Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סל"ד לא יציב ואחזקה- מיצובישי לנסר 07


I.G
שימו לב! השרשור הזה בן 3991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הבנתי.

תודה.

 

תגיד, אם כבר, יש איזה מוסך באזור הצפון שאתה יכול להמליץ עליו?

אני כנראה צריך גם לעשות טיימינג עוד מעט וטיפול גדול (113K ק"מ).

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאזור המרכז , ואין לי ידע לגבי מוסכים בצפון .

 

החלפת רצועת טיימינג לדעתי כדאי לבצע במורשה יבואן , ההבדל כ 300 ש"ח .

אבל - הם יודעים לעבוד לפי ההוראות , יבדקו פקקי מים ומשאבת מים , תקבל אחריות לשנה .

ואפשר בגמר הטיימינג לבקש חיבור למחשב הרכב , לבדיקת תאום הטיימינג , ולבצע בדיקת כלל המערכות ברכב .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אז ככה:

ביצעתי את האיפוס כפי שהוסבר, ועכשו הטורים יציבים. :mm_yeah:

אבל רק כשהרכב חם ובלי מזגן :(

 

כשאני מניע את הרכב הטורים קצת גבוהים, אבל לא זזים יותר מידי (ואני לא מדבר על מצב שהצ'וק עובד ומחמם את המנוע- אלא אחרי... גם כשאני מכבה את הרכב ל-10 דקות ומניע מחדש הטורים קצת גבוהים מהרגיל)

 

כשאני מדליק מזגן אז הטורים מתחילים להשתגע לחלוטין. יורדים, אחרי כמה שניות עולים, ואז שוב יורדים... גם בעמידה וגם תוך כדי נסיעה לפעמים יש קפיצות. מישהו יכול להסביר?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק חוטי הצתה , חיבור הדוק לכיוון הפלגים ויחידות מודל ההצתה בראש המנוע .

 

בקש מהמכונאי שטפל ברכב, להחזיר את מצב המצערת למצב ההתחלתי ( יצרן ,כמו שהיה )

לשחרר מתיחת כבל גז , אם בוצע כיוון ב בורג אויר להחזיר למצב קודם .

לבדוק שחוטי הווקום הנכנסים למצערת בסדר הנכון .

 

להניע ולהפעיל מזגן , אח"כ להכניס ל D להדליק אורות ולבדוק כי המצערת מתאימה את עצמה .

 

אם יש בעיות - אחרי ההחזרה למצב הקודם - לנתק שוב מצבר , ולבצע חיבור איתחול כמו מקודם ( כפי שרשום בתשובה הקודמת )

ובין העברות המצבים להפעיל גם מזגן ואורות ב N - R - D , ולראות אם המצערת מתאימה את עצמה ומאזנת טורים (סל"ד)

 

אם לא מסתדר - רצוי לגשת למוסך יבואן , ולבדוק את המצערת .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני די בטוח שהמכונאי לא יזכור אותי ולא ידע על מה אני מדבר כשאני אגיד לו לשחרר חזרה את המצערת (אגב, אני לא בטוח שהוא באמת מתח את הכבל...).

אני הולך מחר להחליף פילטר אויר (של מערכת המיזוג) אז אני אבקש מהמוסכניק שאני אהיה אצלו שיבדוק לי את החיבורים של הפלאגים על הדרך.

מקסימום, אני מניח שזה לא משהו שיכול לגרום לבעיות חמורות ברכב אז אני אטפל בזה בטיפול הבא (שאני כנראה אקדים מ-120K ל-115K... עוד איזה 2000 ק"מ)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

טוב, אני מקפיץ את הדיון כי הבעיה עדין לא נפתרה:

 

הטורים במנוחה כשהרכב חם עומדים על כ-700 סל"ד

כשאני מסובב את הגה הטורים קופצים בכ-300 סל"ד (כשאני מפסיק לסובב זה יורד חזרה)

כשאני מדליק מזגן הטורים קופצים בצורה לא עקבית בכ-400 סל"ד ויורדים חזרה כל כמה שניות. כשאני מעביר בין מצבי גיר (N-D, P-R...) הטורים גם "רוקדים" למעלה למטה

 

ועוד שאלה:

קניתי את הרכב לפני כ-700 ק"מ.

יש לי עוד 7000 ק"מ עד לטיפול 120K.

