Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע "חם חם" (או... איך עוזרים למנוע המקורר אוויר של הקורבייר בימי הקיץ החמים...)


lior_baruch
שימו לב! השרשור הזה בן 4693 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אולי אני טמבל גמור, אבל במרוצת השנים נמכרו עשרות מיליוני מכוניות בעלות מנועים מקוררי אוויר.

אם שיטת הקירור הזו היתה כה איומה ונוראה, מדוע פולקסווגן השתמשו בה לאורך 4 עשורים ?

אני אשמח מאד באם תרחיב את דעתנו בנושא.

 

אתה לא טמבל ,אתה חסר נסיון ,לא השתמשת שימוש של משתמש כבד ברכבים כאלו ,בזה אני משוכנע על רקע דבריך .

ומה הקשר בין עשורים ..לבין טיב הסחורה ? כל המשתמשים שמשקיעים הון ביצורים האלו מגיעים לאותה מסקנה של ליאור ברוך ,לאוטו שלו חם ולחץ שמן נופל ,מלבד צרות אחרות שלא ניכנס אליהם כרגע .

 

מרבית הרכבים מקוררי האויר נעלמו כולל סיטרואנים ,כאשר טעם מר ורע בפי בעליהם ,וזה אחרי "תחזוקה נכונה " בכחש .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אודה ולא אבוש, אני רחוק מאד מלהיות חסיד של החיפושית, אבל את ההיסטוריה של הרכב אני מכיר קצת.

בכל זאת, יוצרו עשרות מיליוני מנועים כאלו, וסביר להניח שלו מנועה של החיפושית היה כה קטסטרופאלי, מכירותיה היו צונחות לאחר מספר מועט של שנים.

הניסיון שלי עם מנועים מקוררי אוויר מגיע דווקא מהתחום הצבאי, קרי גנרטורים.

לא מעט גנרטורים צבאיים הונעו במנועי דוייטש מקוררי אוויר שפעלו מצויין גם בחום הקיץ של בקעת הירדן, ובאמינות מלאה.

שוב, יותר מאשמח באם תפרט לנו מה כה גרוע במנועים מקוררי אוויר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אודה ולא אבוש, אני רחוק מאד מלהיות חסיד של החיפושית, אבל את ההיסטוריה של הרכב אני מכיר קצת.

בכל זאת, יוצרו עשרות מיליוני מנועים כאלו, וסביר להניח שלו מנועה של החיפושית היה כה קטסטרופאלי, מכירותיה היו צונחות לאחר מספר מועט של שנים.

הניסיון שלי עם מנועים מקוררי אוויר מגיע דווקא מהתחום הצבאי, קרי גנרטורים.

לא מעט גנרטורים צבאיים הונעו במנועי דוייטש מקוררי אוויר שפעלו מצויין גם בחום הקיץ של בקעת הירדן, ובאמינות מלאה.

שוב, יותר מאשמח באם תפרט לנו מה כה גרוע במנועים מקוררי אוויר.

 

אתה שוב מערבב הצלחה שלא במקומה ,כמו ליאור ברוך שהביא למשל מנועי אוירונים ,זה משהו שונה לחלוטין ,אל תחפשו סיבות ,האמן לי אני כותב מנסיון .

לגביך אישית ,אתה טוב מאוד בתאוריות הפרושות לכל דורש ברשת ואתה מציג אותן מתומצת ונפלא .

 

תבין , הקורוויר וכל שאר המקוררות אויר מאחורה זו מכה ובעיות קשות בקיץ הישראלי ולגבי מכוניות של VW גם צרות בחורף .

 

די אם תרפרף כאן בפורום ותקרא את הכותבים שמתלוננים קבוע על אותה בעיה ברכב שלהם ,יש כאן אחד שיוצא להנות בחופשה בדרום עם הילדים שלו וכל הדרך מכרסמת בו השאלה ,מתי זה יקרה ? הוא לא יוצא מצרות לחץ השמן וחום במסבים הראשיים.

 

לא יודע מה גילך חן ,אבל שאל את אלו שעסקו בענף כאשר לקוחות עם רכבים שעבדו קשה באו עם שברים מכניים אחרי שקיבלו "תחזוקה נכונה" או לפני .

 

באותם עשרות שנים של יצור הייצורים הללו היה במקביל יצור מנועים מדהימים מקוררי מים ,את זה אתה מכיר היטב .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני זוכר את הגנרטורים הצבאיים מתוצרת דויטץ. אלה מקוררי אוויר ובאמת היו אמינים מאד. מנועים אלה גם הניעו את כבאיות מגירוס.

