Jump to content

serg90

  • הודעות

    179
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי serg90

  1. מתוך עניין, כמה עולה להחליף מכטרוניק, וכמה למצמדים?
  2. דווקא ב-SIXT יש אחלה דילים במחירים מאוד גמישים עבור: סדרת M של במוו, S של אאודי ו-AMG של מרצדס. בנוסף יש F TYPE, 4C Spyder ועוד כמה רכבים מעוד מעניינים, תלוי בתאריך ובמקום הספציפי שאתה מזמין. מהבדיקה האחרונה שעשיתי, מברלין יוצא לשכור משמעותית יקר יותר מרוב המקומות שבדקתי עד עכשיו, אז אם יש לך אופציה להתגמש, היית מציע לך לבדוק נקודות התחלה נוספות.
  3. אם אין אופציה ללאון ידנית, הייתי מוותר עליה לגמרי בגלל אמינות ה-DSG. חוץ מזה, כאשר יש מחשבות על משפחה עתידית, עניין הבטיחות נהיה משמעותי מתמיד, וכאן למאזדה יש יתרון מובהק - יש לה מערכות בטיחות מתקדמות, לעומת הלאון שהגיעה לארץ מסורסרת ממערכות כאלה.
  4. כל הקרוסאוברים למינהם קחו כל אוטו, תיצרו לו גרסאה מוגבהות כדי שבעל הרכב יחשוב שהוא נוהג על הג'יפ כשתכלס הוא מחפש פוזה, והתוצאה: רכב מכוער שהרס לגמרי את העיצוב של האוטו שהוא מתבסס עליו, לא מספק יכולות שטח אמיתיות כך שאין לו באמת הצדקה קיומית, נועד רק כדי לחתוך פקקים בשטחים חלקאים (דבר שגם פיאט 500 יכולה לעשות אגב), ורואים אותו בכמויות כמו מאזדה 3/קורולה על הכביש, כך שבא לי פשוט להקיא.
  5. אין לי מוביל איי, לא מכיר את זה כל כך, אבל לא מבין מה זה כל האנטי הקיצוני הזה שיש לו פה בפורום (עד כדי פסילת אוטו). מה כל כך נוראי בו שאנשים פה מתרחקים ממנו כמו מאש?
  6. היי, מצאתי אוטו ספרוטיבי/ספציפי אצלהם כפי שאני מחפש, ואני רוצה לדעת האם שווה להגיע ולראות אותו אצלהם. חיפשתי בגוגל, לא מצאתי הרבה חוות דעת עליהם, מלבד כמה בודדות די חיוביות. רוב הרכבים שלהם יחסית חדשים, יש ליסינג ולפי מה שהבנתי גם טריידאין. לכן אני לא יודע איך אמינותם מתבטאת ברכבים ישנים יותר ( 2008 ), והייתי שמח לקבל חוות דעת נוספות עליהם ממי שמכיר.
  7. מאוד מודה על העזרה, בקרוב אפגש עם המוכרים ונראה לאן מתקדמים מפה האלה.
  8. ובלהתחשב בזה שאני לא מגיע אל המוכר עד הבית (עדיין תחבורה ציבורית לאזור לא נוח) ואפגש איתו אחרי שחימם את המנוע בנסיעה עד אלי, יש דרך לדעת אם מפלס השמן תקין? ובכללי יש מה לעשות כאשר המנוע מתחיל לאכול שמן, או הפיתרון היחיד הוא להיות תמיד עם היד על הדופק ולבדוק את המפלס בתדירות גבוהה? בנוגע לבדיקה, האם הם בודקים את כל מה שצריך, כולל שילדה ודפרנציאל? כי לפי מה שקראתי במאמר ברואדסטר, גם את הדפרנציאל חובה לבדוק, אחרת אני עלול להקנס בעוד 25,000 שקלים. חוץ מזה המוכרים שראיתי אכן מטפלים ברכבם בסדנאה הנ"ל. אני מקווה שבכל זאת אפשר לסמוך עליהם גם במקרים כאלה, כי ידוע לי על התופעה שבמכוני בדיקה רגילים לא כדאי להגיע לאלו שהמוכרים מכירים מחשש ששילמו להם מראש.
