Jump to content

serg90

  • הודעות

    179
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי serg90

  1. serg90

    מזל טוב יד2 - אתר חדש

    זה כי היה cookie שקבע האם להציג את האתר החדש או לא. לא יודע מה החוקיות, אבל חלק מהפעמים שנכנסתי הוא היה מגיע לאתר החדש, ובחלק מהפעמים לאתר הישן, עד שמצאתי את ה-cookie המתאים ושיניתו לו את הערך. והממשק החדש באמת מרגיש הרבה יותר טוב, חיי ויש אפשרות סוף סוף להקליד טקסט תחת כל drop list, אבל יש כמה דברים שבהם הם לקחו צעד אחורה (איפה לעזאזל אופציה להסתרת מודעות ללא תומנות וללא מחיר?)
  2. הדבר היחיד שקיבלתי מזה ש"הסתכלו" על האוטו שלי (פולו 2012 ידנית פשוטה) זה שהאוטו נגנב בסופו של דבר. מאז אני מתנייד כבר כשנתיים ברכבת ותחבורה ציבורית, ולא, אין לי שום תסביכים שמסתכלים עלי מלמעלה כי נהיית "איכר פשוט עם".
  3. עד כמה שאני מסכים איתך, יש פה שיקול נוסף שצריך לקחת למשוואה. בגלל העניין ששוק היד שניה כולל ברובו את כל "מביני העניין", ולא רק בלעדי לחברי carsforum, מחיר המחירון של C1/107 יפול יותר חזק, והרכב עצמו יהיה הרבה יותר קשה למכירה, מאשר AYGO מקבילה שתהיה יותר "אטרקטיבית" בלוחות יד שניה, ותשמור יותר על המחירון. אז בסוף יוצא שאומנם יותר קל לקנות C1/107 בתור התחלה בגלל מחיר קניה זול יותר, לאורך הזמן יש אפשרות שהיא תהיה יקרה יותר מ-AYGO בגלל ירידת ערך בלבד, וכל זה בזכות אחוז גבוה של "מביני עניין ישראלים" בשוק היד שניה.
  4. בתכלס הייתי שם את השירשור הזה כדביק בתור אזהרה למגשים החלום הבא. אולי פעם הבאה זה יהיה משכנע יותר, ואולי גם אז יהיה את הסיפורים של "לי זה לא יקרה", אבל לפחות זה המקסימום שאפשר לעשות כדי לעזור למישהו. בכל מקרה מסקרן בכמה יצא לו למכור את האוטו בסופו של דבר, וכמה זמן יקח לו.
  5. מצטער על הבוטות ולא משהו אישי נגד אותו חבר, אבל לאנשים עם עבר "נקי" כזה לא מגיע שיקצרו להם את התקופת שלילה. זה רק עניין של מזל שאף אחד לא נפגע בדרך.
  6. זה פשוט מאוד, אתה יכול להסתכל על זה כמו על סקאלה עם שני צדדים, כאשר צד אחד הוא המניע הרגשי, וצד שני הוא המניע הכלכלי: אם אתה מוכר ממניע כלכלי, עדיף לך להחזיק את האוטו הכי הרבה זמן שאפשר. היוצא מן הכלל הוא כאשר אתה מוכר לטובת קניה אוטו יותר קטן, חסכוני וזול משמעותית. שזה לא המקרה שלך. אם אתה מוכר ממניע רגשי, עדיף למכור כמה שיותר מוקדם, שאז ירידת הערך משמעותית יותר ככל שהרכב יותר חדש. בסוף רק אתה מחליט כמה אחוז אתה נותן חשיבות למניע הכלכלי, וכמה אחוז אתה נותן למניע הרגשי, ולכן ההחלטה היא רק שלך.
  7. בסוף יש מצב שגם אם זה אפשרי, לא בטוח שכדאי לי, כי לאחר בדיקה עם ההורים מסתבר שהייתה להם תביעה השנה. מה עדיף מבחינת הפרמיה, שנה ללא ביטוח או שנה עם תביעה? ויש אגב אתרים שאפשר לבדוק מחירי ביטוח משוערים ללא מילוי פרטים אישיים (כמו שפעם היה בוובי עד שהוסיפו את החלק של הפרטים אישיים). ומהתגובות אני מסיק שהביטוח שהיה לי עד פברואר 2017 לא מכסה את 2017?
  8. היי, באזור פברואר שנה שעברה נגב לי אוטו, ומאז החלטתי להתחיל לחסוך כסף והצלחתי להסדר לא רע עם תחבורה ציבורית. אומנם אני עדיין לא לחוץ על קניית אוטו, אך כן מעוניין לשמור את העבר הביטוחי הנקי שיהיה לי עד אז למקרה ואקנה אוטו בשנה הקרובה/הבאה. האם משום שהיה לי ביטוח שנגמר בבפרואר 2017, זה נחשב שהייתי מבוטח בשנת 2017? ולשאלה העיקרית שלי: אומנם אני לא גר כבר עם ההורים אבל מדי פעם מבקר אותם (ובמקרים נדירים כשצריך נוהג באוטו שלהם). האם אני יכול להשתמש בזה כדי לטעון שהייתי מבוטח עם ההורים על האוטו שלהם? כרגע יש להם ביטוח על כל נהג, השאלה האם אפשרי בצורה כלשהי לרשום את שמי על הביטוח שלהם, גם אם זה כרוך בתשלום? אם לא אפשרי, יש דרך אחרת בדמות השכרת אוטו?
  9. serg90

