אני לא מבין למה אנשים בוכים שהמערכת הפעלה של אפל מעמיסה על מכשירים ישנים?
האייפון 4 והאייפון 4אס הם מכשירים ישנים וחלשים ביחס לאייפון 5\6 ,והIOS 7 היא מערכת כבדה,עם אין סוף של אנימציות בין כל דבר שאפשר,עם המון אלמנטים שקופים וכו וכו' אז מה אתם מצפים? שהאייפון 4\4אס יריצו את זה בקלילות כמו הIOS3\4\5 הפשוטים של פעם?
אם נותנים לכם עדכונים אתם אומרים "לא טוב,כבד מידיי,תוקע את המכשיר" ואם לא היו נותנים לכם הייתם אומרים "חברה גרועה,אין עדכונים אחרי שנתיים,לא נותנים גב למוצר,זורקים לקוחות" ושלל ברכות.
גילוי נאות:אני בכלל חובב אנדרואיד ויש לי אנדרואיד.