Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לאל הצלחתי לעלות טיפטיפה בתקציב... והדרישות מהרכב ננעלו על רכב משפחתי.

 

ולכן אני מעמיד כאן להשוואה את הסובארו אימפרזה\גרנד לאונה |מול| טויוטה קורולה.

 

אודה לכם אם תעזרו לי בהחלטה...

 

מדובר עם אוט', 1.6 , ה"כ , ח"ח ב2 הדגמים...

 

ולכן רק נותר לי להשוות מהבחינות הבאות (הם כל כך דומות שאני זקוק לעזרתכם)

 

אמינות - הטויוטה ידועה... האימפרזה פחות?

צריכת דלק - חבר (משוחד...) טוען שהטויוטה צורכת פחות דלק... האם הוא צודק? והאם זה קשור לכך שלסוברו יש הזרקת דלק חד נקודתית...

ביצועים - נסעתי על טויוטה... והיא פרווה + (יחסית למשפחתיות...) לא נסעתי עדיין על הסוברו... אשמח לשמוע את דעתכם.

טיפולים - האם בשנתונים האלו הטיפולים של טויוטה יותר יקרים (ואני לא מדבר על טיפולים במוסך החברה...)

ביטוח רכב - כמה עולה ביטוח כולל (מקיף + חובה) לרכבים האלו.. גם כאן אזדקק לעזרתכם.

 

תודה מראש לכל העונים...

 

נ.ב

נראה לי שזו תהיה ההטרדה האחרונה שלי בנושא קניית רכב - תודה לכל אלו שענו (ובתקווה - שיענו)

שיהיה בכיף!

פורסם

טיפולים - האם בשנתונים האלו הטיפולים של טויוטה יותר יקרים (ואני לא מדבר על טיפולים במוסך החברה...)

 

 

לא ציינת איזה שנתונים...

 

בכל אופן ברשותנו טויוטה שנת 2001, שאל ספציפית מה שמעניין אותך באוטו ואנסה לענות אוביקטיבית עד כמה שאוכל, אחרי הכל האוטו של החברה, אז אין לנו מניות בטויוטה :lol:

 

תוספת:

אגב ברור שאין לי מושג של טיפולים וגם צריכת הדלק לא הכי עניינה אותי, אבל אני כן יכול להגיד שברמת גימור סאן, הפלסטיקה מפנים לא ממש איכותית ויש כל מיני קרקושים.

האוטו מבחינת תקלות, ב3 וחצי שנים שהוא אצלינו ועובד דיי קשה(בממוצע מעל 30 אלף בשנה) לא ביקר במוסך מלבד טיפולים תקופתיים..

 

צריכת הדלק באמת אם אתה נוסע רגוע יכולה בכיף להגיע ל8-9 ליטר למאה קילומטר בתוך העיר(ע"פ המחשב רכב)...בכל אופן אני לא סגור על זה במאה אחוז ובמהרה אני אתן תשובה...

 

לגבי נוחות: מאחורה הדגם שלנו(הלפני אחרון) דיי צפוף, מרווח הרגליים לא מספק, ההגה באמת לא מתקשר בגרוש עם הכביש..

מבחינת האצות היא דווקא מתעלות על המשפחתית הממוצעת, אם זה אחד מהדברים החשובים לך, סה"כ האוטו יחסית נוח לנהיגה, הן כנהג , לפחות בשבילי,והן כנוסע, גם לנסיעות ארוכות, אבל זה בתנאי שמאחור יושבים ילדים או לכל היותר שני מבוגרים.

 

לסיכום הייתי ממליץ לך שאם לבסוף תחליט שתרצה את הקורולה להשקיע ולקנות את הגי אל איי, מלבד זאת שים לב כמובן לדברים רגילים(טיפולים וכו) כמובן..

פורסם

אם כך... אז כל מה שרשמתי בהודעה הקודמת לא תקף...

 

אבל עדיין אני יכול לעזור...

לחבר טוב שלי יש קורולה 93 ונהגתי עליה רבות, אם אני לא טועה בשנים 93-98/99 זה היה אותו הדור..

 

האוטו הזה יותר מרווח קצת, המנוע דיי טוב, לגבי אמינות אני יודע שבשנה האחרונה הלכה משאבת מים ועוד משהו אני לא זוכר..השאלה היא אם זו תקלה של בלאי בלתי נמנע או תקלה רגילה, אה ואגב גם יש בעיה במזגן...אבל אני חייב לציין שהאוטו דיי מוזנח

 

מבחינת נוחות היא בסדר, גם התאוצה לא רעה יחסית...