אבל....זוכר גם זוכר חיפושיות שהוסיפו להם כונסים, פיאט עם מנוע אחורי שנסעו עם מיכסה פתוח. יכול מאד להיות שהציורף של מנוע מקורר אוויר וגם מותקן מאחור הוא בעיתי.

אריה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן וליאור, חבל על הזמן שלכם להכנס לדיון עם הטרול הזה.

 

הבחור מופיע כל כמה חודשים עם כינוי אחר (שווארמה שמש למי שזוכר) ומלכלך את הפורום עם דברי הבלע שלו.

 

את המכורים, כמוני, זה לא ימיר, את האחרים קשה לי להאמין שישכנע ובמקום שרשור עם תמונות של מכונה מיוחדת ועבודת תחזוקה יוצאת מן הכלל, קיבלנו דיון עם אחד שמפיץ שטויות ללא סימוכין ומערער על ידיעתיו של חן שכבר הוכיח אינספור פעמים את ידענותו.

 

בקיצור, שווארמה שמש או איך שלא קוראים לך, קישטה!!! :evil:

יום אחד גם לי תהיה אוסטין אלגרו 1.3 שנת 78,

עם תא נוסעים אפוף עשן ומאורר שחותך אצבעות... :roflmao:

ורדה הוריאנט *כבר לא* מחכה לחלקים מברזיל... (הגיעו בשלום)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חימום הבסיס, עליו מורכב המיסב ותושבת פולי הרצועה

attachment.php?attachmentid=245956&stc=1&d=1308332136

 

מכות קטנות ועדינות בעזרת דורן

attachment.php?attachmentid=245957&stc=1&d=1308332136

 

הכל מפורק

attachment.php?attachmentid=245958&stc=1&d=1308332136

 

הוצאת המיסב מהתושבת באמצעות חימום קל ודפיקות במיקום ייעודי לדפיקה (שקע דורן) בחלק התחתון של המיסב

attachment.php?attachmentid=245959&stc=1&d=1308332136

 

זהו.

 

לכשיגיע המיסב והכל יהיה צבוע, אתעד את ההרכבה.

 

שבת שלום,

 

ליאור.

 

ליאור ,אם תיתן לי את סוג החומר ממנו עשוי הפן (עוקה ) של המנוע אתן לך רעיון נפלא .

 

רשום לי גם את מידות עומק הפן (עוקה) מהאטם ועד לתחתית .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור ,אם תיתן לי את סוג החומר ממנו עשוי הפן (עוקה ) של המנוע אתן לך רעיון נפלא .

 

רשום לי גם את מידות עומק הפן (עוקה) מהאטם ועד לתחתית .

 

אמדוד וארשום.

 

אגב, מה המלצתך למיקום הרדיאטור?

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שכדאי לך לשים או מקדימה או כמו שעושים בחיפושיות -עושים חור בצורה יפה ככה שהרוח תיהיה ישר על הקולר .

אצלך יש מאורר ככה שניתן לשים בכל מקום.

כדי לבדוק את מה שנרשם כאן לגבי בעיות חום שמן , יש לי שעון לחץ וחום שמן להרכבה במנוע חיפושית -אני יעדכן על הנתונים בזמן אמת .

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיע הרדיאטור :)

 

שאלתי לעצת בעלי קורבייר בפורום ייעודי בחו"ל לגבי המלצתם למיקום המועדף לרדיאטור... אם גם לכם יש תובנות בעניין, יותר מאשמח.

 

תודה!

 

ליאור.

 

attachment.php?attachmentid=247037&stc=1&d=1309123388

photo(1).JPG

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב.

יש כמו אקומולטור עם צלעות קירור בנוסף לקולר עם הפאן ממש יכול לעזור בנושא הקירור מכוון שגם הוא מאפשר לך להכיל יותר שמן במערכת

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב.

יש כמו אקומולטור עם צלעות קירור בנוסף לקולר עם הפאן ממש יכול לעזור בנושא הקירור מכוון שגם הוא מאפשר לך להכיל יותר שמן במערכת

 

רעיון....

 

אגב, גם זה כבר בדרך (קרטר שמן), תוספת של כליטר שמן לעומת המקור וכן צלעות קירור, עשוי מאלומיניום (מלוטש):

attachment.php?attachmentid=247049&stc=1&d=1309126088

e314_12.jpg

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה ליטר שמן נכנס אצלך במנוע?

השיפורים האלו דומים מאוד לשיפורים של VW שם גם יש אגן שמן מוגדל ורדיאטור שמן למנועים משופרים.

לדעתי תנסה לדבר עם בני נועם -הוא מומחה לקירור אוויר של VW רוב הסיכויים שהוא יוכל לעזר לך בתכנון מיקום הרדיאטור בצורה הכי אפקטיבית לקירור אוויר.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4693 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...