serg90
-
הודעות
179 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי serg90
-
לא רוצה לציין אותם פה בשביל הסיכוי הקלוש שאיכשהו הוא יכול להגיע פה לפורום, אבל בוא נגיד שכל מה שהוא כתב בתיאור מתאים אחד לאחד לאוטו שלי, כולל תמונות.
-
את הכסף עדיין לא קיבלתי מחברת הביטוח, את הצמיגים החדשים בשווי 2000 שקל אף אחד לא יחזיר לי, כמובן שלא את המערכת שכבר פירקו מזמן שעלתה גם לא מעט. אני לא מצפה שדבר יחזור מזה אלא ההפך, מבחינתי שיגרסו את האוטו, יחרימו אותו במשטרה או יפרקו לחלקים, העיקר שהחלאות שעשו את זה לא ירוויחו מזה. ו-aa123: מה אני יכול לדווח למשטרה וחברת הביטוח לפני שווידאתי בעצמי אם אכן מדובר באוטו שלי? "שלום, אני חושב שמדובר ברכב שנגב לי, אנא בדקו בשבילי עם המוכר?" אני לא יודע איך לגשת לזה בכלל. ואם אכן הלוחית זוייפה, יש דרך לעביר בעלות עם רישיון מזוייף?
-
שלום. כרגע מצאתי במודעה ביד2 האוטו, שלפי התיאור מתאים אחד לאחד לאוטו שלי, שנגב לפני כחודש וחצי. אולי אני מכניס את עצמי לסרט מיותר, אבל כרגע אני רוצה להסיר את הספק, ולכן חשבתי להפגש איתו ולבדוק אם אכן מדובר באוטו שלי. מה שאני צריך לדעת זה איך אפשר לבצע את הזיהוי. כמובן הדבר המתבקש הוא לבדוק לפי הלוחית רישוי, אבל אני לא יודע אם הוא שינה אותה והצליח איכשהו לזייף רישיון רכב משלו. האם הדבר אפשרי לביצוע, או שלא תהיה לו דרך ככה לעביר בעלות על האוטו? לצערי זה המספר היחיד שאני זוכר, את המספר שלדה כבר אין לי איך לשחזר כי שלחתי את הרישיון שלי לחברת ביטוח.
-
אוטו נגנב, מה עושים עכשיו?
serg90 פרסם הודעה בנושא של serg90 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
השאלה היא, בטופס הצהרה על גניבת האוטו צריך לרשום את אמצעי המיגון שיש באוטו. אני מתלבט אם להזכיר את האיתוראן. בנתיים כתבתי: "יש איתוראן אבל ללא מנוי. שולם ויתור מיגון לטובת ביטוח גניבות". האם זה הכרחי להזכיר את עניין האיתוראן כפי שרשמתי, או עדיף שלא כי הם יוכלו לבוא אלי בטענות שלא יצרתי קשר עם איתוראן לטובת ניסיון החזרת האוטו? במקרה ואני מחליט לא לרשום על כך, יש חשש שזה יוכל להפיל אותי בסוף? -
אוטו נגנב, מה עושים עכשיו?
serg90 פרסם הודעה בנושא של serg90 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
גם אם יוציאו את הרכב, שזה בספק כי זה לא קרה ממש היום, לא בטוח שזה ישתלם לי בסוף. הרי גם ככה הוא יהיה כבר מפורק, תהיה לו ירידת ערך מובטחת, ויש סיכוי קלוש עד אפסי שהצמגים, הרדיו דיסק, המגבר והסאב ישארו בפנים. וכמובן גם אם איתוראן יחליטו לעשות זאת אני מניח שהם יגבו מחיר עבור כך, אחרת למה שמישהו ירצה לעשות אצלהם מנוי סתם ככה? -
אוטו נגנב, מה עושים עכשיו?
serg90 פרסם הודעה בנושא של serg90 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כן דיווחתי למשטרה ואני היד השניה של האוטו. יש לו איתוראן אבל ביטלתי את המנוי לאחר שהחברת ביטוח לא הסתפקה בו ודרשה מיגון שונה. בכל מקרה הסיכוי שהרכב לא פורק לגורמים הוא קלוש וכבר אין מה לעשות. -
אוטו נגנב, מה עושים עכשיו?
serg90 פרסם הודעה בנושא של serg90 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מדובר בפולו משנת 2012, דגם ידני. ואם בחברת הביטוח אמרו שזה ישפיע על הפרמיה, אני לא רואה איך זה יכול להשתמע לכיוון אחר. לפי מה שלי נראה הגיוני. בסופו של דבר החברת ביטוח מפסידה פה כסף, ולכן יש לה אינטרס מובהק להחזיר אותו. הרי בניגוד לתאונה בה יש צד ג' שהוא אשם, והביטוח שלו מחזיר לביטוח שלך את הכסף, פה אף אחד לא מחזיר את ההוצאה לביטוח שלך. -
אוטו נגנב, מה עושים עכשיו?
