Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דייהטסו אפלאוז 97 אוטומטית- האצה עצלה


colauti 9
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ובכן כמתואר בכותרת,ביומיים האחרונים הרכב שלי החליט להיות עצלן בהאצה יותר מרגישים את זה דווקא במישור,אם כי גם בעליייה הוא מעט בדיליי.

זה נשמע כאילו שמשהו לא מסתדר שם כשאני מנסה לעבור את המהירות של ה-50 קמ"ש.

אין בעיית סחיבה אבל הרכב לא מגיב כמו שצריך ונראה שיש צורך לסחוט כהוגן את דוושת הגז כדי שהרכב יצא מהדיליי ומהאדישות.

מהיכן יכולה לנבוע הבעיה ? (הרכב עבר סה"כ 140,000 ק"מ).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבדוק פילטרים

לבדוק אגזוז לא סתום

לבדוק קבל גז, מבצע את כל המהלך, עד לפול.

ביצועי מנוע, כולל מכניקה פנימית.

להתקדם לפי התוצאות החיוביות או השליליות.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי לב שיש לך מלא בעיות עם האוטו, נראה לי שאתה צריך להחליף מכונאי דחוף!

 

יש לי אפלאוז שנת 96 370,000 יד ראשונה ובחיים לא היו לי בעיות איתה, אוטו אמין בצורה בלתי רגילה.

 

אני שם לב שיש לך המון בעיות ותקלות איתה. ומשהו לא מסתדר לי.

 

אני מטפל באוטו שלי לבד מיום שנגמרה לו האחריות, הכל לפי הספר, מעולם לא איכזב אותי.

 

טיפולים בלבד, מנוע החלפתי עכשיו אחרי שעשה 365,000 והתחיל לעשן.

 

גיר אוטומט החלטתי לפתוח שהחלפתי את המנוע, שחיקה מינורית לחלוטין חוץ מזה הכל תקין.

 

אתה מוזמן אליי , נעיף מבט באפלאוז שלך, אולי נוכל לעזור שתוכל להינות ממנו קצת יותר.

 

לגבי בעיה של חוסר סחיבה אולי צריך לכוון את כבל הקיקדאון, יכול להיות שהגיר מעביר את ההילוכים מוקדם מדי ושאתה בחמישים הוא כבר בהילוך גבוה ושאתה רוצה להאיץ קשה לו עד שאתה סוחט את הדוושה עד הסוף והוא עושה קיקדאון ומוריד הילוך ואז הרכב מתחיל להאיץ.

:twisted:הכל נראה בסדר אבל בעצם שום דבר לא בסדר.:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי לב שיש לך מלא בעיות עם האוטו, נראה לי שאתה צריך להחליף מכונאי דחוף!

 

יש לי אפלאוז שנת 96 370,000 יד ראשונה ובחיים לא היו לי בעיות איתה, אוטו אמין בצורה בלתי רגילה.

טיפולים בלבד, מנוע החלפתי עכשיו אחרי שעשה 365,000 והתחיל לעשן.

גיר אוטומט החלטתי לפתוח שהחלפתי את המנוע, שחיקה מינורית לחלוטין חוץ מזה הכל תקין.

 

.

 

להחליף מנוע וגיר ברכב שלך זה מעל חצי מעלות הרכב.

למזלך,הבנתי שיש לך ידיים טובות ואתה עושה הכל לבד אבל זה מזל וסביר להניח שאם הייתי כזה הייתי חוסך ולא רק על הרכב הזה כסף רב על אחזקת רכב.

סה"כ הרכב אמין אבל לדעתי הבלאי מתחיל לעשות את שלו לאו דווקא בגלל הקילומטרא'ז הלא גדול שלו אלא בגלל שהרכב כבר נחשב זקן יחסית על הכביש ואל תשכח שהרכב שלך יד 1 (קנית מהחברה ? ואני ברכב שלי יד 3 כאשר הבעלים הקודמים די לא טיפל ברכב וכשקניתי אותו עשיתי יישור קו מורכב יחסית.

חוץ מזה היה לי ביש מזל גדול כיוון שהחלפת המנוע אצלי לא נבעה מבלאי אלא מחוסר מזל (היה שמן,המנורה דלקה וחשבתי שזה לא רציני כי יש שמן ומה שקרה שהשמן לא הגיע לאן שהוא צריך ודפק את המנוע,גם המנוע שהוחלף נפתח שוב בגלל חוסר מזל,פתאום התחיל לדפוק,אבל זה הבלאי של רכב של 11+ שנים על הכביש,יש כאלה שסובלים יותר וברכבים,שתחזוקתם יקרה הרבה יותר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולעדכון :

הוחלפו: פילטר דלק +פלאגים ויש שיפור משמעותי ביותר בהאצה.

כמו כן הוחלף שסתום שיושב על צינור הגה כח קרוב למשאבה ואחראי על כך שבעת סיבוב ההגה הטורים יעלו מעט ולא יפלו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...