Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה לא מייבא את המנוע לשימוש מסחרי אז אין צורך ברשיון ייבוא.

מה שכן, סביר להניח שתצטרך אישור של משרד הרישוי/תחבורה על המנוע שתביא.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני עם ESI. בזמנו ביקשתי משלוח מאי-ביי עם DHL, והכל עבד FIX. הם אפילו שחררו לי מהמכס. יותר יקר, אבל יותר בטוח.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

דואר ישראל הם בני זונות....

הייתי מזמין פעם די הרבה מאי ביי, שתי חבילות שלי שנשלחו דרך USPS לא הגיעו אליי הביתה הפכתי עולמות הגעתי לדבר עם אנשים במשרות גבוהות בדואר ישראל אף אחד לא לוקח אחריות ,אף אחד לא יכול לבדוק איפה החבילה בטענה שהמערכת של דואר ישראל לא עובדת עם ה"טראקינג נאמבר" ש-USPS מנפיק, לאחר 8 חודשים קיבלתי מייל מהמוכר עם תמונה של המוצר שלי עם מדבקה של הדואר עליו ורשום שהחבילה הוחזרה מהסיבה "לא נדרש" כאילו קיבלתי דואר רשום ולא באתי לקחת אותו. מיותר לציין שלא קיבלתי כלום . לאחר מכן הגעתי לדוור שאחראי על האזור שלי הוא טען שלא היה ולא נברא הגעתי לסניף דואר בדקתי את הספרים שלהם איפה שמתועד כל החבילות שנכנסו וגם שם שום זכר לחבילה.

לאחר שעשיתי שם בלאגן וצעקות,שילמתי עוד פעם משלוח למוכר והחבילה כן הגיעה לאחר 3 שבועות והפעם כבר חיכו לי בסניף ממש ידעו את השם שלי.

מיותר לציין שאין עם מי לדבר על הכסף שהפסדתי פה ובכלל סגל העובדים של הדואר בכלל עושה טובה שהוא עונה לך.

S2K-T...R.I.P

פורסם
shmulik-gti כתב:
דואר ישראל הם בני זונות....

הייתי מזמין פעם די הרבה מאי ביי, שתי חבילות שלי שנשלחו דרך USPS לא הגיעו אליי הביתה הפכתי עולמות הגעתי לדבר עם אנשים במשרות גבוהות בדואר ישראל אף אחד לא לוקח אחריות ,אף אחד לא יכול לבדוק איפה החבילה בטענה שהמערכת של דואר ישראל לא עובדת עם ה"טראקינג נאמבר" ש-USPS מנפיק, לאחר 8 חודשים קיבלתי מייל מהמוכר עם תמונה של המוצר שלי עם מדבקה של הדואר עליו ורשום שהחבילה הוחזרה מהסיבה "לא נדרש" כאילו קיבלתי דואר רשום ולא באתי לקחת אותו. מיותר לציין שלא קיבלתי כלום . לאחר מכן הגעתי לדוור שאחראי על האזור שלי הוא טען שלא היה ולא נברא הגעתי לסניף דואר בדקתי את הספרים שלהם איפה שמתועד כל החבילות שנכנסו וגם שם שום זכר לחבילה.

לאחר שעשיתי שם בלאגן וצעקות,שילמתי עוד פעם משלוח למוכר והחבילה כן הגיעה לאחר 3 שבועות והפעם כבר חיכו לי בסניף ממש ידעו את השם שלי.

מיותר לציין שאין עם מי לדבר על הכסף שהפסדתי פה ובכלל סגל העובדים של הדואר בכלל עושה טובה שהוא עונה לך.

 

זה בדיוק מה שהולך לקרות לי... פעם שלישית גלידה?

 

אני מקווה שעכשיו ,לאחר שדואר ישראל כבר לא עסק ממשלתי ,אולי יהיה יותר טוב?!

כל פעם שאני ניזכר בנושא הזה אני מתעצבן , פשוט נמאס לי !

פורסם

קודם כל, את זה אתה כבר יודע, תמיד תדאג שישלחו עם "tracking number" ויו אס פי אס עובד הכי טוב.

 

בנוסף, ומנסיון - אחרי שבועיים פלוס מינוס מהרגע שהחבילה נשלחה תפנה לדואר המרכזי לתלונות הציבור, ותתלונן על החבילה שלא הגיע. אל תחכה יותר. הם כבר יעשו את העבודה. תתפלא, אבל זה עובד.

 

בהצלחה

איתן

פורסם
קודם כל, את זה אתה כבר יודע, תמיד תדאג שישלחו עם "tracking number" ויו אס פי אס עובד הכי טוב.

 

בנוסף, ומנסיון - אחרי שבועיים פלוס מינוס מהרגע שהחבילה נשלחה תפנה לדואר המרכזי לתלונות הציבור, ותתלונן על החבילה שלא הגיע. אל תחכה יותר. הם כבר יעשו את העבודה. תתפלא, אבל זה עובד.

 

בהצלחה

איתן

 

אהלן איתן,

 

אני לצערי למדתי מנסיון , עכשיו אני לא מוכן לשלוח שום חבילה ללא "מספר מעקב" ,אני מוכן לשלם תוספת בישביל ביטוח.

כבר פניתי למרכז תלנות הציבור והם לא עזרו לי, הם אמרו שמספר המעקב לא נותן להם הרבה במקרים מסוימים, הם צריכים את מספר הטיסה ,מספר המשלוח ועוד מספר פרטים , את הפרטים הנ"ל רק השולח יכול לספק לאחר שהוא פותח בחקירה מול חברת השליחה ( במקרה שלי -Royal mail) , הבעיה היא שלמוכר לא באמת איכפת , הוא כבר קיבל אתה הכסף ולי עברו 45 ימי ה"דיספיוט" ב-PayPal , אני פשוט אכלתי אותה.

 

אני שומע על כל כך הרבה פשלות שקשורות לדואר ישראל שזה פשוט מקומם , מישהו פשוט חייב לעשות משהו.

הבעיה אצלנו , חובבי האספנות שלפעמים כבר לא איכפת לך מהכסף שאולי תקבל חזרה, איכפת לך שיכול להיות שלא תצליח להשיג את החלק המבוקש שנית ובטח לא באותו מצב.

 

דבר מאוד חשוב ששמעתי לאחרונה ממרכז התלונות בדואר ישראל הוא שמשלוחים שבאים מאנגליה בחצי השנה האחרונה נמצאים פרוצים בהרבה מקרים , לתשומת ליבכם !

 

חבר'ה, אני פונה אליכם בבקשה גדולה -אל תהיו פריירים , אולי אז העינינים יתחילו לזוז שם.

 

אסף.

×
×
  • תוכן חדש...