serg90 פרסם הודעה בנושא של serg90 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אבל אז הרצף של מישהו אחר לא עובר אלי? הרי כשסיימתי טסט ונהגתי ברכב של ההורים, "לקחתי" את ההיסטוריה שלהם כאשר קניתי את האוטו. זה לא אמור להיות דומה במקרה כזה? -
אוטו נגנב, מה עושים עכשיו?
serg90 פרסם הודעה בנושא של serg90 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
דיברתי עם אלי אמרן, אמר שאין לו מה לעשות כי לא צריך שמאי במקרים כאלה (אין לו מה לעריך אם אין אוטו). בביטוח אמרו לי שזה כן נחשב לתביעה לכל דבר, כולל משמעות עליית הפרמיה. אז ארצה לשאול שוב בנוגע לשאלה האחרונה ששאלתי (לעבור לביטוח של ההורים), ובכמה זה אמור לעלות לי בערך את מחיר הביטוח בשנים הקרובות? -
אוטו נגנב, מה עושים עכשיו?
serg90 פרסם הודעה בנושא של serg90 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
ובמקרה כזה אני יכול לזנוח את ההיסטוריה שלי ולהצטרף לביטוח של ההורים או מישהו אחר עם עבר נקי? -
אוטו נגנב, מה עושים עכשיו?
serg90 פרסם הודעה בנושא של serg90 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תודה רבה לך. ושאלה אחרונה שלא הבנתי. האם זה משפיע לי על הפרמיה שאני אשלם לביטוח ב3 שנים הקרובות? -
אוטו נגנב, מה עושים עכשיו?
serg90 פרסם הודעה בנושא של serg90 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מצטער על הבורות אבל מה תפקיד השמאי במקרה כזה? מה הטווח מחירים שאני צפוי לשלם לו? והאם הוא זה שמטפל גם בעניין הצמיגים? וכמה זה החזר חלקי, במקרה והוצאתי עליהם 2000 שקל? ומה התנאים לקבלת רכב חלופי? -
שלום, בדיוק בדרך שלי בחזרה מחו"ל, הודיעו לי מהמשפחה שהאוטו שלי "נעלם". הייתי שבוע בחו"ל, ואין לי מושג אם זה קרה ביום שעזבתי, יומיים אחרי או אולי אפילו היום. ידוע לי שלמצוא ולהחזיר אותו חזרה זאת לא אופציה, לכן יש כמה דברים שאני רוצה לברר. האם העניין שאיני יודע את מועד הגניבה אמור להשפיע באופן כלשהי מבחינת כספי הביטוח המגיעים לי? האם זה ששילמתי באזור ה400 שקל על ויתור מיגון תמורת ביטוח גניבות משנה את הסכום שאני אמור לקבל? איך בכלל הולך עניין חישוב הסכום הזה? כמו כן, החלפתי ממש לא מזמן את כל הצמיגים והתקנתי מערכת השמע באוטו בשווי של אלפי שקלים. האם יש איזשהו סיכוי לקבל כסף גם על זה (יש קבלות) או שאין פה בכלל על מה לדבר? האם הגשת תביעה כזו לביטוח משפיעה גם על הפרמיה שלי כמו במקרה של תאונות? ולבסוף, איך הכל מתנהל מעכשיו? מגיש תלונה במשטרה ופונה ישר לאחר מכן לביטוח?
-
דו"ח חניה בעבודה
serg90 פרסם הודעה בנושא של serg90 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לפחות משהו. ואני אדייק קצת יותר. בכניסה לחניה רשום "חניה לעובדי החברה X" (לא זוכר במדיוק את הנוסח). בפועל אין שום פיקוח על מספרי הרישוי, וכל אחד יכול להחנות שם. ככה שכביכול חניה זאת חניה של העבודה, אבל בסופו של דבר שייך לעירייה. אם זה באמת היה בגלל הסוגיה הזו, העניין היה נסגר כבר מזמן. -
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?568908-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA
-
שלום, לא מזמן קיבלתי דו"ח חניה, בחניה של העבודה. מדובר בחניה גדולה, ללא בעית מקום, ללא מחסום וללא בקרה על מס' רישוי של הרכבים הנכנסים. במקום ישנן מצלמות שלפי הדו"ח נרשם כי הרכב שלי צולם, וישנם כביכול סימונים על איסור חניה במקומות ספציפים, אבל הם קיימים כנראה משנות הפלמ"ח, כי כיום צריך ממש להתאמץ כדי לראות ולמצוא אותם. לפי הבנתי לא רק אני קיבלתי קנס כזה, הייתה בקשה מצד העבודה לבטל את הדוחות אלה אבל העירייה דחתה את הבקשה. האם ניתן לעשות משהו עם זה? האם יש לזה משמעות מבחינת עבר תעבורתי, שכרגע נקי? אני מקבל על זה נקודות?
