Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נורא קורצת לי קלות השימוש בווקס ספריי...מתיזים ומיד מנגבים, גם החברה OPTIMUM נראית חברה די רצינית עם מוצרים איכותיים.

האם הווקס הזה יכול לעשות את העבודה כמו כל ווקס נוזלי/משחה?

 

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/85-2013-02-20-00-38-31

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

יש להם מוצרים מעולים, אישית אני מעדיף ווקס או במשחה או נוזלי. כרגע משתמש בכימיקל גייס באטר ווקס שזה משחה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
נורא קורצת לי קלות השימוש בווקס ספריי...מתיזים ומיד מנגבים, גם החברה OPTIMUM נראית חברה די רצינית עם מוצרים איכותיים.

האם הווקס הזה יכול לעשות את העבודה כמו כל ווקס נוזלי/משחה?

 

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/85-2013-02-20-00-38-31

 

החברה אכן מצויינת, אין לה המון מוצרים אבל אלו שכן ישנם, לא פחות ממעולים!

 

לגבי ווקס, יש סוגים שונים, ולכל משתמש יש את המועדף עליו, אם מבחינת קלות יישום כמו שציינת, ואם מבחינת עמידות, מחיר וכו'.

 

הווקס שציינת במודעה הוא מצויין, אכן קל מאוד ליישום וכאן היתרון הגדול שלו, הוא איכותי מאוד ועמיד בהתאם.

למרות זאת, עליך להבין שיש הבדל בין ווקס כזה לבין ווקס קשה שמכיל 40-50% קארנובה, אם מבחינת מראה "חמים" ואם מבחינת עמידות לאורך זמן.

אך שוב, ביחס למחירו, וביחס לקלות היישום שלו, הווקס של אופטימום הוא אחד המוצרים הטובים ביותר שתמצא.

פורסם

אוקיי, תודה על התגובות.

אני חושב שאת הווקס הבא שלי אני אזמין מהאתר כי נראה שבאמת החומרים שם מאוד איכותיים.

אגב, הווקסים של מגווירס מאוד פופולריים כאן בפורום ואני מתאר לעצמי שבכלל בארץ.

לדעתי אם היה באתר מבחר כלשהו של ווקסים מתוצרתם היו הרבה יותר קונים ומתעניינים.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
אוקיי, תודה על התגובות.

אני חושב שאת הווקס הבא שלי אני אזמין מהאתר כי נראה שבאמת החומרים שם מאוד איכותיים.

אגב, הווקסים של מגווירס מאוד פופולריים כאן בפורום ואני מתאר לעצמי שבכלל בארץ.

לדעתי אם היה באתר מבחר כלשהו של ווקסים מתוצרתם היו הרבה יותר קונים ומתעניינים.

אנו היבואנים הרשמיים של כל המוצרים שאתה רואה בחנות שלנו, ולכן המחירים תחרותיים מאוד ביחס למחירים בחו"ל.

איננו מכניסים מוצרים שאיננו מיבאים לאתר.

 

מלבד זאת, מגייורס חברה טובה וגדולה, וכבודה במקומה מונח, אך היא פונה לנישה שונה מהמוצרים אותם אנו משווקים.

מלבד מוצר או שניים, מרבית מוצריה אינם מכוונים לאותו קהל יעד והם אינם דומים כלל באופן הייצור, בהרכב חומרים, במחיר וכו'.

פורסם

שבוע שעבר פעם ראשונה שהשתמשתי בווקס הזה, אחלה ווקס, תוצאה טובה אך הסיפור העקרי כמו שנאמר לך זה קלות היישום.

מאמין שאני אסיים את הקבוק ואלך על ווקס משחתי ויקר יותר, אבל רק מהסיבה שאני אוהב להשתמש ולהתנסות במוצרים חדשים.

פורסם
שבוע שעבר פעם ראשונה שהשתמשתי בווקס הזה, אחלה ווקס, תוצאה טובה אך הסיפור העקרי כמו שנאמר לך זה קלות היישום.

מאמין שאני אסיים את הקבוק ואלך על ווקס משחתי ויקר יותר, אבל רק מהסיבה שאני אוהב להשתמש ולהתנסות במוצרים חדשים.

 

מסכים...אני די חדש בתחום הווקסים לרכב וגם אני בודק כמה וכמה מוצרים עכשיו. כל שבועיים שלושה כשאני שוטף את הרכב אני מקפיד לעבור לפחות על מחציתו ובשטיפה הבאה בחצי השני. אני חושב שבעזרת הספריי אולי אצליח לעבור על כל הרכב מבלי למשוך יותר מדי זמן.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

×
×
  • תוכן חדש...