Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל או רנו? מה צילמתי?


gabyglazer
שימו לב! השרשור הזה בן 4142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

באיזור המרכז במצב של אמצע שיפוץ בדרך לשום מקום.

רנו? אופל? אולי מוסקוויטץ'? לפי מה יודעים?

גם וגם

רנו פרגונט היא הראשונה מימין והאחרונה בשורה למטה.

המכונית השניה משמאל היא אופל מהשנים 1947 - 1949.

הכי שמאלית בשורה העליונה היא מוסקוביץ 400 מתוצרת ברה"מ שהיתה העתק של אופל קדט משנות השלושים. הרוסים שכבשו את המפעל לקחו את המכונות וייצרו את הרכב מחדש...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רנו? אופל? אולי מוסקוויטץ'? לפי מה יודעים?

 

בישראל התשובה כמעט אוטומטית: הרנו הורכבו בחיפה, ובכמות מסחרית :wink:, כמעט עשר שנים אחרי שייצורה של האופל הסתיים, כך שהשרידות של הצרפתית-ישראלית גבוהה בהרבה. אבל השאלה מעניינת. הסבר קצר -

 

אופל הציגה את דגם הקאדט ב- 1936. האגדה מספרת שלואי רנו התרשם מהמכונית המודרנית עם המרכב האחוד. את התוצאות אפשר היה לראות שנה מאוחר יותר, ברנו ז'ובאקאטר (הרנו שבתמונה, כאן במדי משטרת צרפת, היא גרסת המסחרית שלה).

R2101 Gendarmerie.jpg

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האגדה מספרת שלואי רנו התרשם מהמכונית המודרנית עם המרכב האחוד. את התוצאות אפשר היה לראות שנה מאוחר יותר, ברנו ז'ובאקאטר .

 

אם נקבל את אמינותה של "ויקיפדיה", מדובר ביותר מאשר "אגדה" (אם כי שם ההתייחסות היא לאופל אולימפיה, הקדט פותחה בעקבותיה). ציטוט משם:

 

The Juvaquatre was heavily inspired by the German Opel Olympia, a car which Louis Renault had been impressed by during a 1935 visit to Berlin (consequently the Juvaquatre, particularly early models, bore a strong resemblance to the Olympia)

עודד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נקבל את אמינותה של "ויקיפדיה", מדובר ביותר מאשר "אגדה" (אם כי שם ההתייחסות היא לאופל אולימפיה, הקדט פותחה בעקבותיה). ציטוט משם:

 

The Juvaquatre was heavily inspired by the German Opel Olympia, a car which Louis Renault had been impressed by during a 1935 visit to Berlin (consequently the Juvaquatre, particularly early models, bore a strong resemblance to the Olympia)

 

המקור שציטטתי (ספר מצויין על הז'ובא) מגן על "הפטרון", ומנסה להוכיח באותות ובמופתים מדוע לא יתכן שרנו גנב את האופל. אבל גם הוא לא מתעלם מכך שרנו ראה את הרכב בברלין, ב- 14 פברואר 35, ושהרכב נרשם בספרי רנו אחר-כך. אני בחרתי להאמין לגרסת-ביניים...

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...