Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C5 תקלה הידראולית,הרכב מתרומם מקדימה עד הסוף ולא יורד..


wolf107
שימו לב! השרשור הזה בן 5357 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שמע זה נראה לי כמו הגובה הנכון אם אני משווה את זה ל C5 אחרות שאני מסתכל עליהן בגוגל תמונות וכאלה ביד2.

 

זה כמעט הגובה הנכון, לפי דעתי צריך להוריד אותו ממש קצת מקדימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע טוב

הגובה נראה תקין גם בהשוואה לקסנטיה ז"ל

עוד מדד: אם אתה מרים דרגה אחת השנוי משמעותי?

אם כן תקין

בכל מקרה במורשים יש נתוני יצרן לגובה

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגובה נראה בעין גבוה מדי.

אצלי ברכב, כשהרכב מונע והדלתות סגורות, הגובה של מרכז הקשת (הפח) מעל הגלגל הוא 70 ס"מ מפני הקרקע גם מקדימה וגם מאחורה.

 

אריאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע טוב

הגובה נראה תקין גם בהשוואה לקסנטיה ז"ל

עוד מדד: אם אתה מרים דרגה אחת השנוי משמעותי?

אם כן תקין

בכל מקרה במורשים יש נתוני יצרן לגובה

 

שא ברכה

 

כשאני מרים את הרכב לגובה עד 40 קמ"ש(המדרגה הראשונה) ההגבהה היא שולית.

אני גם מרגיש כשאני יושב ברכב שהוא גבוה יותר מלפני התקלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

wolf שלום! לפי התמונות הרכב יושב בוודאות גבוה מדי.ולהערכתי הוא גם קשה יותר מהמצב הקודם,תוודא שהמוסך שאתה מטפל בו יכול מבחינה טכנית "להתמודד" עם האתגר,במקביל אתה יכול להתייעץ עם המחלקה הטכנית בלובינסקי,זה המספר הישיר:03-6710438.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתנצל על האיחור

לפי התמונות האוטו גבוה מדי

לא מצאתי את נתוני היצרן

בכל אופן מדדתי אצלי ב C5 את המדידה כמו בציור המצורף וקבלתי בערך 9~9.5 סניטמטר מהנקודה הגבוה ביותר בגלגל עד לכנף (ראה תרשים)

המדידה בוצעה כאשר הרכב עומד על מישור ישר לגמרי עם מנוע עובד.

התוצאה הייתה זהה בגלגל הימני והשמאלי.

המדידה הנכונה היא כמובן מהרצפה עד לשלדה אבל לא הייתי במצב של לשכב ליד הרכב ולהתלכלך.

 

הבעיה אצלך היא שפתחו (או שהוא נפתח) את המהדק מסביב למוט מייצב וכעת זה יהיה קצת קשה למצוא את הפוזיציה שלו שנותנת את הגובה הנכון.

כדי לכוון את זה הרכב יצטרך לעמוד על בור כאשר משהו שנימצא בתוך הבור משחק עם המהדק הזה עד שהפוזיציה שלו תיתן את הגובה הנכון של הרכב.

אם למוסך יש רק ליפט זה יהיה קשה ומתיש להרים את הרכב, לשחק עם המהדק, להוריד, לבדוק את הגובה וחוזר חלילה.

אגב: אני ממליץ לך ולכל מי שיש לו C5 לחרוט סימון מקביל על המהדק והמוט מייצב כך שבפעם הבאה שהמהדק יפתח אפשר יהיה להחזיר אותו לפוזיציה הנכונה.

 

המזל הוא שב C5 סיטרואן עברו למד גובה אלקטרוני ולכן הכיוון הוא קל יחסית (בפרוצדורה הנ"ל), בדגמים ישנים יותר כמו ה BX ז"ל מד הגובה היה פשוט ברז הידראולי שהיה מחובר למוט המיצב והיה סוגר ופותח מעבר של נוזל הידראולי למתלים. כשהוא היה מתקלקל המצב היה הרבה יותר מסובך להחליף אותו ולכוון אותו.

123.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

wolf שלום! לפי התמונות הרכב יושב בוודאות גבוה מדי.ולהערכתי הוא גם קשה יותר מהמצב הקודם,תוודא שהמוסך שאתה מטפל בו יכול מבחינה טכנית "להתמודד" עם האתגר,במקביל אתה יכול להתייעץ עם המחלקה הטכנית בלובינסקי,זה המספר הישיר:03-6710438.

 

אתה צודק, והוא גם קשה יותר מבעבר.

הבעיה שאני לא חושב שהמוסך יודה בכך שהוא לא מומחה לנושא ההידראולי שבC5.

אני מחר אתקשר למספר שהבאת לי ואתייעץ איתם לגבי הגובה.

בכל אופן מישהו מכיר מכונאי שמבין באמת בC5? לא משנה לי מאיפה בארץ, רצוי בצפון אבל אני מוכן גם לנסוע למרכז הארץ.

