Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

ברשותי שברולט מאליבו 2008 מנוע 3.5 דגם LT

הגעתי למהירות 170 טור 4 - 3.5 . והרכב לא נתן יותר . ברגע שהגעתי למהירות 170 הרכב נתן מכה חלשה בלי בלימה של הרכב . ורק אני ( הנהג ) הרגיש . וכמו שהבנתי יש לרכב 4 הילוכים בגיר . ההילוך הראשון מאוד חזק מפיק 80 קמ"ש לפי ההיגיון זה כמו להגיע ל 200 בכיף

 

יש סיבה מיוחדת שזה ככה ? יכול להיות שיש הגבלה במנוע ?

 

מקווה שהייתי מספיק ברור. אשמח לעזרה ומה לעשות בנידון ואם יש דרך לשנות את זה .

פורסם

שלום,

המצב תקין מהסיבה שישנה הגבלה אלקטרונית ל110-115מייל שזה בערך 175-180קמ"ש.

אפשרי לביטול רק בחיבור למחשב הרכב ,מה שלא ממליץ מסיבות ברורות

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם
שלום,

המצב תקין מהסיבה שישנה הגבלה אלקטרונית ל110-115מייל שזה בערך 175-180קמ"ש.

אפשרי לביטול רק בחיבור למחשב הרכב ,מה שלא ממליץ מסיבות ברורות

 

תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...