Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעידות בנסיעה, חום מנוע גבוה. מאזדה 121 93' ידנית.


crul
שימו לב! השרשור הזה בן 4116 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם ותודה מראש לכותבים

ברשותי רכב מאזדה 121 ידנית שנת 93 עשתה 300000 ק"מ,

יצאתי איתה לראשונה היום מחוץ לעיר למודעין

מירושלים, ושלושה דברים התרחשו במהלך הנסיעה,

 

הראשון

רעידות שנובעות מהמנוע, ככה זה מרגיש

ובמיוחד כאשר אני משחר קצת את הרגל מהגז זה מורגש,

הרעידות הם קצרות למשך 5 שניות ואז הכול מסתדר, ולאחר כמה זמן זה שוב קורה,

הרעידות מופיעות גם שאני נוסע בהילוך ראשון או שני,

ולאו דווקא במהירות גבוה,

נסעתי קודם לכן בתוך העיר ולא הורגש כלל רעידות, רק שביום חמישי שקדם לנסיעה הזו, החלפתי פלאגים לאוטו

אם כן השאלה האם יתכן שיש פלג שלא מונח במקום והוא זה שגורם לרעידות,

או שזה משהו אחר ואם כן מה ?

 

הדבר השני

חום מנוע ,

בנסיעה חזור ממודיעין לירושלים בעליות המנוע מתחמם וברגע שאני עוצר בצד הוא מיד תמקרר בחזרה,

אפילו בלי שאני מכבה את המנוע ,

ביום חמישי שטפתי את הרדיאטור והכנסתי נוזל קירור טוב, וכן בדקתי את התרמוסטט,

ונראה שהוא תקין כי ברגע שהחום מנוע מגיע לחצי הוא מדליק את המאורר ומכניס מים לבלוק,

האמת היא שראתי טיפות באזור הפלאנ'ג ליד הטרמוסטט זה מעיד על משהו?

בקיצור מה עלי לבדוק עוד,

 

הדבר השלישי

האוטו סוחב מאוד גרוע.

השאלה האחרונה, האם יתכן והרעידות וחום המנוע והסחיבה האטית של האוטו, נובעים מרצועת טיימניג לא מכוונת ?

שוב תודה רבה לכל הכותבים.

מנהל אתר תמונות יהודיות picjew

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

בדוק מגע רופף של כבלי חוטי ההצתה בחיבור למצתים.

במידה ואחד המצתים לא מתפקד בגלל חוסר ניצוץ מחוט ההצתה או הפלג שהרכבת נפגע באלקטרודה תוך כדי הרכבה, זה אחת האפשרויות הסבירות לחוסר הסחיבה ,הרעידות,ולהתחממות המנוע בגלל מאמץ.

בנוסף ,חובה לבטל את הנזילה ,בסמוך לפלאנץ תרמוסטט.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

בדוק מגע רופף של כבלי חוטי ההצתה בחיבור למצתים.

במידה ואחד המצתים לא מתפקד בגלל חוסר ניצוץ מחוט ההצתה או הפלג שהרכבת נפגע באלקטרודה תוך כדי הרכבה, זה אחת האפשרויות הסבירות לחוסר הסחיבה ,הרעידות,ולהתחממות המנוע בגלל מאמץ.

בנוסף ,חובה לבטל את הנזילה ,בסמוך לפלאנץ תרמוסטט.

בברכה

צביקה

 

תודה צביקה

בדקתי את החוטים וזה נראה שהם מחוברים טוב,

איך אני יכול באמת לדעת האם אחד הפלאגים מחובר לא נכון?

האם יתכן וחוסר שמן של הגיר יכול לגרום לכזה דבר,

כי יש קצת קושי להכניס הילוכים בהילוך ראשון ושני

תודה רבה

מנהל אתר תמונות יהודיות picjew

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4116 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...