Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בספר הרכב שלי כתוב שכשאשר אני מדליק את נעילת הדיפרנציאל אחורית מנורת הDIFF LOCK בלוח המכוונים תהבהב למשך מספר שניות, מנורת הABS תידלק (הABS לא מופעל במצב זה) ולאחר כמה שניות המנורה של ה DIFF תישאר לעבוד באופן קבוע וכך אדע שהנעילה נכנסה.

אממה, המנורה אצלי ממשיכה להבהב כמה למשך מספר דקות, איך אני יכול לבדוק בעצמי אם הדיפרנציאל נעול או לא?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

נראה לי שרק במצב LOW אפשר לנעול. לפחות ככה זה אצלי בפג'רו.

 

לבדוק אם זה עובד תמיד אפשר לעשות איזה טיולון קטן :D

פורסם

תיבת הילוכים בניוטרל.

הרם את הסרן האחורי עם ג'ק עגלה (מהביצה), ככה שהגלגלים יתנתקו מהקרקע.

סובב גלגל אחד - השני אמור להסתובב איתו.

 

אם אתה מתעצל, סמן עם גיר נקודה מסויימת על 2 הגלגלים (את הנקודה הגבוהה ביותר בגלגל), בצע פנייה קצרה, בדוק ששני הסימונים נמצאים עדיין באותה הנקודה.

פורסם

שלום

 

אכן הנעילה עובדת רק במצב low.

אני יודע שמנורת ה ABS לא צריכה להידלק, אבל זה בהיילקס שלי שנת 99.

לא בטוח לגבי שלך.

 

עם אכן הנעילה נידרכת ורק המנורה מהבהבת, זאת בעיה מוכרת.

בעיקר אחרי טיולים בבוץ, למי שלא העלה צינור נשם לאזור גבוהה יותר.

 

בכל מקרה עם הנעילה עובדת ויש פה מספיק הסברים איך לבדוק זאת, גם הצלבה קטנה ליד הבית תיתן לך תוצאה.

אז רוב הסיכוי שהבעיה היא ביוניט של הנעילה, זה נימצא מעל מנוע הנעילה שבסרן האחורי, מחובר לשם קונקטור חשמלי.

אם אתה הולך לקנות יוניט תבקש יוניט לאור רוורס להיילקס. זה בדיוק אותו יוניט כמו של הנעילה רק שהוא עולה רבע.

בערך 20 ש"ח.

תחליף אותו והמנורה תחזור לתפקד.

שתוציא את היוניט סביר להניח שתראה סימני חלודה על היוניט, זה בגלל שניכנס לך מים לסרן.

ולכן מומלץ לחבר לנשם צינור ארוך ולעלות אותו גבוה יותר, לאזור הארגז.

גם לאחורה וגם לקדימה, כדי שלא הכנסו מים.

 

אם יש לך שאלות נוספות אז בשמח

אתה מוזמן להיתקשר תמיד.

פלג_

054-6556525

פורסם
שלום

 

אכן הנעילה עובדת רק במצב low.

אני יודע שמנורת ה ABS לא צריכה להידלק, אבל זה בהיילקס שלי שנת 99.

לא בטוח לגבי שלך.

 

עם אכן הנעילה נידרכת ורק המנורה מהבהבת, זאת בעיה מוכרת.

בעיקר אחרי טיולים בבוץ, למי שלא העלה צינור נשם לאזור גבוהה יותר.

 

בכל מקרה עם הנעילה עובדת ויש פה מספיק הסברים איך לבדוק זאת, גם הצלבה קטנה ליד הבית תיתן לך תוצאה.

אז רוב הסיכוי שהבעיה היא ביוניט של הנעילה, זה נימצא מעל מנוע הנעילה שבסרן האחורי, מחובר לשם קונקטור חשמלי.

אם אתה הולך לקנות יוניט תבקש יוניט לאור רוורס להיילקס. זה בדיוק אותו יוניט כמו של הנעילה רק שהוא עולה רבע.

בערך 20 ש"ח.

תחליף אותו והמנורה תחזור לתפקד.

שתוציא את היוניט סביר להניח שתראה סימני חלודה על היוניט, זה בגלל שניכנס לך מים לסרן.

ולכן מומלץ לחבר לנשם צינור ארוך ולעלות אותו גבוה יותר, לאזור הארגז.

גם לאחורה וגם לקדימה, כדי שלא הכנסו מים.

 

אם יש לך שאלות נוספות אז בשמח

אתה מוזמן להיתקשר תמיד.

פלג_

054-6556525

פלג תודה רבה, כשיהיה לי זמן אני אתעסק בזה, אתמול יצאתי לטיול בשטח סופר טכני עם חבר שלי שהוא על באגי (!!) והוא לקח אותי למקומות שכל הדרך אמרתי לעצמי "אין מצב שטנדר עובר פה, זה רכב לא מכונת שטח" על כל סלע ציפיתי לשמוע שפשוף גס של הגחון, אבל הנבלה הזאת מפתיעה אותי כל פעם מחדש ושוב אני יכול להמליץ בלב שלם על האוטו הזה8)

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

היי

 

אני לא יודע כמה זמן הוא אצלך.

אני עם ההיילקס כבר 7 שנים, אני פשוט אוהב את האוטו הזה.

אתה תראה שכל טיול אתה מתאהב בוא יותר ויותר.

 

אני בסוף השנה מתכנן למכור אותו, ורק המחשבה על זה עושה לי רע כל פעם מחדש.

אבל אין למה לעשות לפעמים צריך לעשות שינויים.

אני מוכר ומחליף לפראדו, של אבא שלי.

אבל זה לא אותו דבר, להיילקס יש את היחוד שלה, את הנשמה שלה.

הפראדו זה מזדה 3 עם גלגל מאחור (זה אוטו טוב שלא יבינו אותי לא נכון) אבל אין לו יחודיות.

 

תהנה מהאוטו זה רכב מדהים ובהצלחה.

פלג_

004.jpg

פורסם

אני מכיר כמה אנשים שידעו להעריך היילקס שמורה כמו שלך גם בטיפולה וגם במחיר הרכישה, שלח לי הודעה לפני שאתה מעלה אותה ללוחות

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

×
×
  • תוכן חדש...