Jump to content

serg90

  • הודעות

    179
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי serg90

  1. היי, קניתי APC של מגווירס כפי שהומלץ לי, ואני מתכוון לנקות בעזרתו את מושבי הרכב. הבעיה היא שאני לא בטוח מהי הדרך הנכונה והשלבים הנכונים. קניתי אותו כבר בשפריצר, השאלה האם אני יכול עכשיו ככה להתיץ איתו ישירות על הכתמים שעל המושבים? האם אפשר להסתדר בלי שואב אבק נוזלי? יש לי כרגע רק שואב אבק מאוד בסיסי לרכב. ואשמח אם בכללי תוכלו להסביר בקצרה מהם השלבים הנכונים. המון תודה.
  2. חזרתי מטיפול 60K לפולו שלי, והייתי מאוד מרוצה. נהנתי משירות טוב והסברים תוך כדי הטיפול עצמו: מה עושים, למה מחליפים וקיבלתי תשובות לכל שאלה ששאלתי. באמת מומלץ!
  3. באמת תבדוק בוובי. לי גם יש פולו עם שנה על הרכב שלי ועוד שנתיים על של ההורים, אבל 2012, ידנית, גיל 25. יצא מקיף+חובה באזור ה-4000 שקל.
  4. serg90

    להפטר מהאיתוראן?

    יש מקרים בהם איתוראן בכל זאת עוזר או שהוא לגמרי חסר תועלת?
  5. serg90

    להפטר מהאיתוראן?

