Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה קור , החימום לא עובד


RedR
שימו לב! השרשור הזה בן 7854 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם ,

היום בלילה שנסעתי לידידה שלי שמתי לב למשהו חדש ברכב ,

לא ... לא הותקן לי טורבו במפתיע וקיבלתי עוד 200 כ"ס אלא :

 

החימום לא עובד , יוצא לי אויר חמים/קריר , יותר לכיוון הקריר ...

 

מה אתה חושב הגורם לזה ומאיפה לתקוף את זה ?

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי תוקף מאחורה ... בחושך כשהוא לא רואה את זה מגיע ! :lol:

 

8)

 

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 אפשרויות:

ברז חימום לא פתוח כראוי.

רדיאטור חימום סתום.

הבדיקה פשוטה:יש לפרק את 2 צינורות החימום (כניסה ויציאה) ולבדוק ע"י העברת זרם מים חיצוני (למשל מצינור )אם חוזק זרם היציאה שווה לחוזק זרם הכניסה.

במידה ולא-יש לבדוק את ברז החימום ובמידה והברז תקין-הרדיאטור סתום

bmw e21 320i (318i) 1982

1971 bmw 1800

BMW 3.0 CSI 1973

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנה אפשרות נוספת שפשוט ביטלו את הראדיאטור הפנימי עקב נזילה,

או כל תקלה אחרת שבעל הרכב העדיף שלא לתקן שם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי תוקף מאחורה ... בחושך כשהוא לא רואה את זה מגיע ! :lol:

 

8)

 

דוד

 

דוד , הפורום זה לא המקום לדבר על הנטיות המיניות שלך ... ( הכל בצחוק , אנחנו שכנים ) .

 

 

אני באמת יבדוק , זה נראה לי סתום כי היום בבוקר לאחר נסיעה ( שבחוץ חם ) הוא דווקא עבד מצויין ... אז זה כנראה סתום או משהו .

נעזר ב HAYNES ונבדוק את זה יום ...

 

עוד שאלה : המתקן הזה כל הזמן מחמם ורק שאתה מחליף לאוויר חם הוא שואב אויר משם , או שרק שאתה מחליף לאוויר חם הוא מתחיל לחמם ?

 

תודה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנו ברז אשר מעביר מים חמים דרך הראדיטור הפנימי ודרכו עובר האוויר.

כאשר אתה מעביר למצב "חימום" מים עוברים שם, וכך נוצר אוויר חם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המתקן הזה כל הזמן מחמם ורק שאתה מחליף לאוויר חם הוא שואב אויר משם , או שרק שאתה מחליף לאוויר חם הוא מתחיל לחמם ?

 

כאשר אתה מעביר את בורר הטמפרטורה למצב "חום" אתה פותח את ברז החימום (שהוא ברז "רגיל" לחלוטין הפתוח/סוגר את מעבר המים לפי רצונך) ומאפשר לרדיאטור הפנימי לקבל מים חמים, להתחמם ולהפיץ חום דרך תעלות האיוורר.

 

בנוגע לזרימת האויר בצורה שגרתית - עד כמה שזכור לי, יש גם וגם.

יש מכוניות שזרימת האויר דרך הרדיאטור הזו היא נורמלית ושגרתית (כמובן שכאשר הברז סגור זה לא מפריע כלל וכלל) וישנם כאלה המשתמשים ב"מנוף" עם "כנף" שמווסתת א זרימת האויר בתוך התעלות בדשבורד.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המתקן הזה כל הזמן מחמם ורק שאתה מחליף לאוויר חם הוא שואב אויר משם , או שרק שאתה מחליף לאוויר חם הוא מתחיל לחמם ?

 

כאשר אתה מעביר את בורר הטמפרטורה למצב "חום" אתה פותח את ברז החימום (שהוא ברז "רגיל" לחלוטין הפתוח/סוגר את מעבר המים לפי רצונך) ומאפשר לרדיאטור הפנימי לקבל מים חמים, להתחמם ולהפיץ חום דרך תעלות האיוורר.

 

 

איציק

 

זה מים במעגל סגור או שמוסיפים אותם איכשהו ,

כי הבוקר הוא דווקא כן חימם לי ועל פי תשובתך אני חושב שזה קרה אתמול כי פשוט לא הפעילו אותו המון זמן ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מים במעגל סגור (חלק בלתי נפרד ממערכת הקירור)

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט מאוד לבדוק,האם בורר המצבים חום/קור אינו שבור :?:

 

מנסיון של האחות הזקנה ה-205 כפתור זה היה ועדיין מועד לפורענות.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החימום אצלך לא פועל.

מה שהנך מפעיל כרגע הוא איוורור.

ולפי מצב מזג האוויר שבחוץ/טמפ' כן מצב האיוורור שהנך מרגיש.

 

אינך יכול לדעת חיצונית אם הכפתור שבור,רק לאחר פירוקו תדע את מצבו.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7854 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...