Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי תקלה במערכת *רעשים*


pash12
שימו לב! השרשור הזה בן 4977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כמה ימים התחילו להיות לי רעשים במערכת.

לדוגמא, כשאני עובר מווליום 0 לווליום 1 או להפך, אני שומע צליל כזה

שנשמע כמו פיצוץ קטן *טאק* כזה מהטוויטרים,

 

אותו צליל אני שומע גם כשאני עובר ממצב שמיעה מדיסק לרדיו וכו',

וגם כשאני מעביר שיר אני שומע אותו.

 

 

ובנוסף יש לי רעשים בזמןש שמיעת שיר, כשאני מגיע לווליום של 13-14,

אני לא יודע איך לתאר את הרעשים, הם נשמעים כמו משהו נשחק או לא יודע מה..

 

 

מזה יכול להיות ? הטוויטרים הם MT-22 מחוברים לסט של מורל הייבריד, ומגבר לייטנינג אודיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מכשיר יש לך? קצת יותר נתונים אל שאר הרכיבים.

מה ואיך מותקנים יותר יעזור .

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המערכת שלי היא כזאת כרגע :

רדיו-דיסק של קלריון מדגם - dxz765

רמקולים קדמיים - morel hybrid

רמקולים אחוריי - Morel tempo (רק וופרים)

סאב - hifonics brutus

מגבר לרמקולים - לייטנינג אודיו - S4.600.4S

מגבר לסאב - crunch gp1500D

 

הרמקולים של הייבריד (איפה שיש את הבעיה בטוויטרים), מחוברים ליציאה החזקה

של המגבר לרמקולים.

 

כרגע הרמקולים של הMOREL TEMPO לא מחוברים, בגלל שעוברים לי באוטו רק שני כבלים של RCA.

כבלי הRCA הם של רוקפורד.

 

הרעשים ששומעים בזמן שינוי ווליום הם רק כאשר מושמע שיר, כאשר אני לוחץ על PAUSE ומשהה את השיר,

אין רעשים בשינוי ווליום.

 

בגלל שלא מצאתי את הבעיה שאלתי כמה אנשים שאמרו לי שזה יכול להיות מגע עם השילדה,

אך לא מצאתי שום מגע של השילדה עם המערכת (כבלים\חיבורים וכאלה). וגם שיערו

שזה בגלל הרדיו-דיסק, ייתכן ?

 

- עריכה

אני חייב לציין שהחיבור פלוס של הרדיו-דיסק יוצא מהחיבור פלוס של המערכת.

האם זה גם יכול להיות סיבה לבעיה ?

וראיתי גם בפורום שכתבו לבעיה דומה שיכול להיות הארקה של רדיו-דיסק. ייתכן ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי היתה בעיה דומה.

חיזוק המינוס של ה-HU פתר את הבעיה.

שים לב - את המינוס ב-HU זה יש לחבר לגוף הרכב, כמה שקרוב ליחידה ולא למינוס בצמה.

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן.

חפש חלק מתכת (שהוא מינוס של הרכב בוודאות) כמה שיותר קרוב לרדיו דיסק והתחבר לשם.

המינוס המקורי של ה-HU מגיע עם סופית לחיבור לבורג (ולא לצמה).

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי גם בעיה מוזרה שפתאום הרדיו-דיסק התחיל להיכבות בזמן הפעלה,

 

ושמתי לב שזה יותר קורה כאשר הסאב-וופר מופעל

(אם עושים SUB-F OFF ברדיו-דיסק זה כמעט ולא קורה),

 

ממה זה יכול לנבוע ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...