אמנם הצבע נהיה יותר בולט לאחר שימוש בשני המוצרים הנ"ל.

אתה אומר שלושה חודשים זה מחזיק לך זה מפתיע אותי. שכבה אחת?

אולי תעלה תמונה של מצב הצבע ברכב שלך? אני מקווה שזה לא עשה לך נזק.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב 2013 חדש יחסית ונראה מצויין,ורכב אחר שלי נמכר לאחרונה 2011 S3 גם נראה מצויין במיוחד אחרי הבלאק לייט וגם הצבע

נשמר מצויין (חונה בחוץ)כל מיני נגעים היו נשטפים בקלות וכן הייתי אומר שהאוטם V7 שומר על הרכב בכללי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תתייחס ליכולת האטימה של הבלאק לייט ושל ה-v7.

היא קטנה מאוד עד לא קיימת, מעבר לעניין העמידות על הפח, אין למוצרים הנ"ל שום יכולת להתמודד עם מפגעים כאלה ואחרים.

 

ה-v7 מגניב מאוד בתור דיטיילר לאחר שטיפה, וכמו כל דיטיילר, יש לרסס ולנגבו מיד.

מה שאתה עשית בעצם זה בול ההפך הנדרש, נתת לחומר להתייבש.

 

בגדול, אם בעתיד יופיעו לך שוב כתמים כתוצאה משימוש לא נכון בדיטיילר, רסס ממנו שוב על אותו האיזור ונגב מיד, זה ימחק כל סימן קודם.

 

לגבי הגלייז הנ"ל, ניסיתי על רכבי ועל הרכב של אבא שלי, (שניהם שחורים), לא התרשמתי בכלל בלשון המעטה והעברתי אותו הלאה מהר מאוד.

ממליץ לך בחום לעבור לגלייז של autoglym srp new formula, הבדל של שמיים וארץ במראה (מיסוך גבוה מאוד של סווירלים), ביישום, ביכולת ההסרה, ובמיוחד בעמידות.

בנוסף, יכולת הנקיון שלו היא מעולה (המוצר הוא גלייז שמכונה aio=all in one, מספק הגנה קטנה, נקיון, ומילוי, גם הבלאק לייט נכנס בקטגוריה הזו), אתה תתפלא כמה ג'יפה הוא יסיר לך מהרכב גם לאחר הפלסטלינה.

 

המחיר שלו זול באיביי, שזה תמיד כיף, וחצי ליטר ממנו יספיק לך ללא מעט רכבים.

 

מעליו הייתי בוחר אוטם טוב, אבל אפשר ליישם מעליו ווקס בכיף, הוא מאוד חברותי כמעט לכל מוצר שתיישם מעליו.

אישית, מאוד אוהב את החיבור שלו ביחד עם מנזרנה powerlock.

 

כשיגמר לך ה-v7, שאותו רצוי ליישם כל שטיפה, הייתי ממליץ לך לעבור לדיטיילר של sonax brilliant shine detailer, או בקיצור bsd.

זה דיטיילר שהפתיע לאללה ביכולת ההגנה החזקה והמתמשכת שלו, מספק מראה סבבה לחלוטין, התנהגות מים מטורפת, יישום שקצת צריך להתרגל אליו.

 

אם יהיו עוד שאלות, בכיף.

עריכה אחרונה על ידי sciPoPo

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה,

אתה צודק שיפופו,בשישי האחרון אחרי ייבוש כהרגלי לא יצאו הסימנים אז פשוט רססתי שוב ותוך כדי ניגבתי,יצא טוב.

יש עוד 2 שאלות עיקריות,איזה אוטם צבע מומלץ ל 2 חודשים או 6 שטיפות לפחות.

השאלה השנייה היא,אני עושה איטום צבע מסוג "ננו" ל 2 רכבים אחרים שלי (בקבוקון יקר הח.א הזה)שלפי המומחה יחזיק לפחות

שנה (אני לא המיישם) ,האם בריא או כלל לא בריא ליישם אוטמי צבע אחרי הציפוי ננו ? או שהדבר אפשרי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה,

אתה צודק שיפופו,בשישי האחרון אחרי ייבוש כהרגלי לא יצאו הסימנים אז פשוט רססתי שוב ותוך כדי ניגבתי,יצא טוב.

יש עוד 2 שאלות עיקריות,איזה אוטם צבע מומלץ ל 2 חודשים או 6 שטיפות לפחות.

השאלה השנייה היא,אני עושה איטום צבע מסוג "ננו" ל 2 רכבים אחרים שלי (בקבוקון יקר הח.א הזה)שלפי המומחה יחזיק לפחות

שנה (אני לא המיישם) ,האם בריא או כלל לא בריא ליישם אוטמי צבע אחרי הציפוי ננו ? או שהדבר אפשרי?

 

האמת שבגלל שהדרישה שלך לעמידות היא נמוכה (חודשיים), רציתי להמליץ לך על optimum optiseal, הבעיה היא שאת המוצר הנ"ל מיישמים ישירות על הפח, הוא פשוט לא עובד טוב עם גלייז מכיוון שהוא מלא בחומרים ממיסים ולכן זה הופך אותו ללא אופציונלי עבורך.

במקום זה לך על המנזרנה powerlock, ביישום נכון אתה מקבל ארבעה חודשים בשקט, הגנה מעולה ויישום בין הקלילים.

אם אתה מאיזור המרכז אתה מוזמן לקפוץ ולנסות מעט משני החומרים הנ"ל.

 

לגבי ה"ננו", זה שם כללי לציפויים, תחום מאוד פרוץ בארץ (יש לא מעט שטיפות רכבים שמציעים טיפולי ננו כאלה ואחרים, של חברות עלומות שם, עפ הבטחה לעמידות מטורפת, שבפועל לא שווה כלום).

יש ציפויים שניתן ליישם מעליהם ווקסים כדי להעשיר את המראה (מן הסתם שלא תורמים להגנה הקיימת), ויש ציפויים שאין להם אפשרות להתחבר עם שום מוצר מעליהם (optimum opticoat לדוגמה).

תשאל את מי שעתיד לעבוד לך על הרכב מה שם הציפוי ושל איזה חברה.

בגדול, לפגוע בציפוי זה לא יפגע, זה כן ישנה את התנהגות המים עד שהטופינג יחלש.

האם ישנה לטובה או לא, זה כבר תלוי באלף ואחד גורמים שונים.

 

לעניות דעתי, שנה אחת של הגנה עם היכולות של היום, מעט מידי.

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה רבה .

קראתי קצת על הפוואר לוק נשמע מבטיח גם לגבי התוצאה הסופית של המראה לאחר יישום וגם הישרדות לכמה חודשים של הגנה ושטיפות

רבות. וואלה אני רץ לקנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם רכבים כמו שלך הייתי מוותר על הריצה ובוחר בנסיעה.

 

אם אתה עתיד לבצע ציפוי על הרכב, ממליץ לך להסתכל בלוח מכירה שלנו כאן, אולי מישהו מציע את pl שלו למכירה.

חבל לקנות כמות כ״כ גדולה בשביל יישומים בודדים, גם ככה הבקבוק הזה מספיק לכמות ענקית של רכבים.

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3362 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...