 

הדש בורד דיי עמיד למרות כל השנים, לגבי טיפולים ובעיות אני אשאל ואתן לך תשובה יותר מפורטת...

פורסם
אם כך... אז כל מה שרשמתי בהודעה הקודמת לא תקף...

 

אבל עדיין אני יכול לעזור...

לחבר טוב שלי יש קורולה 93 ונהגתי עליה רבות, אם אני לא טועה בשנים 93-98/99 זה היה אותו הדור..

 

האוטו הזה יותר מרווח קצת, המנוע דיי טוב, לגבי אמינות אני יודע שבשנה האחרונה הלכה משאבת מים ועוד משהו אני לא זוכר..השאלה היא אם זו תקלה של בלאי בלתי נמנע או תקלה רגילה, אה ואגב גם יש בעיה במזגן...אבל אני חייב לציין שהאוטו דיי מוזנח

 

מבחינת נוחות היא בסדר, גם התאוצה לא רעה יחסית...

 

הדש בורד דיי עמיד למרות כל השנים, לגבי טיפולים ובעיות אני אשאל ואתן לך תשובה יותר מפורטת...

 

93 ו-98 זה לא אותו דור של טויוטה קורולה.

 

אין הבדל מהותי בין שתי המכוניות (גם לא בעלויות התחזוקה...)

בחר לפי נטיית לבך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם כך... אז כל מה שרשמתי בהודעה הקודמת לא תקף...

 

אבל עדיין אני יכול לעזור...

לחבר טוב שלי יש קורולה 93 ונהגתי עליה רבות, אם אני לא טועה בשנים 93-98/99 זה היה אותו הדור..

 

האוטו הזה יותר מרווח קצת, המנוע דיי טוב, לגבי אמינות אני יודע שבשנה האחרונה הלכה משאבת מים ועוד משהו אני לא זוכר..השאלה היא אם זו תקלה של בלאי בלתי נמנע או תקלה רגילה, אה ואגב גם יש בעיה במזגן...אבל אני חייב לציין שהאוטו דיי מוזנח

 

מבחינת נוחות היא בסדר, גם התאוצה לא רעה יחסית...

 

הדש בורד דיי עמיד למרות כל השנים, לגבי טיפולים ובעיות אני אשאל ואתן לך תשובה יותר מפורטת...

 

93 ו-98 זה לא אותו דור של טויוטה קורולה.

 

אין הבדל מהותי בין שתי המכוניות (גם לא בעלויות התחזוקה...)

בחר לפי נטיית לבך.

 

 

אני מאמין שאתה צודק.. אני לא זוכר בדיוק מתי התחלף הדגם "המרובע" לדגם עם הפנסים העגולים, בגלל זה רשמתי 98/99, אבל הסתבר שזה אפילו פחות... :roll:

פורסם
תודה לאל הצלחתי לעלות טיפטיפה בתקציב... והדרישות מהרכב ננעלו על רכב משפחתי.

 

ולכן אני מעמיד כאן להשוואה את הסובארו אימפרזה\גרנד לאונה |מול| טויוטה קורולה.

 

אודה לכם אם תעזרו לי בהחלטה...

 

מדובר עם אוט', 1.6 , ה"כ , ח"ח ב2 הדגמים...

 

ולכן רק נותר לי להשוות מהבחינות הבאות (הם כל כך דומות שאני זקוק לעזרתכם)

 

אמינות - הטויוטה ידועה... האימפרזה פחות?

צריכת דלק - חבר (משוחד...) טוען שהטויוטה צורכת פחות דלק... האם הוא צודק? והאם זה קשור לכך שלסוברו יש הזרקת דלק חד נקודתית...

ביצועים - נסעתי על טויוטה... והיא פרווה + (יחסית למשפחתיות...) לא נסעתי עדיין על הסוברו... אשמח לשמוע את דעתכם.

טיפולים - האם בשנתונים האלו הטיפולים של טויוטה יותר יקרים (ואני לא מדבר על טיפולים במוסך החברה...)

ביטוח רכב - כמה עולה ביטוח כולל (מקיף + חובה) לרכבים האלו.. גם כאן אזדקק לעזרתכם.

 

תודה מראש לכל העונים...

