Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להשתחל פנימה...


turbo
שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לחבריי הפורום.

 

סוף סוף רכשתם לעצמכם במזל טוב, אקזוטית חלומית. כעת עליכם לבצע את אחד המצבים ה"קשים" אותם עובר כל לקוח של אקזוטית, משמע להשחיל עצמך פנימה לאקזוטית החדשה שלך :roll:

 

1.רבות ממכוניות העל נושקות לאספאלט- משמע סף הכניסה למכונית נמוך עד לכדי

כי נדרשת וירטואוזיות אתלטית , בכדי להשחיל עצמך לקוקפיט - דוגמא מצורפת

בצילום.

 

2. באיזה רכב מדובר בצילום?

 

 

3. זו ממש לא מיועדת ללקוחות שאינם "גמישים" :oops:

 

 

נו צרות של עשירים..... :wink::shock:

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

תמונה להשתחל פנימה.jpg

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו בטח שיהיו לו צרות ביציאה

מי לעזעזל יוצא קודם עם הראש, מה קרה ללהוציא קודם את הרגל שיהיה לך בסיס תמיכה ועליו לצאת

 

אומנם תוך כדי הפגנת גמישות של רקדנית בלט אבל עדיין יהיה לו הרבה יותר קל

 

לגבי הכניסה שוב אותו הדבר קודם הרגל ואז שאר הגוף

 

תן לי את המכונית הזאת ואני כבר ידאג לפתך את הגמישות

זה כמו שאמרת צרות של עשירים

ד''א גם לי היא ניראת כמו הקונטאש

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מזכיר לי את המבחן של קלארקסון לפורד GT40 הישנה והחדשה. בישנה הוא בכלל לא הצליח לסגור את הדלת כי הראש שלו יצא מלמעלה. לחדשה הוא היה צריך לזחול פנימה כשהוא חנה קרוב מדי למכונית אחרת... :-D

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי חלונות קדמיים יותר גדולים מהכניסה לאוטו =\\

 

האמת להיכנס לשם זה לא קשה, זה רק יחסי.

אני פשוט לא יכול לדמיין מה יקרה בתאונה....

(רוב הסיכויים שהנהג יקבל על החזה קישוט בצורת הגה)

 

ובכל מקרה - אלה מכוניות על ישנות, כיום הכל הרבה יותר נוח ופשוט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא - זו לא למבורג'יני קונטאש

תודה על החוות דעת העניינית שלך

עכשיו באמת שיכנעת אותי שזו לא קונטאש

 

מעניין אותי איך הגעת למסקנה הזאת, או שסתם רצית להעלות לעצמך את מניין ההודעות

ואם זו לא קונטאש אז מה זו

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי איזה לוטוס ישנה :-)

 

 

 

 

בברכה

נדב

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אתה צודק בעצם

מצד אחד לא ניראה לי שחברה בסדר גודל כמו למבורגיני שמנוהלת על ידי פדנטים גרמניים מ וולפסבורג (VW)

תוכל לפקשש

 

אבל כמו שכבר ראיתי בפורום

יש מצב שאנשים משלמים כסף ובונים להם רפליקה

אז יכול ליהיות שאתה צודק

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אתה צודק בעצם

מצד אחד לא ניראה לי שחברה בסדר גודל כמו למבורגיני שמנוהלת על ידי פדנטים גרמניים מ וולפסבורג (VW)

תוכל לפקשש

הקונטאש יוצרה ע"י למבורגיני עוד לפני שהגרמנים קנו אותה.

עדיין - זו לא קונטאש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לחבריי הפורום.

 

סוף סוף רכשתם לעצמכם במזל טוב, אקזוטית חלומית. כעת עליכם לבצע את אחד המצבים ה"קשים" אותם עובר כל לקוח של אקזוטית, משמע להשחיל עצמך פנימה לאקזוטית החדשה שלך :roll:

 

1.רבות ממכוניות העל נושקות לאספאלט- משמע סף הכניסה למכונית נמוך עד לכדי

כי נדרשת וירטואוזיות אתלטית , בכדי להשחיל עצמך לקוקפיט - דוגמא מצורפת

בצילום.

 

2. באיזה רכב מדובר בצילום?

 

 

3. זו ממש לא מיועדת ללקוחות שאינם "גמישים" :oops:

 

 

נו צרות של עשירים.....

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

====================================================

*טוב אז זה לא למבורגיני זה ברור:wink::shock:...

*גילוי נאות...אילן הוא חבר שלי אבל לא גילה לי כלום.