 

PIZO תודה לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתנצל על האיחור

לפי התמונות האוטו גבוה מדי

לא מצאתי את נתוני היצרן

בכל אופן מדדתי אצלי ב C5 את המדידה כמו בציור המצורף וקבלתי בערך 9~9.5 סניטמטר מהנקודה הגבוה ביותר בגלגל עד לכנף (ראה תרשים)

המדידה בוצעה כאשר הרכב עומד על מישור ישר לגמרי עם מנוע עובד.

התוצאה הייתה זהה בגלגל הימני והשמאלי.

המדידה הנכונה היא כמובן מהרצפה עד לשלדה אבל לא הייתי במצב של לשכב ליד הרכב ולהתלכלך.

 

הבעיה אצלך היא שפתחו (או שהוא נפתח) את המהדק מסביב למוט מייצב וכעת זה יהיה קצת קשה למצוא את הפוזיציה שלו שנותנת את הגובה הנכון.

כדי לכוון את זה הרכב יצטרך לעמוד על בור כאשר משהו שנימצא בתוך הבור משחק עם המהדק הזה עד שהפוזיציה שלו תיתן את הגובה הנכון של הרכב.

אם למוסך יש רק ליפט זה יהיה קשה ומתיש להרים את הרכב, לשחק עם המהדק, להוריד, לבדוק את הגובה וחוזר חלילה.

אגב: אני ממליץ לך ולכל מי שיש לו C5 לחרוט סימון מקביל על המהדק והמוט מייצב כך שבפעם הבאה שהמהדק יפתח אפשר יהיה להחזיר אותו לפוזיציה הנכונה.

 

המזל הוא שב C5 סיטרואן עברו למד גובה אלקטרוני ולכן הכיוון הוא קל יחסית (בפרוצדורה הנ"ל), בדגמים ישנים יותר כמו ה BX ז"ל מד הגובה היה פשוט ברז הידראולי שהיה מחובר למוט המיצב והיה סוגר ופותח מעבר של נוזל הידראולי למתלים. כשהוא היה מתקלקל המצב היה הרבה יותר מסובך להחליף אותו ולכוון אותו.

 

האם המהדק שאתה מתכוון אליו נמצא במרכז הציר הקידמי? איפה שהחיישן יושב?

לצערי במוסך המורשה שבו אני מטפל אין בור אלא יש ליפט, כך שזה יהיה להם קשה יותר לכוון את הגובה.

תודה לך על ההמלצה אבל לא הבנתי מה אני בדיוק צריך לסמן ואיפה(מהדק, מוט מייצב).

לפי השרטוט שלך הרכב שלי גבוהה בהרבה מהנורמל, לא מדדתי אבל נראה לי שיש לי בסביבות ה15 ס"מ.

בקיצור אני חייב לגשת לאיזשהו טכנאי מוסמך שמתמקצע בC5 ויחווה את דעתו לגבי מספר דברים ברכב ובעיקר לגבי הנושא ההידראולי והנוחות נסיעה(שחסרה משהו בC5 שלי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראה שרטוט מצורף

השרטוט הוא במבט על

המוט מייצב הוא הקו השחור העבה, הוא מקשר בין המתלים של גלגל ימין למתלים של גלגל שמאל ותפקידו למנוע הטיה של הרכב בפניות, הוא גם למעשה מסתובב סביב עצמו כשהרכב עולה או יורד וסיטרואן משתמשים בסיבוב הזה למדוד את גובה הרכב.

החבק שמקיף אותו באדום ויוצא ממנו מוט קצר שמסובב את החחישן האלקטרוני בכחול שהוא למעשה מין פוטנציומטר.

חבל להכנס למוסך החברה ולשלם הרבה כסף. הכיוון לא מסובך, חפש מוסכניק עם ראש פתוח שיש לו בור או ליפט שמרים את הרכב לאחר שהרכב עולה עליו עם הגלגלים (למכווני פרונט ומתקני אגזוזים יש לפטים כאלה) הפנה אותו אל החבק הזה, שיפתח את הבורג ויסובב אותו באיטיות עד שתקבל את הגובהה שנתתי לך. ואז שינעל את החבק עם הבורג ויחרוט סימון עליו ועל המוט מייצב כך שתמיד תמצא את המיקום.

123.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסוף אני אסב את המקצוע שלי למכונאות רכב בעקבות ההסברים המפורטים והמשורטטים שלך.

עזרת לי מאוד, אני ביום רביעי אגש לטפל בבעיה.

תודה רבה רבה רבה על ההסבר המלומד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל רכב רצוי מכונאי שמבין

 

ב C5 זה חובה מכונאי מבין מצטיין ובעל הכלים המתאימים. אחד כזה יכול לטפל אח"כ גם ברכב חלל .

 

אכן הסברים מקצועיים קיבלת. כל הכבוד על הידע והסבלנות וההשקעה של odednovo

 

דוגמא יפה לתכלית הפורום

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5357 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...