Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

להלן תמונות של הפלאגים רציתי לדעת אם הם "גמורים",יש בהם עוד "בשר"... אבל במוסך אמרו שבגלל שהם שחורים הם עשו את העבודה.

CIMG0041.jpg

פורסם

התמונה לא ברורה מספיק כך שקשה לאבחן את הפלגים .

פלגים שחורים נגרמים בד"כ מנסיעות עירוניות ברובן או מתערובת עשירה מידי או פילטר אוויר סתום או תצרוכת שמן גבוהה .

פלגים מחליפים כל 45000 ק"מ בתנאים רגילים .

קנה דנסו מקוריים , כולה 50 ש"ח ל 4 פלגים .

מרווח 0.9 מ"מ .

פורסם
התמונה לא ברורה מספיק כך שקשה לאבחן את הפלגים .

פלגים שחורים נגרמים בד"כ מנסיעות עירוניות ברובן או מתערובת עשירה מידי או פילטר אוויר סתום או תצרוכת שמן גבוהה .

פלגים מחליפים כל 45000 ק"מ בתנאים רגילים .

קנה דנסו מקוריים , כולה 50 ש"ח ל 4 פלגים .

מרווח 0.9 מ"מ .

 

רוב הנסיעות שלי הן עירוניות, נכון.

לגבי פילטר אוויר, החלפתי היום ובאמת הוא היה מלוכלך..

לגבי צריכת שמן גבוהה, אני לא ממלא שמן בין טיפול טיפול וגם אם יש נזילה היא ממש מזערית ומינורית,

 

אם הפלאגים שחורים ועדיין נשאר בשר , לפי דעתך צריך להחליף? כלומר האם זה שהם שחורים אומר שהם שרופים וצריך להחליפם ?

 

תודה מראש

פורסם

אני חושב שאני אקנה חדש..

 

רק בשביל הידע הכללי : כיצד מנקים אותם? ומה זאת אומרת לכוון את המרווחים ?

פורסם

חבל על הזמן, לא כדאי להתעסק עם ניקוי או כל אילתור אחר מדובר בסך הכל במצתים בשווי 60 ש"ח

ממילא תרוויח אותם בצריכת הדלק הנמוכה לאחר ההחלפה

 

האם זה נקרא הוצאה גבוהה?

אם כן כדאי לנסוע בתחבורה הציבורית...

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום שנת 2017 - היהלום היפני 

יונדאי אלנטרה I35 שנת 2012

פורסם
חבל על הזמן, לא כדאי להתעסק עם ניקוי או כל אילתור אחר מדובר בסך הכל במצתים בשווי 60 ש"ח

ממילא תרוויח אותם בצריכת הדלק הנמוכה לאחר ההחלפה

 

האם זה נקרא הוצאה גבוהה?

אם כן כדאי לנסוע בתחבורה הציבורית...

 

זה נכון ,אבל עקרונית מצתים יכולים להמשיך ולנסוע עוד המון .

×
×
  • תוכן חדש...