Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אפשר לשאול איפה בדיוק?

צומת בית עזרא, לכיוון אשקלון.

 

מצלמת בית עזרא הוחזרה לבורא, היא כבר שבועות מספר לא נמצאת שם.

הוא מתכוון למצלמה שבצומת של ניצנים ככל הנראה.

 

הוחזרה המצלמה למקום! מצלמה חדשה!!! עובדת ( ראיתי כבר )

פורסם

על עבירת מהירות ראשונה (מהירות 40 קמ"ש מעל המותר) עלולים לקבל שלילה ? אני מדבר על עבירה ראשונה !!!

פורסם
על עבירת מהירות ראשונה (מהירות 40 קמ"ש מעל המותר) עלולים לקבל שלילה ? אני מדבר על עבירה ראשונה !!!

כן.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
לפי מה שאני יודע, מעל שלושים קמ"ש במקום המותר, זה שלילה במקום לחודש והזמנה לבית משפט.

הגיוני שהוא יקבל שלילה אם הוא נסע על 110-120?

 

טיבי , אולי תפסיק לדבר שטויות , איך זה יכול להיות שלילה על המקום , מה המצלמה תרדוף אחריו ותשלול לו ,

 

רק קצין יכול לשלול מנהלתית לחודש ...

 

אם הוא נסע 120 והוא לא נהג חדש , הוא יקבל 750 , ולדעתי 4 או 6 נקודות , לא זוכר איך זה בשיטה החדשה ... אתה תקבל את זה בדואר תוך איזה חודש ...

 

נ,ב : זה מאד תלוי אם אתה נהג חדש , אם אתה נהג חדש יכולים לזמבר אותך חזק ... כנראה תצטרף לעשות תאוריה מחדש

 

אבל ...

 

 

המצלמות האלו עושות המון בעיות ולכן יש סיכוי שבכלל לא צולמת או שלא היה פילם וכו' ... אז תקווה לטוב .

פורסם

אני יכול להפיל את האשמה על אמא או אבא (בהנחה שהם מסכימים) ?

אבא שלי נהג מאוד זהיר, לא ניראה לי שהוא קיבל דו"ח אי פעם.

פורסם
לפי מה שאני יודע, מעל שלושים קמ"ש במקום המותר, זה שלילה במקום לחודש והזמנה לבית משפט.

הגיוני שהוא יקבל שלילה אם הוא נסע על 110-120?

 

טיבי , אולי תפסיק לדבר שטויות , איך זה יכול להיות שלילה על המקום , מה המצלמה תרדוף אחריו ותשלול לו ,

 

רק קצין יכול לשלול מנהלתית לחודש ...

 

אם הוא נסע 120 והוא לא נהג חדש , הוא יקבל 750 , ולדעתי 4 או 6 נקודות , לא זוכר איך זה בשיטה החדשה ... אתה תקבל את זה בדואר תוך איזה חודש ...

 

נ,ב : זה מאד תלוי אם אתה נהג חדש , אם אתה נהג חדש יכולים לזמבר אותך חזק ... כנראה תצטרף לעשות תאוריה מחדש

 

אבל ...

 

 

המצלמות האלו עושות המון בעיות ולכן יש סיכוי שבכלל לא צולמת או שלא היה פילם וכו' ... אז תקווה לטוב .

ברור שהוא אל יקבל שלילה במקום אם תפסה אותה מצלמה על 50 קמש ויותר. אבל השאלה שלי הייתה אם הוא יקבל שלילה לאחר מכן, כשהוא יקבל את הדוח בבית, הוא יקבל גם שלילה מיידית?

אל תנסה להתחקם ולהראות שאתה חכם ואני טיפש, כי ברור לכולם פה שהשאלה שלי לא הייתה אם הוא מקבל שלילה מיידית מהמצלמה, אלא אם הוא יקבל שלילה בכללי בגלל המצלמה....וסתם נתתי הערה שאני יודע שאם שוטר תופס אותך בכזאת מהירות אז זאת שלילה.

Back to the original - NC again.

פורסם
לפי מה שאני יודע, מעל שלושים קמ"ש במקום המותר, זה שלילה במקום לחודש והזמנה לבית משפט.