  9. עשיתם לי את היום, שמח לשמוע שלא מדובר ברעיון מופרך ואכן אפשר לקנות אוטו מרגש. שפכתם לי הרבה מידע יעיל, כשחצי מהמושגים אני לא מכיר, אני הולך לקרוא ולהשכיל, המון תודה. ואם זה לא סוד, באיזה חברות ביטחתם? הבנתי שב-AIG בכלל לא מבטחים, ולפי WOBI גם לא בשלמה או בפיניקס. מהו מרווח הטיפולים המומלץ עבור רכב זה? האם גם הוא אמור לעבור טיימינג ב-120K? איך אפשר לבדוק האם הרכב זולל שמן? האם עושים לו בדיקה במכון בדיקה רגיל, או שיש מקומות יעודיים לרכבים כאלה? וכמובן לא פחות חשוב, איך בודקים היסטורית טיפולים בצורה בטוחה? הבנתי שרוב הטיפולים נעשים בסדנאות מיוחדות כי מוסכי היצרן לא באמת יודעים לטפל באוטו. הרי לא בטוח שהמוכר גר באזור הסדנאה בה טיפל, ולכן האם אפשרי להתקשר ולבקש שישלחו לי למייל היסטורית טיפולים של אוטו, שכרגע לא נמצא בבעלותי? הרי ברור לי שאני לא יכול להסתמך על מה שיראה לי המוכר. וטעיתי כשאמרתי החלפת גיר, התכוונתי לקלאצ' שהוחלף, כפי שראיתי באחת מהמודעות. האם זה תקין? כי כרגע ההתלבטות היא בין שני רכבים באותו שנתון, אחד סטוק עם קלאצ' מקורי שהוחלף, יד4, 110,000 ק"מ או השני שעולה 15,000 אלף יותר, יד2, 150,000 ק"מ ומלא בשיפורים, כולל קלאצ' exedy ונראה מאוד שמור - נוטה יותר לכיוון הזו, אך בכל זאת אלך לראות את שניהם.
  10. היי, לאחר חיפוש כושל אחר רכב כמעט חדש בתקציב של 70-100 אש"ח מעניין, החלטתי להגשים חלום, לרדת משמעותית בשנתון ולחפש מיאטה NC מהשנתונים 2007-2008, כפי שפחות או יותר נופל לי על התקציב. עם זאת, ידוע לי שמדובר ברכב לא זול ויחסית ישן (10-9 שנים על הכביש), ובתור מישהו שהרכב הכי זקן שקנה היה בן שנתיים, יש לי חשש טבעי לקנות רכב ספורטיבי אמיתי שכנראה היה בשימוש ליותר מנסיעה לסופר. לכן יש כמה דברים שהייתי רוצה לוודא לפני שאני בכלל חושב על להכנס להרפתקאה הזו. מקריאה ברשת, הכנתי את עצמי לעלות ביטוח באזור ה-7000-8000 ואין לי בעיה עם זה. השאלה, בתור מישהו שתבע את הביטוח השנה על גניבת אוטו, יש סיכוי ששום חברה לא תהיה מוכנה לבטח אותי, בלהתחשב בזה שבכללי יש קושי למצוא חברה שמוכנה לבטח אוטו כזה? איזו חברות בכללי מבטחות אוטו כזה? לפי הרכבים שמצאתי בלוח יד2, רוב הרכבים נסעו באזור ה-110-170 ק"מ. האם עלי לצפות לבלאי טבעי במכלולים ותקלות ידועות, או שעדיין אמינות מאזדה מוכיחה את עצמה גם פה, כל עוד האוטו טופל כנדרש? האם יד גבוהה (יד4-5 למשל) באוטו כזה יכולה לסמל על תקלות לא צפויות, או שמדובר בתחולפה טבעית עקב כך שהאוטו לא פרקטי, ולא מתאים לכל גיל ומצב משפחתי? האם יש בעיות/הוצאות ידועות (כמו החלפת גיר אם יש) שעלי להיות מוכן אליהם מבלי קשר למצב של האוטו? אני מעדיף לקנות אוטו לא משופר בשל בלאי ופגיעה באמינות, אבל בשל ההיצע הנמוך שיש, אין לי ברירה אלא לכלול גם רכבים כאלה בחיפוש. לכן השאלה, מאיזה שיפורים עלי לחשוש? האם שיפור רכב כזה פוגע פחות באמינות משום שמדובר ברכב ספורטיבי מוצהר?
  11. אתה רוצה להגיד שאין דרך לדעת אם המפתחות מקוריים? אם כך, מה קורה במצב היפותטי לאדם שנגנב לו האוטו יחד עם המפתח (מקרה בו הביטוח לא משלם על התביעה), והוא משכפל את המפתח רגע לפני שהוא תובע את הביטוח? הרי ידוע שהביטוחים יעשו הכל בשביל לא לשלם, ובמיוחד בתביעה כזו בגובה של מחירון האוטו.
  12. אני הייתי יותר מוטרד מעניין הביטוח לגניבת רכב, במיוחד כשמדובר באוטו גניב. אם משכפלים מפתח זה יהיה רלוונטי בכלל? די בטוח שהביטוח לא יסתפק בזה אלא ירצה החלפה של המנעולים עם מפתחות חדשים. תקנו אותי אם אני טועה.
  13. serg90

