Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 206 מנוע 1400 אוטומט, טמפ' מנוע 100 מעלות בנסיעה מהירה, האם תקין?


xxgalxx
שימו לב! השרשור הזה בן 4143 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בירשותי פיגו 206 אוטומט שנת 2001 מנוע 1400.

 

כמה שאלות:

החלפתי מלפני שבועיים ראדיאטור חדש , משאבת מים , טיימינג , רצועת טיימינג , מותחן טיימינג , טרמוסטט , וצינור קטן שהתנפח עקב חום מנוע ..

השאלה שלי היא באיזה טמפרטורה המנוע צריך להיות והכי תקין ? כשאני נוסע בלילה או ביום בלי מזגן (לבד) החום מגיע עד ל-90 בערך וככה יורד עם המהירות , ככל שאני עולה עם המהירות נגיד אני על 100 - 110 ק"מ החום מנוע עולה ומגיע אפילו כמעט ל-100 ואחרכך יורד ואחרי כמה שניות שוב עולה , וכשאני מוריד מהירות או לקראת עצירה המד חוזר לאט לאט לחום 82 בערך ..

האם זה תקין ? שחום מנוע מגיע כמעט ל-100 מעלות בלילה ? כשלא ממש חם ושהאוטו ריק וללא מזגן מופעל ??

חשוב לציין שיש נוזל קירור במיכל , כי אני בודק כל הזמן (במנוע קר) , אין אוויר במערכת כי הוא הוציא אותו וסידר הכל כשהוא החליף את כל החלקים שציינתי.

(אני חייב לציין שרכב נוסע חלק ומעולה ומגיב טוב מאוד! אין שום תקיעות או בעיות של סחיבה.)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק שטמפרטורה של 100 מעלות לא תקינה אלא גם כל מה שאתה מתאר לא תקין!

חום המנוע לא צריך לעלות ולרדת בהתאם ללחיצת הדוושה או לעוצמת הרוח.

גש מיד למוסך נורמאלי ובדוק את הנושא - במיוחד את הטרמוסטט! כי לפי התיאור שלך ככל הנראה שם הבעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ייתכן גם שיש עדיין בועת אוויר הגורמת לקריאת טמפרטורה שגויה. יש לבצע ניקוז.

האם הטרמוסטט החדש הוא מקורי?

מה גרם להתחממות הקודמת לטיפול? האם הגעת למצב של נורה אדומה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ייתכן גם שיש עדיין בועת אוויר הגורמת לקריאת טמפרטורה שגויה. יש לבצע ניקוז.

האם הטרמוסטט החדש הוא מקורי?

מה גרם להתחממות הקודמת לטיפול? האם הגעת למצב של נורה אדומה?

 

הוא ביצע ניקוז והכל גם מול העיניים שלי אני ראיתי התרמוסטט חדש ומקורי וכן הגעתי למצב של נורה אדומה.

 

 

 

לא רק שטמפרטורה של 100 מעלות לא תקינה אלא גם כל מה שאתה מתאר לא תקין!

חום המנוע לא צריך לעלות ולרדת בהתאם ללחיצת הדוושה או לעוצמת הרוח.

גש מיד למוסך נורמאלי ובדוק את הנושא - במיוחד את הטרמוסטט! כי לפי התיאור שלך ככל הנראה שם הבעיה.

 

התרמוסטט חדש ומקורי הוא הראה לי אותו והחליף לי אותו בעיניים שלי..

כשאני ילך למוסך אני לא יודע מה צריך להגיד לו שיבדוק את מה?

הראידאטור חדש + צינור שמגיע למנוע חדש + משאבת מים חדשה + פקק לחץ של המיכל חדש + טיימינג חצי רכב החלפתי לחדש ומקורי

מה הלאה? מה צריך לבדוק? למה הרכב מתחמם ככה? חשוב לי לציין שאחרי שהרכב מתחמם אני עוצר בצב ורואה שנזל קצת מים מתוך המיכל מכיוון הפקק(הפקק חדש!)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקין לגמרי !

 

ב 306 שהייתה לי, היה מנוע זהה (שנת 2000) - גם אני נתקלתי "בבעיה" הזו בדיוק.

בדוק שרשורים שלי מלפני שנתיים לגבי 306 ותראה בעצמך שהסיפור שלי והסיפור שלך אחד הם.

 

אם אתה רוצה להיות רגוע, ממליץ לך לקפוץ לאורן שירותי רכב או למוסך גבע ע"מ לאשר שאין בעיה.

 

אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפג'ו 206 אוטומטית יש בעיה לעיתים שהקולר של הגיר נסתם, וכתוצאה מכך הרכב מתחמם.

המערכת היא טורית, ולכן סתימה בקולר של הגיר יכולה לגרום לכך.

צריך להוציא את הצינורות שלמתחברים לקולר של הגיר ולראות אם הוא לא סתום.

בכל אופן אם הרכב ב 100 מעלות זה לא תקין.

תבדוק את מה שאמרתי ותעדכן פה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממליץ לך על מוסך גבע בתל אביב ברחוב התושייה. הייתי אצלו היום.

אחד המוסכים הכי אמינים שנתקלתי ובמחירים שפויים והוגנים.

יש לי 307cc ואצלי גם החום מגיע ל100מעלות ומסתבר שבמנועי 2000סמק של פיג׳ו זה לגיטימי.

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה פה פעם שרשור שמסקנתו היתה שהתרמוסטטים של פיזו' מציגים את הטמפ' האמיתי ולכן הוא משחק סביב ה- 90 +-10.

שאר המכוניות - לא מראות את המשחק הזה (למרות שגם אצלם זה עולה ויורד) ולכן זה תמיד מראה על 90. חפש את השרשור הזה לתשובה יותר מדוייקת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו ששגיא 601 כתב, ברכבי סיטרואן\פיג'ו מוצגת טמפרטורה האמתית, והיא משתנה בהתאם למהירות הרכב (רוח), כניסת מאווררים לפעולה.

 

המאוורר נכנס למהירות גבוהה קרוב ל 100 מעלות.

וזה מה שאתה רואה - מד חום מתקרב ל 100 מעלות ויורד לאחר מכן.

המאוורר מפסיק להסתובב במהירות גבוהה - מד חום שוב עולה לכיוון 100 מעלות בנהיגה מאומצת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, רק שבנסיעה בכביש פתוח במהירות 110 קמ"ש הרדיאטור מתקרר על ידי האוויר החיצוני הזורם דרכו, ומאוורר לא אמור לעבוד, ובוודאי לא להכנס למהירות גבוהה.

 

כשמאוורר פועל במהירות גבוהה הטרמוסטט אמור להיות כבר פתוח לגמרי ומערכת קירור פועלת בתפוקה מירבית. ומצב זה לא אמור לקרות בנסיעה רגועה.

 

לדעתי, 100 מעלות היא טמפרטורה לא תקינה בשיוט נניוח ב 110 קמ"ש.

 

אם במאמץ הטמפרטורה מגיעה ל 100 זה תקין, אבל בשיוט רגיל הטמפרטורה אמורה להיות נמוכה יותר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

אם מגיעים למוסך מקצועי אין צורך "להגיד" לו מה לעשות.

יש לבדוק באמצעות סורק אבחון שהמחוג לא מזייף ולהתקדם משם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4143 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...