הגיוני שהוא יקבל שלילה אם הוא נסע על 110-120?

 

טיבי , אולי תפסיק לדבר שטויות , איך זה יכול להיות שלילה על המקום , מה המצלמה תרדוף אחריו ותשלול לו ,

 

רק קצין יכול לשלול מנהלתית לחודש ...

 

אם הוא נסע 120 והוא לא נהג חדש , הוא יקבל 750 , ולדעתי 4 או 6 נקודות , לא זוכר איך זה בשיטה החדשה ... אתה תקבל את זה בדואר תוך איזה חודש ...

 

נ,ב : זה מאד תלוי אם אתה נהג חדש , אם אתה נהג חדש יכולים לזמבר אותך חזק ... כנראה תצטרף לעשות תאוריה מחדש

 

אבל ...

 

 

המצלמות האלו עושות המון בעיות ולכן יש סיכוי שבכלל לא צולמת או שלא היה פילם וכו' ... אז תקווה לטוב .

ברור שהוא אל יקבל שלילה במקום אם תפסה אותה מצלמה על 50 קמש ויותר. אבל השאלה שלי הייתה אם הוא יקבל שלילה לאחר מכן, כשהוא יקבל את הדוח בבית, הוא יקבל גם שלילה מיידית?

אל תנסה להתחקם ולהראות שאתה חכם ואני טיפש, כי ברור לכולם פה שהשאלה שלי לא הייתה אם הוא מקבל שלילה מיידית מהמצלמה, אלא אם הוא יקבל שלילה בכללי בגלל המצלמה....וסתם נתתי הערה שאני יודע שאם שוטר תופס אותך בכזאת מהירות אז זאת שלילה.

 

מי דיבר על 50 קמ"ש יותר , הבחור אמר שהוא נסע 120 ....

פורסם
לפי מה שאני יודע, מעל שלושים קמ"ש במקום המותר, זה שלילה במקום לחודש והזמנה לבית משפט.

הגיוני שהוא יקבל שלילה אם הוא נסע על 110-120?

 

טיבי , אולי תפסיק לדבר שטויות , איך זה יכול להיות שלילה על המקום , מה המצלמה תרדוף אחריו ותשלול לו ,

 

רק קצין יכול לשלול מנהלתית לחודש ...

 

אם הוא נסע 120 והוא לא נהג חדש , הוא יקבל 750 , ולדעתי 4 או 6 נקודות , לא זוכר איך זה בשיטה החדשה ... אתה תקבל את זה בדואר תוך איזה חודש ...

 

נ,ב : זה מאד תלוי אם אתה נהג חדש , אם אתה נהג חדש יכולים לזמבר אותך חזק ... כנראה תצטרף לעשות תאוריה מחדש

 

אבל ...

 

 

המצלמות האלו עושות המון בעיות ולכן יש סיכוי שבכלל לא צולמת או שלא היה פילם וכו' ... אז תקווה לטוב .

ברור שהוא אל יקבל שלילה במקום אם תפסה אותה מצלמה על 50 קמש ויותר. אבל השאלה שלי הייתה אם הוא יקבל שלילה לאחר מכן, כשהוא יקבל את הדוח בבית, הוא יקבל גם שלילה מיידית?

אל תנסה להתחקם ולהראות שאתה חכם ואני טיפש, כי ברור לכולם פה שהשאלה שלי לא הייתה אם הוא מקבל שלילה מיידית מהמצלמה, אלא אם הוא יקבל שלילה בכללי בגלל המצלמה....וסתם נתתי הערה שאני יודע שאם שוטר תופס אותך בכזאת מהירות אז זאת שלילה.

 

מי דיבר על 50 קמ"ש יותר , הבחור אמר שהוא נסע 120 ....

אתה אוהב ללכת בדקויות אה?

טוב, אז טעיתי.

40 קמש יותר.....זה כזה משנה? בכל מקרה הוא יקבל את השלילה בדואר.....זה מה שרציתי לשאול. אם הוא יקבל את השלילה בדואר או לא.

(נסע על 120 איפה שמותר 80........).

Back to the original - NC again.

פורסם

מעשה לא אחראי לנהוג במהירות מופרזת ברכב שלא שלך.

 

:evil:

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...