    נסיעת מבחן לפני קניית רכב

    כל כך מחזק, חבל שליבואנים אין מושג שזה יכול לעלות להם באיבוד לקוחות. למשל אני התענייתי לאחרונה בקניית לאון חדשה. ניגשתי לסוכנות, קיבלתי הצעת מחיר, ושאלתי כמה זמן לוקח מרגע ההזמנה ועד לקבלת האוטו. והתשובה שקיבלתי...? דצמבר עבור הצבע שרציתי, ואוקטובר עבור צבע אחר שהייתי מוכן להתפשר עליו. כמובן שויתרתי על הרכישה ובמקום אני מחפש את אותו הדגם אבל משנתון 2016, שאומנם לא עברה שדרוג ומתיחת פנים כמו החדשה מהשנה הנוכחית, אבל ספגה את הירידת הערך הכי גדולה ולא פחות חשוב, כזאת שאני יכול לקבל ישר על המקום ולא לחכות פאקינג חצי שנה בשביל לקבל אוטו, שעליו אני משלם המון כסף וזקוק לו יותר מתמיד. מיותר לציין שאפילו אין להם אוטו כזה לנסיעת מבחן (1.4 FR ידני) והציעו לי נסיעה על ה-DSG, שזה לא בדיוק מה שאני מחפש לקנות. מילא זאת הייתה i20 או רכב ליסינג אחר שאין לו ביקוש לידני הייתי מבין, אבל מחסור ברכב מדגם כזה שדווקא יש לו קהל לגרסאה הידנית, זה בזיון שאין רכב לנסיעת מבחן.
  14. אז אני מסיק שהדבר היחידי שאני יכול לעשות זה לבדוק נזילות, מרווח טיפולים ובדיקה במכון. אם כבר, מה המרווח טיפולים המומלץ עבור לאון מהשנים האחרונות? 15 אלף ק"מ / שנה כמו ברוב הרכבים, או שיש מרווח שונה? ותודה על המענה המהיר
  15. היי, לא פעם ראשונה שאני קונה אוטו משומש, אבל פעם ראשונה שאני קונה אוטו עם מנוע טורבו. מכיוון שכל העסק הזה לא מוכר לי, רציתי לדעת מה אני צריך לוודא במועד הקניה. קראתי על העניין שיש צורך לחמם את המנוע לפני תחילת נסיעה, ולתת לו להקרר לפני סיומה. אני מניח שרוב האנשים לא מקפידים על הנושא, ולכן השאלה האם ברכבים שעברו באזור ה-40-50 אלף ק"מ זה יכול להיות קריטי, או שזה רלוונטי לנסוע גבוהה בהרבה? האם בכללי זה משהו שרוולנטי לשאול את המוכר ואפילו לבקש להוריד על כך מחיר? וכמובן לא פחות חשוב, איך בודקים בכלל טורבו? אני מניח שמכוני בדיקה לא בודקים את זה, או שאני טועה?
  16. serg90

    איזה dsg יש ב-A3 2017?

    תודה, אדע להמנע מהרכב הזה. חבל מאוד שאין גרסאות ידניות.
  17. serg90

    איזה dsg יש ב-A3 2017?

    הבנתי, אז זה די פוסל לי את האופציה של ה-1.4 בשנתון הנוכחי. מה לגבי גרסאות ה-1.8 בדגמים הקודמים (2013-2016), מדובר ב-DSG6 או גם DSG7? ובכללי, A3 1.8 מ-2013 נחשב לאמין יחסית? מצטער על השאלות החופרות, אבל זה הדבר האחרון שאני צריך לדעת כדי להחליט אם לחפש את האוטו הזה או לא.
  18. serg90

    איזה dsg יש ב-A3 2017?