 

*רק להשיג את התמונה הזאת ...:|

האם מדובר על "חלום הילדים"?...

DOME שהוצגה לראשונה בשנת 1975 עם מנוע "דטסון" של 280Z ...

 

מנהל אתר למכוניות ספורט בישראל

webmaster www.carinfocus.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לחבריי הפורום.

 

2. באיזה רכב מדובר בצילום?

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

מאיפה התמונה?

בטח שם כתוב איזה רכב זה.

 

לפי דעתי זה קיט.

מאוד דומה ללוטוס אספרי

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה התמונה?

בטח שם כתוב איזה רכב זה.

 

לפי דעתי זה קיט.

מאוד דומה ללוטוס אספרי

===============================

לא מדובר על קיט.

שים לב לתרד הקודם - בו כבר רשמתי את התשובה.

מדובר על רכב מתוצרת חב' "DOME" יפנית, הראשון בסידרה בשם: DOME -O וכפי שציינתי כבר- ואולי לא הובן, פירוש השם : "חלום הילדים" (ביפנית:dome ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד ל - magician.

 

:ok::onfire::onfire::multi::mm_smile::wave::biglaugh::mm_yeah::king::beerchug:

 

1.אך ורק כמי שמתחקה/חוקר אחר/את מכוניות ספורט/אקזוטיות(מיוחדות), יש באפשרותו, להגיע לתשובה. זו אכן DOME, אין צורך לפרט ה "קוסם" פירט בקצרה.

מקווה אני כי השכלתם, ולמדתם פרק קצר על אקזוטית מיוחדת made in japan.

 

2.עוד משהו- מי שלא מכיר כל כך את התרבות המוטורית היפנית, בה ברגע כי זה ינחת ביפן

זה יקבל שוק מוטורי, אחת כמה וכמה מר ישראלי שזה מכיר ברוב המיקרים את חביבתו אלף שש מאות אוטומט- וכן אלפיים אוטומט בעיקר....

שם מצוי שוק רכב ססגוני, ותתי נישות לכל פנאי מוטורי שתחשבו עליו, ישנם לרוב מכוניות מיני בעלי מאות סמ"ק בודדים רובם מוגדשים ובעליי הספק גבוהה וסל"ד המזכיר אופנוע, נישת הספורטיביות מפותח שם עד תדהמה, הרבה לפני שאלו פרצו למערב...., וכן היפנים אלופים בחיקויים, ויותר מזה הם יודעים לשפר אותם מכל הבחינות, גם עיצוב, וכן מנועים....ומכלולים שלא לדבר על גיזמוז /אלק' מכל הביזרז שאתם יכולים לתאר.

ובאם נחזור לאחור, אין פלא כי היפנים קראו וניתחו היטב את אותה אינטגרלה, לה היה דגם ספציפי ומיוחד שנבנה עבור השוק היפני, הם בנו מאוחר יותר בראשית שנות ה-90' את הגרסה שלהם לאינטגרלה זו המיצובישי לאנסר הEVO Mk1 , בדיוק בהחלפת הצורה בסוף 1992 תחילה רק לשוק היפני- (עד היום ישנם רכבים הבנויים רק לשוק היפני- גם מיצרנים מערביים....) לימים סובארו עם אותה הזדמנות ב1993 בה חשפו את האימפרזה לאחר מכן ייצרו את גרסת הטורבו ומשם הכל כבר היסטוריה, זוג ספורטיביות אלו נכנסו לכלל הקונצנזוס בנישת הספורטיביות העולמי כיום ניטשת בינהם מלחמת עולם.... :2gunfire::onfire::snipersmi

חוץ מזה קיימת ההונדה NSX,(תשובה לפרארי :?: ניסאן סקייליין, טויוטה סופרה, והחיקוי שהכה מנה אחת חזקה את גרמניה אפשר לומר :snipersmi:loco::onfire: שגרמו לאליטה הגרמנית קריא : בימר ומרצדס ל :mm_blush::mm_mad::shock2: היתה זאת הלקסוס LS400. כאן הגיעה הטכנולוגיה והמיצוי היפני שהתבשל בבועת התרבות המוטורית יפנית זו הגיע לכדי שלמות בנישת ה"חיקוי/תשובה" המוצלח/ת והמתקדם/ת /יוקרתי/ת ביותר בכל העולם ,בעיקר בשוק הגדול בעולם (ארה"ב).

ביפן שוק הרפליקות הינו אחת התוססים בעולם אם לא התוסס מכולם.

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...