 

נ.ב

נראה לי שזו תהיה ההטרדה האחרונה שלי בנושא קניית רכב - תודה לכל אלו שענו (ובתקווה - שיענו)

 

לפי דעתי תתחיל לחפש את שתיהן - אין טעם להקבע על אחת מהן.

הראשונה שתמצא במצב טוב ותתאים לך - תקנה.

 

ההבדל באחזקה ביניהן יהיה קטן מאוד ולכן קח את הראשונה שתמצא.

פורסם

אבל אתמול מצאתי גם אימפרזה במצב טוב (מבדיקת מכונאי... ולא מכון - שאליו אני אלך אחרי שאחליט על מה ללכת!) וגם טויוטה במצב טוב...

 

אחי מצא את האימפרזה... ולכן לא נהגתי עליה. אבל על הטויוטה כן נסעתי...

 

בגלל זה ההחלטה קשה :roll::!:

שיהיה בכיף!

פורסם

מחירי הסובארו והקורולה יחסית גבוהים משאר היפניות 1.6,אצל הקורולה זה מובן,אמינות מופלגת ואיכות הרכבה משובחת (הכל יחסי).

בסובארו עד כמה שידוע לי עד דגמי 96\95 המזגן לא היה מקורי והיה מותקן בהתקנה מקורית MADE IN ISRAEL מה שאומר שטוב לא ייצא מזה ברכב שכבר עבר עשור על הכביש.

מנסיון מר המזגן בהתקנה מקומית של הג'אסטי 92' שברשותנו עושה אך ורק רע ותיקונים חוזרים הם דבר שיגרתי,אלטרנטור משופץ+עבודה יעלה במוסך סובארו בסביבות 3000 ש"ח.

אם בכל זאת מסיבה מסוימת יש מזגן מקורי (אולי דגם יקר יותר...לא יודע...) אני מעדיף את הסובארו מהסיבה הפשוטה שהיא יותר נעימה\רכה לנסיעה ופחות קופסאתית.

פורסם
בסובארו עד כמה שידוע לי עד דגמי 96\95 המזגן לא היה מקורי והיה מותקן בהתקנה מקורית MADE IN ISRAEL מה שאומר שטוב לא ייצא מזה ברכב שכבר עבר עשור על הכביש.

מנסיון מר המזגן בהתקנה מקומית של הג'אסטי 92' שברשותנו עושה אך ורק רע ותיקונים חוזרים הם דבר שיגרתי,אלטרנטור משופץ+עבודה יעלה במוסך סובארו בסביבות 3000 ש"ח.

אם בכל זאת מסיבה מסוימת יש מזגן מקורי (אולי דגם יקר יותר...לא יודע...) אני מעדיף את הסובארו מהסיבה הפשוטה שהיא יותר נעימה\רכה לנסיעה ופחות קופסאתית.

 

אתה טועה.

כל דגמי הלגאסי / גרנד-לאונה הגיעו עם מזגן מקורי, כמו גם דגמי הלאונה האחרונים. רק טוב יצא מזה - במיוחד ברכב בן עשור (עובדות בשטח, לא צריך להיות גאון בשביל זה).

 

הג'אסטי היא היחידה מדגמי סובארו שהגיעו לכאן בהתקנה מקומית בשנים מאוחרות יחסית.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
תילך על הקורולה הביצועים של האימפרזה לא משהו....

 

תוספת קטנה בעניין הזה - אני לא יודע מי נהג בצורה קרובה מאוד על 2 המכוניות הללו, אבל בתור אחד שנהג על שתיהן צפוף (על כמה קורולות, לא אחת) הביצועים שם לא מרטיטים בלשון המעטה - בטח לא למה שציפיתי בין מכונית עם 114 כ"ס ביחס ל 90 כ"ס. המנוע באימפרזה הרבה יותר בשרני ובמידה ומערכת הפליטה במצב טוב - התחושה באימפרזה טובה יותר, חד משמעית.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני נוטה לכיוון האימפרזה...

 

החשש הגדול שלי ממנה הוא מתיבת ההילוכים האוטומטית... ומכיוון צריכת הדלק שלה.

ניסיונו של דודי עם תיבה של לגאסי שנת 92 גרוע ביותר... האם התיבה באימפרזה דומה לה? ודבר נוסף... האם צריכת דק שלה שווה לקורולה... (לפי טענתו של חברי, צריכת הדלק בקורולה היא - 1ל12 ולעומת זאת באימפרזה 1-10/9)

 

אודה לך אם תוכל לעזור לי בנושא..

שיהיה בכיף!

×
×
  • תוכן חדש...