    אני רק רוצה לדעת האם בשתי הגרסאות (2.0, 1.4) מדובר באותו DSG 7 ישן ששופר, או שמדובר בגיר הרטוב החדש של VW, שאמור לשרת את הגרסאות הבחירות של הקונצרן? ובלהוציא את גרסאות ה-S/RS מהכלל, החל מהצורה החדשה (2013 והילך), האם היו גרסאות ששודכו ל-DSG 6?
  19. היי, ראיתי שיש בקרוב ימי מכירות ל-A3. בדקתי באתר של אאודי, וכל המידע שמצאתי זה "תיבת s-tronic שבעה הילוכים" בכל הדגמים. האם מדובר באותו DSG יבש ובעייתי שכדאי לוותר, או שיש סיכוי שזה ה-DQ381 שפולקסווגן הכניסו לאחרונה? לא הצלחתי למצוא על זה מידע באינטרנט, ומבחינתי זה עניין של דיל ברייקר.
  20. היי, כרגע אני בעניין של לקנות רכב ידני חזק יחסית ואמין באזור ה-70-80 אלף. התעניינתי ב-A1, אבל בשל היצע המצומצם שיש לה (עוד ממשיך לחפש), הוספתי גם את הלאון 1.4 FR מ-2014 לרשימה. מצאתי שני רכבים שמתאימים לי מבחינת מחיר וקילומטראז'. התלבטות היחידה שלי היא שאני מודע ללאון החדשה שיצאה עכשיו ב-106,000, ולכן אני לא ממהר ללכת ולקנות את האוטו. אני תוהה אם צפויה ירידה חדה במחירון ושווה לחכות, או שזה סתם בזבוז זמן ואני לא ארוויח מזה הרבה במיוחד? חוץ מזה בשביל לוודא, יש לאוטו מחלות ידועות או שהוא נחשב לאמין? ולבסוף, האם ניתן וכדאי לעשות בדיקה לפני רכישה במוסך (רון) במקום במכון בדיקה? אם לא, אשמח להמלצות על מכוני בדיקה בתל אביב ובאשאדוד.
  21. אחרי שהתחלתי לחפש, מצאתי כמה מודעות ששוות בדיקה. בינהן הייתה אחת שמשכה את תשומת לבי: 2013 - יד ראשונה, 57,000 ק"מ, 75,000 ש"ח. הקאטצ' הוא שאין תמונות, ובתיאור רשומה מילה וחצי. האם שווה לבדוק את זה או שזה מתכון לרכב בעייתי?
  22. נכון שאין הרבה כאלה למכירה, אבל כן יצא לי לראות כמה עם קילומטרג' בין 70-80 אלף ק"מ, יד ראשונה/שניה במחירים של 72-75 אלף, שזה סכום שאני יכול להתגמש איתו. סה"כ נשמע שזה משהו שיכול להתאים לי, במיוחד לאור העבודה שאין לו תקלות נפוצות.
  23. היי, לאחר שנגנבה לי הפולו, אני מחפש לקנות רכב חדש שישמש אותי ביום יום. אני מחפש רכב ידני, חזק, מהנה לנהיגה ומשהו קצת שונה מפיקנטו עממית שאפשר למצוא בכל פינה. התקציב הוא עד אזור 70 אלף, ולפי הדרישות שלי, ה-A1 נותנת רושם שזה בדיוק מה שאני מחפש משנתונים 2012-2013. עשיתי חיפוש באינטרנט ואלה הטענות העיקריות שמצאתי: 1. אבזור דל - לא מפריע לי חוץ מעניין מערכת שמע שכנראה אצטרך לשדרג בלי קשר. 2. מחיר גבוה יחסית למתחרות עם ירידת ערך חדה בשנים הראשונות - מכיוון שאיני קונה אוטו חדש, מה התמורה למחיר במקרה כזה? 3. קטן ולא פרקטי - לא מפריע לי. יש עוד חסרונות שפספסתי? חוץ מזה, בכמה צפויות לעלות העלויות החזקה ממה שאני רגיל בפולו (2012 ידנית) שהייתה לי, בלהתחשב בזה שאני עושה טיפולים במוסך רון? וכמה עולה פחות או יותר לבטח אוטו כזה (לא נהג צעיר ולא חדש). כמו כן אשמח לשמוע אם יש מחלות ידועות באוטו מהשנותים האלה ובכללי (מזכיר שמחפש רק ידני אז גיר ה-DSG לא רוולנטי פה).
  24. אני לא מצפה לקבל את האוטו חזרה, הרי גם ככה נתתי יפוי כוח לחברת הביטוח על האוטו ובקרוב אני אמור לקבל עליו כסף. כל מה שאני רוצה זה שהמשטרה באמת תעשה את העבודה שלה, ושהחלאה הזאת תכנס לכלא ו/או תקבל קנס כבד.
  25. עכשיו כשאני חושב על זה, באוטו היה גם איתוראן כבוי ללא מנוי. אם אני אצור איתם קשר, יש מצב שיוכלו חד פעמית להפעיל אותו ולתת מיקום? או שבכלל אין מה לטרוח כי כנראה פירקו אותו מהאוטו?
×
×
  • תוכן חדש...