Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אם אני לא טועה יש טבלה כזאת, שאומרת כמה אני יכול לשתות אם אני נוהג לפי המשקל שלי,

מישהו יכול להעלות אותה ?

תודה רבה מראש.

Audi A3 2.0T 300HP

Kia Sportage Premium

פורסם

קח עצה - לפי משקל הגוף שלי מותר לי לשתות 900 מיליליטר של בירה. אחרי 300 מיליליטר אני מרגיש שאני לא מסוגל לנהוג.



אל תשתה ותנהג, גם אם זה ב"כמות המותרת". רוצה לשתות? תמצא נהג תורן, אין כזה? קח מונית.

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

פורסם

קח עצה - לפי משקל הגוף שלי מותר לי לשתות 900 מיליליטר של בירה. אחרי 300 מיליליטר אני מרגיש שאני לא מסוגל לנהוג.



 

 

אל תשתה ותנהג, גם אם זה ב"כמות המותרת". רוצה לשתות? תמצא נהג תורן, אין כזה? קח מונית.

 

 

ובכן אז יש לך בעיה שאחרי 300 מ"ל אתה מתקלקל. כמה אתה שוקל?

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

90 קילו.

אחרי 300 מיליליטר אני חושב, בעצמי, ללא ינשוף או אוח או תרנגול הודו שבודק רמת אלכוהול, שאני לא כשיר לנהוג, התגובות שלי איטיות יותר, אני מרגיש מסונוור וגם השמיעה שלי לא חדה מספיק.

ולא, אין לי שום בעיה, תודה.

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

פורסם

היינו בבר עם חברים ושתינו, ואז נבדקו במכשיר גדול כזה בתוך הבר לנשוף לתוך קשית, לדעתי מקום מצויין למכשיר כזה

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

טוב תקשיב זה בעייה אישית שלך , יש אנשים (כמוני) שיכולים לשתות לילה שלם ולהרגיש כשירים לנהיגה ,אבל פה ניכנס הקטע הזה אתה לא נוהג לפי מה שאתה מרגיש אלה לפי מה שהסביב אומרת לך .

 

בקיצר אני לא נוהג אם שתיתי יותר מבקבוק בירה אחד .

פורסם

הלינק שהביא עמית חביב, אבל בשורה התחתונה,

זה תלוי במיליון ואחת גורמים ולכל אחד יש גוף שונה

ויכולת שונה לפירוק/ספיגה של אלכוהול.

הכי בטוח זה לא לשתות בכלל לפני שנוהגים, וזהו. לא צריך לשבור את הראש.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לדעתי צריך לשנות את החוק - הכמות המותרת של אלכוהול בדם תהיה 0.00% וזהו.

שתית? אפילו שלוק קטן? אל תנהג. ביננו חנייה עולה 15 שקל בממוצע (בת"א) דלק עוד 10 שקלים והופס הינה כיסינו לך את המונית. שלא נדבר על כך שאתה לא דואג לגבי מי יגע באוטו ואיך ושאר בעיות שיש.

תזכרו שגם עייפות היא גורם - בקיצור, צאו לבארים תשתו תהנו וקחו מונית הבייתה או סעו עם נהג תורן:)

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

פורסם

מחזק את השניים שמעליי, גם אם אתם שותים וזה עובר אחרי כמה שעות אתה מרגיש עייפות נוראית, שזה לדעתי לא פחות גרוע משכרות בזמן נהיגה.

פורסם

האמת נגד העייפות אחרי השתייה יש מספר פיתרונות , לדוגמה :שתייה מורבה של מיים , לבלועה כדור נגד כאבי ראש +לשתות הרבה מיים . מנסיון זה עובד ובהחלט משפר את ההרגשה הכללית (אלו גם תרופות נפוצות נגד האנגאוור \ כאבי ראש אחרי שינה אחרי שתייה מרוב).

 

מומלץ לא לשתות בכלל בכללי ובטח שלא לנהוג ולישתות , אבל אם מישהוא אוהב את זה ורוצה לשתות שישתה רק שיהיה מודע שהוא מסכן את עצמו , אם זות כל אדם ששותה צריך לדעת מה הגבול שלו ולשתות בהתאם .

פורסם
האמת נגד העייפות אחרי השתייה יש מספר פיתרונות , לדוגמה :שתייה מורבה של מיים , לבלועה כדור נגד כאבי ראש +לשתות הרבה מיים . מנסיון זה עובד ובהחלט משפר את ההרגשה הכללית (אלו גם תרופות נפוצות נגד האנגאוור \ כאבי ראש אחרי שינה אחרי שתייה מרוב).

 

מומלץ לא לשתות בכלל בכללי ובטח שלא לנהוג ולישתות , אבל אם מישהוא אוהב את זה ורוצה לשתות שישתה רק שיהיה מודע שהוא מסכן את עצמו , אם זות כל אדם ששותה צריך לדעת מה הגבול שלו ולשתות בהתאם .

 

מים לא מעבירים את ההשפעה של האלכוהול ולא מחלישים אותה, בוודאי אחרי ששתית את האלכוהול והוא נספג.

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

×
×
  • תוכן חדש...