Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע-טוב לכולם!

אני מחפש לקנות מסך תקרתי לרכב. לא משהו יקר מדי.. משהו שיהיה שפוי באיכותו ובמחירו.

הוצע לי מסך של 10" אבל זה נראה לי קטן מידי.. המסך יהיה מחובר לפלייסטיישן.

המלצות מבעלי נסיון יתקבלו בברכה!

תודה לעונים ושבוע-טוב!

איציק.

פורסם

יש לך את זה אך ניראה לי שדיי יקר לך

 

אפשר שתיקנה LCD זול מאוד ותיקנה ממיר מתח, אבל צירכת חשמל איני יודע, את זה תשאל בפורום,זה מסך 19"

 

ותיסע לתחנה מרכזית ת''א עם אתה באזור ראיתי שמה מסכיי DVD אבל לא יודע איזה גודל בטוח יש משהו זול

פורסם

אולי תגיד כמה אתה מוכן להשקיע יהיה יותר פשוט, לכל אחד יש הגדרות אחרות של "לא יקר". מה חשוב לך יותר הגודל או האיכות וכו".

פורסם
אולי תגיד כמה אתה מוכן להשקיע יהיה יותר פשוט, לכל אחד יש הגדרות אחרות של "לא יקר". מה חשוב לך יותר הגודל או האיכות וכו".

מוכן להשקיע 1000 ש"ח. חשובה האיכות.

הוצע לי מסך 10" של PREMIER. למישהו יש נסיון עם המסכים שלהם?

×
×
  • תוכן חדש...