    CUPRA: a new brand is born

    כשרואים את שתי התמונות האלה אחת מול השניה, רואים במודגש עד כמה האיביזה מכוערת מאחור. כמה חבל שלא טיפלו בזה בדור החדש. הייתי רוצה לקוות שבקופרה היו עושים משהו בעניין.
  10. "... אם מוצאים דגם שמור, קילומטראז' נמוך, הדברים האלה "לא אמורים" לקרות..." שהיה המון המון בהצלחה למצוא אחת כזאת. חוץ מזה עבור רכב בן כמעט שני עשורים, בלהוציא את נושא האמינות הצידה כרגע, תהיה בטוח שתחליף מספיק חלקים מבלאי טבעי, וכמו שהוזכר לפי, אותם חלקים לא יעלו זול.
  11. קרה לי דבר דומה בנתניה, אבל שני הדוחות היו של העירייה. שלחתי מייל לעירייה עם הסבר על המקרה ובקשה לביטול. בסופו של דבר הבקשה התקבלה, והדו"ח השני בוטל.
  12. היי, אומנם מדובר בקדסת פול פייס של אופני הרים, אבל מסתבר שהתליך די דומה ליבוא קסדות אופנועים, אז מקווה שיהיה אפשרי לקבל פה מענה. הזמנתי קסדה מ-ebay, ובנוסף למחיר המוצר+משלוח, שילמתי גם import charges. לפי ebay רשום כי ה-import charges כוללים את כל התשלומים, ושאני אמור לקבל את המוצר ללא עלויות נוספות. כאן מתחילה ההרפתקאה. הקסדה הגיעה לחברת gcx, והם מצידם שלחו לי מייל שאומר כי עלי לספק להם אישור לתו תקן, כדי שיוכלו לשחרר אותו מהמכס (קסדה שנמכרת בארץ). מדיפדוף באינטרנט, הבנתי שהתהליך עולה עד אזור 350 ש"ח, שזה אפילו יותר ממה ששלמתי על ה-import charges. השאלה היא, האם יש מצב שהחברת שליחויות מתנערת מהאחריות שמוטלת עליה לדאוג לכל הביוקרטיות של השיחרור מהמכס + קבלת כל האישורים הנדרשים, או שזה קטע מסריח ידוע, ואין מה לעשות עם זה? * אתמול שלחתי ל-ebay מייל ועדיין אין מענה מצדם.
  13. ענית לעצמך על השאלה. עובדה שכל הרכבים שאבא שלך מכר, סיימו את דרכם במגרשים, ולדעתי בצדק מוחלט. אני בתור קונה, בחיים לא הייתי סומך על מילה של מוכר. אני לא מכיר אותו, ואם אין לו דרך להוכיח את טענותיו, מבחינתי זה שקר ואני ממשיך הלאה, גם אם מדובר ברכב נדיר. יש אין ספור סיפורים (גם פה בפורום) על מוכרים עם סיפורים קורעי לב מגוונים, עד כמה הם אהבו את רכב, איך הם ישנו ביחד כריות, איך הם ליקקו את האוטו או טיפלו אצל "חבר גבר גבר", ונחש מה - רוב הסיפורים התגלו כשיקריים, והקונה היה נדפק עם אוטו שרצה להפתר באופן מיידי.
  14. סוויפט באמת אחלה אופציה, אבל יש לה חיסרון משמעותי - קיבלה 3 כוכבים במבחני ריסוק.
  15. יכול להיות מעניין אם תהיה אופציה לבחור שילוב של גיר-מנוע-איבזור, כי נמאס כבר מרכבים ידניים מסורסים נטולי איבזור בסיסי (שקע USB מסכן). אבל קשה לי להאמין שזה יהיה המצב.