    גם תשובות קצרות יתקבלו בברכה
  6. היי, בדיוק חידשתי ביטוח, והחברת ביטוח עידכנה אותי שהמנוי איתוראן שיש לי "חלקי" ולכן לא תקף. אין לי אימבולייזר, קודן ועלוקה כפי שהחברה דורשת ולכן שילמתי 450 שקל על ויתור על הבדיקה. עכשיו אני נשארתי עם מנוי איתוראן שאינו נחוץ לי לביטוח ולכן אני שוקל להפטר ממנו. מה שמעניין אותי לדעת זה, האם יש בכלל תועלת מהדבר הזה? יש באמת מצבים שזה יכול לעזור, או שזה סתם ביזבוז כסף ונועד רק עבור החברות ביטוח? ובכללי, אחרי שהאיתוראן הותקן באוטו, יש מצב לפרק ולמכור אותו בצורה כלשהי?
  7. היי, לאחר שהרבה זמן דחיתי את זה, החלטתי שאני קונה רדיו דיסק בימים הקרובים. ההתלבטות העיקרית היא בין רדיו דיסק "פשוט" כמו Pioneer DEHX4750BT או משהו יותר מתקדם, בדגש על 3 יציאות למגבר. בשלב הזה אני קונה רק רדיו דיסק. שדרוג לקומפוננט, קנית מגבר וסאב אני משאיר ליותר מאוחר, כאשר כל פעם אני מתכוון להוסיף משהו אחר ולראות האם אני מסתפק בתוצאה או לא. דגש חשוב נוסף שאני חייב לציין הוא שאני לא מתכוון להוציא מאות שקלים על כיוון המערכת אלא אלמד לבדי לעשות כן, לכן אני לא מצפה לתוצאות מטורפות. במקרה כזה, 3 יציאות למגבר (ואולי פונקציית TA) יכולות לסבך את העניינים או שעדיין יש טעם להשקיע בזה? מבחינת הצרכים שלי, אני חייב USB+BT וסאונד איכותי כמה שיותר. כמו כן, אשמח לקבל המלצה למתקין באזור חדרה והסביבה והערכה לעלות התקנה של רדיו דיסק עם כל הדברים הנלווים לכך - חיווט אם נדרש ומתאם 1DIN לדשבורד עם מקום ל-2DIN. ודבר אחרון. לקנות מאותו מתקין את הרדיו דיסק יעלה לי פחות או שזה לא ישנה דבר? כנ"ל אם אני מבקש להתקין פריט פריט לעומת מערכת שלמה בבת אחת, האם יש הבדל במחיר?
  8. הבנתי. תודה רבה על המענה המהיר.
  9. היי, חודש הבא אני צריך לחדש ביטוח. יצא לי לשמוע על זה שיש כוונה להוזיל פרמיה על ביטוח חובה לכל הנהגים בזמן הקרוב. האם זה רלוונטי לזמן הזה, יש למה לחכות? ובמקרה ואני משלם לפני שההוזלה נכנסת לתוקף, יש דרך לקבל החזר על ההפרש?
  10. שליטה מההגה ו-AUX/USB בפולו יאנג 2012. זה ביזיון שבעשור האחרון עדיין יש רכבים ללא דבר כה בסיסי. חוץ מזה, הילוך שישי ומנוע TSI (בידני).
  11. אין לי אזעקה אלא רק איתוראן. זה נכון גם לגביו?
  12. מעולה, תודה! ורק בשביל ההבנה, למה זה קורה? אני רק מכיר את התופעה אבל לא כל כך בקיא בנושא.
  13. אני הולך לטוס לחו"ל לתקופה של חודשיים ואין אף אחד שהולך לנהוג לי על האוטו. משמע האוטו יעמוד למשך התקופה הזו במקום, דבר שהבנתי שיכול לפגוע במצבר ולגרום לבעיות בהנעה של האוטו אחרי שאחזור לארץ. מה מומלץ לעשות? ממה הנזק נגרם (האם מדובר בכלל בנזק או שזו תופעה שאפשר לפתור ע"י הנעה עם כבלים, בעזרת מישהו אחר)? ואיך אפשר להמנע מזה מלכתחילה? מספיק שאבקש מאחד מבני המשפחה שיניעו את האוטו לכמה דקות, כל זמן מסויים, או שצריך שגם שינהגו עליו מספר קילומטרים?
  14. הבנתי, עכשיו הכל הרבה יותר ברור לי. ובנוגע לטיפול טיימינג, זה יוצא ב-90K?
  15. אהלן, מדובר בפולו ידנית 1.4 שנת 2012 - אפריל. בפעם האחרונה (והראשונה עם האוטו הנ"ל), ביצעתי טיפול 45K באזור ינואר-פברואר, במוסך מורשה יבואן. לאחר הטיפול קיבלתי מדבקה של "טיפול הבא" שעליה: 60K או תאריך בחודש דצמבר (יוצא 3.5 שנים לאוטו). כרגע אני על 51K כאשר האוטו כבר עבר את ה-3 שנים. השאלה היא, האם ללכת בעקבות המלצת המוסך ולחכות כמעט חצי שנה לטיפול הנ"ל (בכל זאת לא עבר זמן גדול מאז הטיפול האחרון) או ללכת על המלצת הקבועה של ייצרני הרכב (כולל פולקסוואגן) שאומרת - "טיפול לאחר 3 שנים"? בנוסף לכך, יצאתי די מרוצה מהטיפול שנתנו לי במוסך מורשה יבואן שבהוד השרון, מה שמביא אותי לדילמה, האם להמשיך לטפל אצלהם או לעבור למוסך רון? האם חוץ מהאחריות שכבר לא רלוונטית, יש איזשהי העדפה לבצע טיפול במוסך מורשה יבואן? למשל מעקב אחרי טיפולים והיכולת לספק לקונה עתידי (לא בקרוב) מידע אמין הודות האוטו, מה שיתבטא גם מחיר יותר גבוה שאוכל למכור אותו? כמו כן, מי שמכיר, אשמח לקבל הערכה לכמה טיפול כזה אמור לעלות (יודע שמדובר בטיפול גדול).
  16. האמת שיש לי רק אבקת כביסה יבשה בבית, אף פעם לא השתמשתי בנוזלית, אפשרי גם איתה? ומה זה ה-APC? ככה קוראים לזה או שזה ראשי תיבות? ויש דרך לסדר את החתיכת פלסטיק הזאת? היא ממש צורמת לי לעין.
  17. ניסיתי לנקות אותם עם חומר לניקוי שטיחים והתוצאה מזוויעה עם סימן די בולט, מבלי לעזור כלל בהסרת הכתמים שהיו גם לפי כן: אשמח להמלצות לחומרים ושיטות ניקוי נכונות. ועוד משהו קטן: למישהו יש מושג מה זה? היה לי ניסיון לחבר את זה חזרה אך נגמר ללא הצלחה.
