Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן!

הציעו לי את הרכיבים הבאים:

 

מגבר AUDIO GODS 8600 ב 400 ש"ח

סאב פיוניר 305 - 350 ש"ח

תיבה לפיוניר - 150 ש"ח.

 

המגבר הוא 3 ערוצים - נותן 300 וואט לסאב ועוד 280 לכל רמקול. לפי מה שקראתי בפורום החברה שמייצרת אותו היא לא משהו, ךמישהו יש ניסיון עם המוצר הזה ספציפית?

 

בעיקרון אני מעוניין להרכיב מערכת לרכב בסביבות האלף ש"ח, אולי גלישה של עוד 300 ש"ח כלפי מעלה...

אני מחפש שתהייה איכות כמה שיותר טובה, ולא דווקא עוצמה... כרגע יש לי HU של פיוניר לא משהו חדש מידי, אבל מספיק לי כרגע, מקדימה יש רמקולים מקוריים שבאו עם האוטו (כנראה הגודל הוא 5.25), ומאחורה יש פיוניר 130 וואט 6.5 אינץ.

 

איך ההצעה נשמעת לכם? (אני מתכוון גם לקנות כנראה איזה קומפוננט נחמד).

 

ראיתי בזאפ מגבר של BOSS ארבעה ערוצים, C350, איך הוא? הוא יוכל להחזיק סאב ושני רמקולים?

יש לכם הצעות אולי לסאב אחר, פחות חזק, בערך באותו מחיר?

 

תודה

מגאן 265

פורסם

ה AUDIO GODS לא ייתן לך ההספק שרשמת למעלה-בחיים.

המגבר של בוס הוא נחמד, אבל לא לסאב!

הוא "ירים" רמקולים בצורה טובה ולא מעבר לזה. (ראה ביקורת עליו בחיפוש)

1000 ש"ח יהיה מאוד קשה למערכת, אבל תעשה חיפושון נוסף - אולי תמצא משהו.

הפיוניר+תיבה זה המחירים כחדש אגב... ככה שאם אתה קונה משומש, או שיוריד המחיר, או

שכבר תקנה חדש...

פורסם

המחיר הוא לרכיבים חדשים מהחנות. הוא משווק באיזור חיפה.

אני לא אוהב לשמוע מוזיקה חזק מידי, אני מעדיף שישמעו טוב ולא סתם צעקות... אולי כדאי בשלב זה לוותר על סאב ולהסתפק בקומפוננט איכותי מקדימה ומגבר שירים אותו? איך ישמעו באסים בלי סאב? יש לכם הצעות לקומפוננט +מגבר שירים אותם בסביבות 1000 ש"ח?

מגאן 265

פורסם
המחיר הוא לרכיבים חדשים מהחנות. הוא משווק באיזור חיפה.

אני לא אוהב לשמוע מוזיקה חזק מידי, אני מעדיף שישמעו טוב ולא סתם צעקות... אולי כדאי בשלב זה לוותר על סאב ולהסתפק בקומפוננט איכותי מקדימה ומגבר שירים אותו? איך ישמעו באסים בלי סאב? יש לכם הצעות לקומפוננט +מגבר שירים אותם בסביבות 1000 ש"ח?

אף אחד לא יכול לעזור?

 

איך המגבר הזה של מאק -אודיו http://www.e-net.co.il/product.asp?productid=1812

ישתלב יחד עם הרמקולים האלה של מורל 5.25 http://www.d-sound.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=756

 

???

ולוותר בינתיים על סאב...

מגאן 265

פורסם
המחיר הוא לרכיבים חדשים מהחנות. הוא משווק באיזור חיפה.

אני לא אוהב לשמוע מוזיקה חזק מידי, אני מעדיף שישמעו טוב ולא סתם צעקות... אולי כדאי בשלב זה לוותר על סאב ולהסתפק בקומפוננט איכותי מקדימה ומגבר שירים אותו? איך ישמעו באסים בלי סאב? יש לכם הצעות לקומפוננט +מגבר שירים אותם בסביבות 1000 ש"ח?

 

אני יכול להגיד לך ככה.

אם היה לך פעם סאב שדפק.....

אז שום דבר אחר לא יחליף אותו...

וגם לא הקומפוננט הטובים ביותר.

הייתי מציע לוותר על המגבר.... לחסוך טיפה ולהביא מגבר שיוכל להרים לך את הסאב של הפיוניר.

שדרך אגב מחיר מאד נחמד. גם הסאב מעולה.

בקיצור אל תילחץ... יש לך עוד שנים של האזנה למוזיקה.

אז עדיף לחכות קצת ושתהנה מכל רגע.

יום טוב.

ROVER=~~

×
×
  • תוכן חדש...