Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי חום מנוע רובר 99 (תמונה מצורפת)


marlboro-Hd
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן חברה.

שמתי לב שבימים האחרונים בזמן שחם בחוץ ישנם רגעים שחום המנוע נותה לכיוון ה3/4

אני משתמש בנוזל קירור אדום.המאווררים נכנסים לפעולה (לפי הרעש) חשוב לציין שהחום מופיע רק בעמידה במקום או בנסיעה איטית (כמו בפקקים) לאחר כ20 שניות החום יורד חזרה למקום ועולה שוב לאחר נסיעה ושוב עמידה האם זהו מצב תקין.

האם יש השפעה רצינית מהחום השורר בחוץ על חום המנוע?

מצורפת תמונה להמחשה

dzhqdwmjkyno.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא תקין בכלל, השעון לא אמור לעבור את החצי, גם לא בימים חמים שכאלה.

 

בכל מקרה, דבר ראשון תבדוק שהרכב לא מאבד מים.

תבדוק גם את הפקק של המיכל עיבוי.

במידה והכל תקין, אז גש למוסך לבדוק את התרמוסטט והרדיאטור.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

גם לי זה קרה שלושה שבועות אחרי החלפת אטם ראש מנוע ומשאבת מים. ניקיתי רדיאטור והחלפתי תרמוסטט, אבל זה לא עזר. כרגע האוטו במוסך (לא מורשה כי המחירים שמציעים במורשה עולים כמעט למחיר של האוטו עצמו), אני לא בטוח שהמוסכניק בקי ברובר, אבל אין לי ברירה אחרת. בכל מקרה, התחלתי לחקור את הנושא ומצאתי את זה: http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=243523

די ממצה ונותן מלא רעיונות. בהצלחה עם האוטו. תספר אחר כך מה היה הסוף. אני גם אכתוב בתום הטיפול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר נסיעה ברכב, כאשר הוא הגיע לטמפרטורת עבודה, תיגע ברדיאטור במקומות שונים. אם ישנם הפרשי טמפרטורה במקומות שונים ברדיאטור אז סימן שהוא סתום ויש לנקות אותו אם מצבו מאפשר או להחליפו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקחתי את האוטו מהמוסך היום. החליפו לי רדיאטור וכרגע המנוע לא מתחמם אלא להיפך, מתחיל להתקרר מדי פעם (קצת מתחת לרגיל). ערכתי חיפוש בפורום ונראה שצריך לבדוק תרמוסטט (שהוחלף לפני שבועיים). נראה לי מוזר אבל בכל זאת. אני אסע ככה עוד איזה שבוע, נראה איך המנוע יעבוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...