כדאי לי לחכות עד אז או לעשות את הטיפול בתור "ישור קו" (אחרי קניה) ב115K (כדי שיהייה לי מספר עגול לטיפולים הבאים)?

כמה המחירון של מוסך מיצובישי מורשה גבוה ביחס למוסכים אחרים? (שעות עבודה\ עלות חלפים וחומרים)

כמה אמור לעלות החלפה של טיימינג+ פלאגים+ שמן מנוע+ פילטרים+ מים לרדיאטור? הערכה שלי זה 1500 ש"ח ללא עבודה (עוד 400 ש"ח נגיד). אני קרוב?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...

יש לי גם לנסר 2007 והיה לי אותה בעייה ועשיתי תאיפוס לפי איך שאייל רשם פה ועזר לי והצליח!8) תודה רבה אייל

מגבר, cerwin vega hed 300.4

רדיו דיסק, Sony CDX-GT710

קומפוננט קדמי, cerwin vega hed 6.5 60W rms

קומפוננט אחורי, Rockford Fosgate Prime R1652-S 6.5-Inch Component:-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...
בדוק את חיבורי כבלי החשמל למצתים וליחידות המודל הצתה , ולמד כמות אויר באזור פילטר האויר .

בדוק את חיבורי צינורות הואקום למערכת היניקה ולמצערת הגז .

( ללחוץ קלות על המחברים לבדוק סגירה עד הסוף )

 

בצע שוב איפוס למצערת הגז , כאשר הרכב חם בטמפרטורת עבודה רגילה .

הוצא מפתח ממתג ההנעה , נתק את המצבר ל 5 דקות , ( נתק כבל (-) )

 

חבר את המצבר , פתח מתג הנעה ,למצב שני ידלקו אורות לוח שעונים , אחרי כ 10 שניות הנע את המנוע ב P .

לא ללחוץ על דוושת הגז בשום מצב , גם בשלבים הבאים .

ב P - תן למנוע ליצב לבד סיבובי סרק כ 30 שניות .

העבר ל N - רגל על הבלם , ותן למצערת לייצב סיבובים שוב כ 20 שניות .

העבר ל R , רגל על הבלם , שוב ל כ 20 שניות .

העבר ל D , רגל על הבלם , ל 20 שניות , ובדוק אם סיבובי הסרק עומדים על כ 750-800 סל"ד .

 

בצע נסיעה קצרה ובדוק אם ה סל"ד יציב .

 

אייל .

לכמה זמן לנתק את המינוס מהמצבר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכמה זמן לנתק את המינוס מהמצבר?

ליין מן כתב:

בדוק את חיבורי כבלי החשמל למצתים וליחידות המודל הצתה , ולמד כמות אויר באזור פילטר האויר .

בדוק את חיבורי צינורות הואקום למערכת היניקה ולמצערת הגז .

( ללחוץ קלות על המחברים לבדוק סגירה עד הסוף )

 

בצע שוב איפוס למצערת הגז , כאשר הרכב חם בטמפרטורת עבודה רגילה .

הוצא מפתח ממתג ההנעה , נתק את המצבר ל 5 דקות , ( נתק כבל (-) )

 

חבר את המצבר , פתח מתג הנעה ,למצב שני ידלקו אורות לוח שעונים , אחרי כ 10 שניות הנע את המנוע ב P .

לא ללחוץ על דוושת הגז בשום מצב , גם בשלבים הבאים .

ב P - תן למנוע ליצב לבד סיבובי סרק כ 30 שניות .

העבר ל N - רגל על הבלם , ותן למצערת לייצב סיבובים שוב כ 20 שניות .

העבר ל R , רגל על הבלם , שוב ל כ 20 שניות .

העבר ל D , רגל על הבלם , ל 20 שניות , ובדוק אם סיבובי הסרק עומדים על כ 750-800 סל"ד .

 

בצע נסיעה קצרה ובדוק אם ה סל"ד יציב .

 

 

כרשום למעלה באדום .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הרעש חצוצרות בבלימה בנסיעה לאחור, אל תדאג לגבי זה, אבא שלי סבל מאותה בעיה בדיוק והרכב יד ראשונה חדש מהסוכנות , כל פעם נתנו לו תשובה / תירוץ אחר וככה הוא נסע , הבעיה נפתרה סופית בהחלפת רפידות אחוריות.

 

תתחדש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...