  18. עוד לא יצא לי להיות במפגש אודיו והייתי רוצה מאוד להגיע. לצערי אני מסיים לעבוד רק ב-14:00, מה שאומר שאוכל להגיע למקום רק באזור 15:30. האם יהיה רלוונטי להגיע למפגש בזמן כזה או שכולם יתפזרו עד אז?
  19. ​שלום, חשבתי על האפשרות של לחסוך בעלויות של קניית רדיו דיסק בארץ ולהזמין אחד מחו"ל. השאלה, האם חוץ מהמחיר של המוצר+משלוח, איזה מיסים אני אצטרך לשלם ואיך אני יכול לחשב אותם? לדוגמא, פה: http://www.ebay.com/itm/ALPINE-CDE-178BT-AUTORADIO-CD-USB-BLUETOOTH-facebook-3-RCA-4-volts-CDE-178BT-/261422376452?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item3cddfce604 שאלה נוספת, האם יש מצב של חוסר תאימות עקב הקניה בחו"ל, כך שפונקציות מסויימות עלולות לא לעבוד?
  20. באוטו יש לי את המדבקה הבאה: http://up351.siz.co.il/up3/ddtkwzorqkyo.jpg יש רק דבר אחד שלא מובן לי. הצמיגים שלי: 195/55 R15 נמצאים ליד הקטגוריה של רכב מלא+משקל מטען. האם זה הגיוני או שכל המידות צמיגים שיש בצד באים להראות רק את הגודל שאפשר להשתמש, והלחץ שמצויין תקף לכולם?
  21. ה-PRS80 יהיה כבר באמת מעל התקציב שלי ואני מעדיף לקנות בארץ, אז נראה שבסוף הקלריון בסוף מהווה את הבחירה העדיפה בשל פונקציית התיקון זמן, אלא אם לפיוניר יש משהו אחר שאין לקלריון שאני צריך לדעת? חוץ מזה המון תודה, באמת מעריך את זמן והסבלנות שהקדשת לעזור לי.
  22. Lossless = FLAC? הרדיו דיסקים שבתקציב שלי יתמכו בפורמט הנ"ל? אני לא רואה את עצמי משתמש בזה כפורמט עיקרי, אבל משאיר כאופציה פתוחה להמשך (אלא אם אצטרך להוסיף על זה עוד כמה מאות שקלים או אצטרך להתפשר על איכות סאונד, ואז במקרה כזה אעדיף לוותר). מקור המוזיקה העיקרי שלי יהיה USB כשמדי פעם אשתמש גם ב-BT. דיסקים אין לי צורך בכלל וזכרונות SD CARD יכולים להוות תוספת מבוחרת אם לא יבואו על חשבון איכות השמע. אז ממה שאני מבין, DEH-X9659BT יהווה אופציה טובה עבורי? אם להסתכל עליו לפי התכונות שרשמת: רואה שיש לו 3 ערוצים למגבר (עם וולט יחסית גבוה בהשווה לשאר הרדיו דיסקים במחיר הזה). איקוולייזר (לא מבין איך אני יודע באיזו רמה ואיך אני יכול לדעת אם הוא יספיק לי). חיתוך תדרים - לא הבנתי אם יש, על איזה נתון להתסכל? תיקון זמן, לא מוזכר שיש, עדיף לשקול רדיו דיסק אחר בשל כך?
  23. תודה רבה על התשובות, עזרת לי מאוד לסגור כמה פינות. ועכשיו למהות העניין, כששאלת "מה אני רוצה מהמערכת", למה בדיוק הכוונה? איזו סגנון מוזיקה אני שומע או שיש קטגוריות שונות של מערכות שאפשר להרכיב? אשמח לקצת הכוונה בנושא שאדע להגדיר בדיוק את המטרה שלי. מבחינת התקציב, אני מאמין שאוכל להשקיע עד אזור 1500 שקל ברדיו דיסק, הכל תלוי באם אני צריך בכלל את הדברים שיש לרדיו דיסק כזה להציע. השאלה, האם אפשר בכלל לחלק את הרדיו דיסקים לפי קטגורית מחירים ולהגיד למשל, שרדיו דיסקים ממחיר X עד מחיר Y כוללים לרוב איכות Z ויש להם תכונות כאלה ואחרות? נגיד, רדיו דיסקים שכוללים 3 יציאות למגבר, כוללים את כל התכונות שציינת וגם בעלי איכות סאונד טובה מאוד, יתחילו מאיזה מחיר?
  24. אם זה לא יהיה מוגזם לבקש, אפשר פירוט (בקצרה) על הפונקציות החשובות באמת שציינת? וזה מספיק שיש אותן במכשיר או שגם הן מגיעות ברמות שונות? חיבור פאסיבי - ערוץ הגברה עבור הסט כולו (דרך הקרוס). חיבור אקטיבי - כל אלמנט בסט מקבל ערוץ הגברה משלו. אז בעצם מספיק חיבור אחד עבור כל ארבעת הרמקולים ואת השניים האחרים אני מחבר לסאב (במקרה ויש)? ואני קובע אם אני רוצה לחבר דרך חיבור פאסיבי או אקטיבי או שיש צורך במוצר נוסף שיאפשר לי לחבר דרך חיבור אקטיבי? אין קשר למספר המגברים, אלא למספר הערוצים שיש לך שליטה עליהם. לדעתי תמצא מכשיר עם לפחות 2 זוגות יציאות. העדיפות היא כמובן ל-3 זוגות (4 יהיה חריג ויקר). מתח גבוהה יותר יעזור בעקרון לסנן רעשים החוצה - לא משהו שהייתי מתעכב עליו יותר מדי ברמת הבסיס. יש לוודא גם שהמגבר המיועד יודע לעבוד עם המתח הזה. רק בשביל לוודא שהבנתי נכון, כמות הערוצים שאני אחבר מהרדיו דיסק למגבר היא תהיה הכמות ערוצים שבהם אני אוכל לשלוט במגבר (אני לא אמור לשלוט בהגברה דרך המגבר עצמו)? כלומר, אם אני קונה לדוגמא רדיו דיסק של 3 ערוצים, אין לי שום סיבה לקנות בהמשך מגבר עם 4 ערוצים? *כרגע לפי מה שהבנתי, אני יוצא מנקודת הנחה שערוץ = חיבור/כבל, תקנו אותי אם אני טועה. ויש איזשהו תרשים/שרטוט שמראה איך כל דבר מתחבר למה (רדיו דיסק/רקמולים/מגבר/סאב/קרוסאובר וכו'...), דרך איזה ערוצים/כבלים? זה יעשה לי סדר בראש.
×
×
  • תוכן חדש...