Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי 206 3 דלתות,

והייתי מעוניין לדעת כיצד לתכנן את המערכת בצורה הטובה ביותר.

כרגע רכשתי מגבר 4 ערוצים של (ALPINE MRP-F450), ואני ארכוש HU של ALPINE בקרוב (כנראה 9882R).

 

מבחינת רמקולים, מה עדיף ?

1. רק זוג קומפוננט מקדימה?

2. קומפוננט מקדימה ומאחורה ?

3. קומפוננט מקדימה + 6X9 בבגז' ?

4. קומפוננט מקדימה + סאב ?

5. הצעות אחרות ?

 

אשמח לקבל הצעה לתצורה הטובה ביותר,

וגם לחברות ולדגמים של הרמקולים המומלצים.

פורסם
תן תקציב לרמקולים ולסאב

 

שיהיה משהו סביר-טוב ממותג איכותי (ולא זבל סיני).

אחרי חיפושים קצרים, חשבתי על הסכומים הבאים:

 

נראה לי 700-800 לקומפוננט.

ו- 600-700 לסאב עם תיבה.

 

אפשר לשחק קצת עם המחירים.

 

אגב, חיבור הערוץ השלישי והרביעי בברידג לסאב זה פתרון טוב ?

או בגדר קומבינה ישראלית ותו לא ?

פורסם
שיהיה משהו סביר-טוב ממותג איכותי (ולא זבל סיני).

אחרי חיפושים קצרים, חשבתי על הסכומים הבאים:

 

נראה לי 700-800 לקומפוננט.

ו- 600-700 לסאב עם תיבה.

 

אפשר לשחק קצת עם המחירים.

 

אגב, חיבור הערוץ השלישי והרביעי בברידג לסאב זה פתרון טוב ?

או בגדר קומבינה ישראלית ותו לא ?

 

לגבי סאב, חשבתי על הסאב הבא:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=12375

RMS 300W עם תיבה מקורית. מישהו מכיר עסקה יותר טובה ?

כל הסאבים האחרים שמצאתי באים ללא תיבה...

אגב, מבחינת אוהם, איך אני יודע שהסאב מתאים למגבר ?

×
×
  • תוכן חדש...