-
זקוק להמלצה על מתקיני אודיו והחלפת צמיגים
serg90 פרסם הודעה בנושא של serg90 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על ההמלצות, אבקר בהם ברגע שאוכל. ורק בנוגע לצמיגים, אלו היחידים שיש להם ששויים משהו? למה אתה ממליץ דווקא עליהם? -
שלום, אני מעוניין לקנות hu 1 din לפולו שיש בו מקום לדאבל דין. לכן יש צורך בהתקנת פלסיקה מתאימה. אשמח להמלצות לבעלי מקצוע שעושים את זה טוב ולא יקר מדי, באזור השרון, כמה שיותר קרוב לחדרה-נתניה. כמן כן אני צריך גם להחליף צמיגים, אז אשמח גם להמלצה על פנצ'ריה באזור.
-
בסוף מצאתי דרך SIXT במינכן A3 קבריולט במחיר הגיוני. די בטוח שזאת האופציה שאלך עליה. השאלה לכל מי ששכר בעבר דרך SIXT, יש להם תשלומים נוספים/בעיות במעבר גבולות לרכב מהסוג הנ"ל? והבנתי שקרואטיה וסלובניה גם אחלה יעדים. אפשרי לעשות אותם ואת חבל טירול בשבוע, מבלי להרגיש שאני סתם במרוץ נגד הזמן? ואולי קצת אגזים ואזכיר גם את פראג?
-
אהלן, יש לי רצון עז לעשות בזמן הקרוב טיול כזה למשך שבוע באירופה. הכיוון הוא להשכיר S3 או A3 Cabriolet, אבל יש לי כמה שאלות שלפיהן אני אדע לבחור יעד/מסלול. 1. יש הבדל במחיר בהתאם למדינה שאני משכיר? אם כן, באיזה מדינות הכי זול להשכיר? 2. האם החזרת הרכב במדינה אחרת בהכרח תייקר לי את ההשכרה? 3. האם ניתן להזמין מראש רכבים ספציפים כפי שציינת לפני, ולא לקבל רכב אחר בקטגוריה? יש לי עניין בלהשכיר ספציפית אאודי. 4. האם חוץ מגרמניה יש עוד מדינות שאפשר לסוע על הכביש במהירות גבוהה (150-200 קמ"ש) במחינה חוקית? 5. בנוסף לחוויה המוטורית אני מחפש גם נופים, ואין לי בעיה לעבור בין מדינות שונות. יש המלצות מהבחינה הזו למדינות מסוימות? 6. אם יש המלצה לחברות השכרת רכב ספציפיות, בדגש על אתרים עם השוואת מחירים (כמו זאפ) בין החברות השונות, אני יותר מאשמח. למשל נתקלתי ב izzirent.com שהוא אתר מעולה עם אחלה מחירים (יש A3 ב-323$ לשבוע, אבל זה עדיין לא מהרכבים שהזכרתי).
-
יש מצב, איך לבדוק? מסתבר שממי שביקשתי שיניע לי את האוטו שכח לעשות את זה, אז האוטו עמד שבועיים בלי שהניעו אותו בכלל. אבל אני כן מצליח להניע אותו, וכבר נסעתי עליו מאז. יש עוד משהו שעלי לחשוש/כדאי לעשות?
-
שלום, למי שמכיר, לרכבי VW יש אופציה להחזיק את אחד מכפתורי המפתח, ובתהם לכך הוא פותח/סוגר חלונות, כל עוד הכפתור מוחזק לחוץ. אחרי שחזרתי משבועיים מחו"ל, שמתי לב שהאופציה הזאת כבר לא עובדת אצלי. ניסיתי גם עם המפתח ספייר, שהוא חדש לגמרי ולא היה אף פעם בשימוש. גם איתו הפונקציה הזו לא עבדה. אין לי מושג מה יכולה להיות הבעיה, אשמח לעזרה.
-
ניקוי ריפודים מושבים
serg90 פרסם הודעה בנושא של or213 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
איך אני יודע איזה מהם זה זה? את זה מדללים או לא? מצטער על הדילאי המטורף, לקח זמן את שסוף סוף מצאתי את זה.- 397 תגובות
-
- הסרת כתמים
- חוצרי ניקוי פנים
- (ועוד 5 )
-
ניקוי ריפודים מושבים
serg90 פרסם הודעה בנושא של or213 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
חייב רק לדעת, האם ה- APC של מגווירס שמגיע בשפריצר הוא כבר מדולל ואפשר להשתמש בו ישירות או שעדיין חייבים לדלל אותו לפני שימוש?- 397 תגובות
-
- הסרת כתמים
- חוצרי ניקוי פנים
- (ועוד 5 )