  16. אם נכנס למצב דימיוני שבו אתה מוכר את האוטו במחיר מחירון בקלות ומקבל עליו 10K, בכדי להראות אותו לקונה פוטנציאלי אתה צריך להוציא 5K, מה שמשאיר אותך עם רווח (דמיוני כן?) של 5K. אז ה-3.5K שהציעו לך נשמעת כמו הצעה הוגנת מאוד, ולא הייתי מהסס לקחת את הכסף ולהתחיל לחסוך לאוטו חדש יותר.
  17. תודה, אז אגש אליהם ישירות.
  18. במקרה כזה לא אמור היה להיות עוד פתק על החלון? וזה חוקי לתת את אותו דו"ח אחרי שעתיים? רוצה רק לדעת האם יש חוק שמגן עלי או שזה נטו תלוי במצב רוח של הפקיד שיקבל את המכתב? חוץ מזה האם יש אופציה לגשת לעירייה ישירות, או שזה חייב לעבור במכתב כפי שהצעת?
  19. היי, לפני כשנה קיבלתי דוח חניה בעבודה, במקום בו כביכול עוד מימי הקמת המדינה היה סימון לבן של אי תנועה (הנושא כבר היה פה בדיון, ובלי להכנס לזה עוד הפעם, האכיפה שייכת לעירייה בסופו של דבר). הבלגתי על זה, הלכתי לדואר ושילמתי את ה-250 ש"ח. קצת אחרי קיבלתי מכתב בדואר בנוגע לקנס, אך משום שידעתי ששילמתי, לא יחסתי לו חשיבות. היום משום מקום שלחו לי מכתב נוסף עם קנס מצטבר על שכביכול לא שילמתי. טרם הצלחתי ליצור קשר עם עיריית נתניה, נתתי מבט נוסף בקנס החדש ובקבלה ששילמתי (הפתק שהצמידו לי על האוטו עם חותמת הדואר) וגילתי שיש להם מספר קנס שונה והפרש של שעתיים בין שניהם ב"תאריך ביצוע העבירה". על האוטו היה לי פתק אחד ושלחו לי מכתב אחד, ולכן לא חשדתי עד עכשיו שקיבלתי שני דוחות בהפרש של שעתיים. האם זה חוקי הדבר או שמדובר בשיטת המצליח?
  20. כנראה מישהו החליט לבדוק את התאוריה שלך: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5024333,00.html
  21. איביזה ידנית. ככה תקבל את האוטו שאתה כל כך רוצה, ולא יהיו לך דאגות מיותרות בגלל ה-DSG.
  22. בעבר הייתה לי גם פולו ידנית אבל עם המנוע אטמוספרי 1.4 עם 85 כ"ס (שנת 2012), והיו פעמים שהרגשתי מחסור בכוח בעיקר בתחילת נסיעה ועליות. מעניין עד כמה המעבר לטורבו היה משמעותי באוטו הזה.
  23. serg90

    POLO GTI

    אם אתה כל כך מתעקש ואוהב את הפולו, אז לך על הגרסאה הסטנדרטית. ככה תשאר "רק" עם DSG בעייתי (או לחלופין לך על הגרסאה הידנית, רק קח בחשבון שהיא יותר חלשה), אבל עם מנוע טורבו שיהיה גם ככה חזק (לנהג חדש) ויהיה לך את הלוק הנחשק.
  24. אם אני מעוניין לעשות את הביטוח של פאספורט קארד, איפה אני יכול לראות עד איזה סכום הם מבטחים במדוייק? אין להם שום מידע באתר. כי למשל במקרה שלי, אני מעוניין לשכור M2, ורמה ראשונה של הפחתת השתתפות עצמית משאירה השתתפות עצמית בסה"כ 3,094$, ורמה שניה 1,785$. מה עושים במקרה כזה? חשוב לציין שגם בשביל ההפחתות האלה העלות היא משמעותית.
  25. טכניקת מכירה ידועה ומעצבנת. כל הרעיון שעומד מאחורי זה הוא להביא אותך לאולמות וכך יהיה יותר קל למכור לך, במויחד כשאתה תתרשם מהאוטו במציאות.
×
×
  • תוכן חדש...