Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט מצולם: גדישת 106


106devil
שימו לב! השרשור הזה בן 5254 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני באמת לא מבין מה הבעיה עכשיו כאילו אם אתה עובר א ה-220 או לא ?

 

אני עם גיר של 205 FOREVER עברתי הרבה פעמים את ה-220 ברכב כזה עם אותו מנוע בידיוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 516
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

1. זה מחשב ניהול מנוע עצמאי שלעומת המקורי אינו מיועד לחום והלחות ושאר התנאים שקיימים בתא מנוע ולכן הוא בתא נוסעים,

צמת חשמל חדשה לחלוטין הותקנה באוטו מ0.

 

2. כרגע נוסעים עם רשת בלבד על הטורבו עצמו.

 

3. ה"פקק" הכתום הוא כיסוי סטנדרטי שמגיע על תושבת מנוע עליונה... שחשופה לחלוטין כרגע,

במקור תושבת מחשב מקורי מכסה עליה.

 

4. למדה שקיימת על הסעפת פליטה אינה בשימוש,

צריך לשים את הלמדה אחרי הטורבו מהרבה סיבות (בעיקר חום רב ובלאי)

ובמרחק מסויים ממנו על מנת לשמור על אורך חיים ארוך של חיישן למבדה WIDEBAND שמוחבר לניהול.

במידה והיה מדובר בחיישן למבדה NARROW BAND ניתן היה לחבר במקום המקורי כיוון שמדובר בחיישן פחות רגיש.

את חיישן הלמבדה הפעיל לא ניתן לראות בתמונות האלו.

 

תודה על התשובות,

עבודה יפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי,בינתיים עברו 2500 ק"מ והכל עדיין מתקתק כמו שעון ונוסע ממש טוב:-)

 

עדיין מחכה לקלאץ' שצריך להגיע בזמן הקרוב מאוד...

 

סתם רציתי לשתף אותכם במשהו,הסעפת פליטה נהיית אדומה וזוהרת אחרי נסיעה גדושה,מה אתם אומרים? :-)

DSCF901111111105_resize1.jpg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיך זה משפיע על הסביבה?

 

המכסה מנוע לא מתקלף בצבע? סיליקונים גומיות באזור? ריתוכים בסעפת?

 

אולי כדאי לעשות כונס כמו במיצובישי כדי להוציא החוצה אויר חם

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של פרויקט!!

מההתחלה עד הסוף בקצת פחות משעה וחצי! מדהים , ריתקת אותי למחשב!

האישה שוב כועסת :roll:

 

אותי מעניין דווקא מאיפה למדתה? איפה צברת נסיון?

להחליף מנוע בחצר זה לא ניראה לי פשוט כול כך ...

אודה לך על תשובה כנה והכוונה .

 

סתיו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אורן ,באמת מה שיש לי להגיד זה כל הכבוד ,לא ראיתי משהוא שאפילו קרוב לזה בחצר האחורית (טוב כן ראיתי אבל זה לא מעולם המוטוריקה :lol:).

 

השאלה שלי היא כזו ,איך אתה נוסע בכלל על הכביש ,כי לפי מה שאני רואה ברגע שאתה מגיעה למכון רישוי מורידים לך את האוטו .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
יופי של פרויקט!!

מההתחלה עד הסוף בקצת פחות משעה וחצי! מדהים , ריתקת אותי למחשב!

האישה שוב כועסת :roll:

 

אותי מעניין דווקא מאיפה למדתה? איפה צברת נסיון?

להחליף מנוע בחצר זה לא ניראה לי פשוט כול כך ...

אודה לך על תשובה כנה והכוונה .

 

סתיו

 

 

למדתי דרך חבר טוב לפני משהו כמו 4 שנים למדנו ביחד איך לפרק ולהרכיב את המכוניות הללו בפעם הראשונה,לחבר קוראים שמוליק והוא הגורו שלי! וגם עוד חבר שלי גדש את הרכב בזכות השראה משמוליק היקר,ניר עם ה205 טורבו שגם נוסע חזק מאוד!

 

וכמובן גם דרך האינטרנט,וגם תוך כדי עבודה לומדים הכל...

 

 

עדכון חודש יוני : האוטו עדיין נוסע גיהנום ואמין,עדיין מחכה לקלאץ' הקרמי החדש כדי שאני יוכל לגדוש יותר מ 0.8.

מה שכן,החלפתי פורק,עכשיו מורכב HKS SSQV,והצליל הוא מהגיהנום!!!

 

בינתיים עשיתי כבר 6000 ק"מ של גדישות ונסיעות מוות,הכל עדיין מחזיק.

 

(:

DSCF901111111105_resize1.jpg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מאמינים שהבחור מקפריסין עובר את המהירות הזאת...אבל הספידומטר עובד אז בקרוב יהיה סרטון חדש:twisted:

 

 

פחות דיבורים יותר מעשים...(או במקרה הזה סרטונים)

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סרטון קצר...

 

איך הפורק החדש?

 

http://www.youtube.com/watch?v=tiP28TvMLOo

 

יש גם סרטון מקפריסין של 100-190 ב10 שניות בגדישה נמוכה בינתיים (עדיין בגלל הקלאץ' המחליק,החדש לא הגיע עדיין!!:?)

 

אני אחפש את הסרטון השני,הכל הולך שם לאיבוד בקפריסין...

 

הינה הסרטון מקפריסין בגדישה של 0.75!! :

 

 

תודה רבה לגל 106GTI התותח,שנסע עד לקפריסין כדי לצלם את ה106 הזאת!!!

DSCF901111111105_resize1.jpg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו,

בהחלט מכובד 100-190 ב-10. :)

בהצלחה בגבוהה יותר.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5254 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...