Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

חזרתי מנסיעה בינעירונית ובעת דימום המנוע נשמעו מים מבעבים (בדיוק כמו קומקום חשמלי בנקודת רתיחה) במיכל העיבוי.

איפשרתי לרכב פרק זמן להתקרר וחזרתי אליו לבצע מס' בדיקות להלן התוצאות:

 

מים במיכל עיבוי ירוקים ונקיים +מפלס תקין.

 

שמן נקי ללא טחינה .

 

לאחר מכן הנעתי את הרכב שוב וחיכיתי פרק זמן עד שיתחמם :

 

טמ"פ תקינה חום מנוע על חצי סקאלה כמו שצריך.

 

מאווררים נכנסים בזמן לעבודה.

 

אין חריגות\נזילות מים וכדומה.

 

דוממתי מנוע ולא נשמעו מים מבעבעים.

 

שיחזרתי את רצף האירועים בראש ועלה בדעתי שאולי פקק הלחץ של מיכל העיבוי לא היה סגור כהלכה ,כי הרי פתחתי וסגרתי לבדוק מפלס ומרקם מים. ישנה אפשרות כזו?

מה אני צריך לעשות ? האם לעקוב אחרי התופעה לראות אם היא חוזרת ולפעול משם או שמה אתם ממליצים אחרת ?

Gn'f'R

  • ספונסר פורום
פורסם

יש לבצע בדיקת לחץ למערכת הקירור.

עלות החלפת פקק היא זניחה (כמה עשרות שקלים) ואם הפקק אצלך לא הוחלף בזמן האחרון לא יזיק להחליף אותו. בדוק גם את מיכל העיבוי (אולי יש בו סדק).

לדעתי קיים מעבר של גזי פליטה למערכת הקירור, יכול להיות שמדובר באטם סעפת פליטה או באטם ראש מנוע.

פורסם

שלום עזרה,

התכוונתי לעדכן את ההודעה בהתפתחות וראיתי את התגובה שלך ,תודה!

 

ביצעתי נסיעה נוספת ועכשיו ראיתי כי יש ביעבוע וכי יוצאים אדים מכיוון הפקק +איזור הפקק רטוב בנוזל קירור.

אני חושב שהפקק של מיכל העיבוי עם פורק הלחץ עשה את שלו.

Gn'f'R

פורסם

הרגע ביצעתי שיחת טלפון למוסך לבירור לגבי האם יש פקק בנמצא.אני ממתין לתשובה באם כן אני אגש לקחת.

 

ודרך אגב זה כבר תקופה שאני מחפש מוסך לא מרכזי שיטפל בקרייזלר ,אז כן אני אשמח להמלצה .

Gn'f'R

פורסם

לפני זמן לא רב הייתי בסיפור דומה ואני רוצה להמליץ שתבדוק איזה לחץ מסומן על הפקק שלך, כדי שתוודא שמחליפים לפקק עם אותו ערך.

  • ספונסר פורום
פורסם

מצויין, בבאר שבע יש בעל מקצוע מצויין בשם אלי עשור, הוא הבעלים של מוסך מרכז רכב דרום.

תפנה אליו ותגיד לושהגעת מהפורום ואני בטוח שתצא מרוצה.

פורסם
לפני זמן לא רב הייתי בסיפור דומה ואני רוצה להמליץ שתבדוק איזה לחץ מסומן על הפקק שלך, כדי שתוודא שמחליפים לפקק עם אותו ערך.

 

מהו סיפור דומה,האם אצלך זה הסתיים בהחלפת פקק בלבד?

את הפקק הזמנתי מהמוסך המרכזי פרטי הרכב שלי מצויים שם במחשב כך שאני לא צופה לבעיה.

 

 

מצויין, בבאר שבע יש בעל מקצוע מצויין בשם אלי עשור, הוא הבעלים של מוסך מרכז רכב דרום.

תפנה אליו ותגיד לושהגעת מהפורום ואני בטוח שתצא מרוצה.

 

 

בעבר הייתי אצל אלי עם הרכב הקודם,אכן שירות למופת! לא שיערתי שהוא מקבל גם קרייזלרים .אני אצור איתו קשר.

Gn'f'R

פורסם

הגעתי למוסך לקחת את הפקק (מקורי מהחברה),134 ש"ח כולל מע"מ.

ניגבתי היטב את איזור המיכל והרכבתי את החדש.

נכנסתי לרכב וביצעתי נסיעה חזרה לבית 50 ק"מ סה"כ.

דוממתי מנוע סוף נסיעה ,אין ביעבוע !

תודה לאל שזה נגמר בפקק ולא בקומפרסיה הפוכה (חשש גדול שהיה לי),כי אחרת עם כל הצער לא הייתי מטפל ברכב.

 

עזרה,תודה לך על הענות ועל המלצת המוסך -אותה רשמתי לפעם הבאה.

Gn'f'R

  • ספונסר פורום
פורסם

נכנס אוויר למערכת שאמורה להיות סגורה (אטומה).

ערן, אני שמח לשמוע שהבעיה נפתרה בעלות זניחה.

בטיפול הבא תקפוץ לאלי ואני בטוח שתמשיך להיות מרוצה.

×
×
  • תוכן חדש...