serg90
-
הודעות
179 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי serg90
-
נכשלתי בטסט פעם שניה, מתחיל להתייאש...למישהו יש טיפים?
serg90 פרסם הודעה בנושא של Ariemeir1000 בתוך רכב כללי
לעבור טסט זה כמו כל מכשול אחר בחיים. אפשר לחפור פה מגילות, ולעשות תחקירים על איך להתנהג בטסט ואיך להתחנף לבוחן, אבל בתכלס? מה שחשוב באמת זה ללמוד מטעויות, להיות כמה שפחות לחוץ וכמובן לא להתייאש. יש לי חבר שנכשל 9 טסטים ונחש מה? עבר בסוף ואף אחד מזמן לא מתרגש מזה. זה לא אומר שגם אתה צריך לעשות כמות מגוכחת כזו של טסטים, וכמובן שאתה לא אמור לחשוב על זה בכלל. ככל שתחשוב יותר על כמה כסף אתה תמבזבז, כמה טסטים אתה תעשה, או כמה שהטסטר יסתלבט עליך, ככה תהיה יותר לחוץ וזה מה שבסוף יכשיל אותך. -
הטוקבקים, במיוחד של YNET הם תופעה בפניה עצמה. רק שנאה, פוליטיקה, גזענות, טיפשות, וכל החרא שנמצא בארץ הזו, צף בטוקבקים האלה, מבלי שום קשר לנושא הכתבה.
-
אני בכלל בהלם שרכב כזה נמכר לאדם פרטי ולא לפירוק. חוץ מזה בתקציב שלך אפשר למצוא אוטו משומש נורמאלי (בניגוד לאנשים אחרים שאני רואה פה מחפשים אוטו מרוצים שיודע לטוס, לבשל, לשטוף כלים, לבשל, מבלי לשתות דלק בכלל, וכמובן במחיר של אופניים חשמליות זולות). לא יודע להמליץ לך על משהו ספציפי, אבל מה שבטוח, תתרחק מעכשיו ממגרשים מפוקפקים כאלה.
-
שוב סיאט? (רכב נוח עם יומרה ספורטיבית ונוחות)
serg90 פרסם הודעה בנושא של Tricepz בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מחזק בנוגע למאזדה 3. אולי יש לה טיפה פחות כוח זמין, ו(אולי) אוכלת במעט יותר דלק, אבל יש לה התנהגות כביש טובה יותר, אמינה בהרבה (חוסך את הכאב ראש סביב ה-DSG), ומאובזרת יותר (מערכות בטיחות מתקדמות לעומת מובילאיי מעפן). אם חדש ובכל זאת סיאט, הייתי שוקל ללא ספק את האיביזה החדשה שעולה הרבה פחות, מצמצמת את הפער בין האיביזה היוצאת ללאון, ומספקת מערכות בטיחות מקוריות לשם שינוי. ובכללי אם אין לך צורך אמיתי ברכב משפחתי, הייתי ממליץ להתמקד בקטגורית הסופר מיני כי סתם חבל על הכסף. אין מספיק כוח? בשביל זה יש רכבים ספורטבים כמו ה-208GTI שהציעו לך. -
איסוף רכב מושכר במילאנו מעבר לשעות פעילות חברת ההשכרה (נערך כמובן)
serg90 פרסם הודעה בנושא של ultras_monkeys בתוך רכב כללי
לנמלי תעופה תמיד יש תוספת תשלום לתעריף היומי שאתה משלם, ולכן אם יש אופציה, עדיף לשכור אוטו מסניף שנמצא בתוך העיר. במקרה שלך אתה מגיע בלילה והולך לישון, אז גם ככה מיותר לשכור אוטו בשעות האלה (מלבד הנוחות שבזה), כי תתחיל לטייל רק אחרי שתישן. הייתי ממליץ לך למצוא מקום לינה שקרוב לסניף השכרה של החברה שאתה מעוניין (או כזה שנוח להגיע ממנו), וכך על הבוקר תוכל לאסוף את הרכב ולהתחיל לטייל. -
גם אני הייתי במשך תקופה מבואס מזה בדיוק כמוך, ועוד עם תקציב יותר נמוך (מתחת ל-100K) לרכב יד 2. הלאון (ולא בדקתי מספיק, אבל אולי גם הג'ולייטה - לא מכיר את האבזור שמגיע איתה) הוא הרכב הידני היחידי הלא ספורטיבי שנותן כוח ואיבזור, גם בהשוואה לגרסאות האוטומטיות. כל שאר הרכבים, זה או ללכת על גרסאה ספורטיבית (למשל ה-208GTI כמו שהציעו פה), או שעדיף פשוט לוותר. כי כל רכב יהיה נחות ומסורס מאיבזור כפי שכבר הבנת. למרות זאת, דווקא בתקציב שלך אם היית "מתפשר" על יד2, היית נחשף להרבה אופציות מעניינות.
-
ביטוח רכב למפתח בודד
serg90 פרסם הודעה בנושא של Yana Hotyanov בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לי גנבו אוטו והחברת ביטוח דרשה שאשלח לה 2 מפתחות. אז מה שרשמו בקישור שנתנו לך כאן: "היום לא דורשים" זה לא מדויק. במקומך הייתי משקיע את המאות שקלים שצריך כדי לשכפל מפתח ונשאר בראש שקט שאני מכוסה מבחינת גנבות, כי ברגע (שאם) זה יכה בך, תקללי את עצמך שחסכת כמה מאות שקלים ובדיעבד איבדת עשרות אלפים. -
מחזק, רק לא מזמן פגשתי אחד כזה בעבודה שלו (=במגרש שלו), והרכב של "אישתו" מסתבר היה של בן דוד מטייבה. חוץ מזה הקילומטראז' נמוך בצורה מחשידה, הייתי אומר שיש מצב שגם זויף על הדרך.
-
לצערי מניסיון אישי שלי, התשובה היא כן. בסופו של דבר לא מעניין את החברת ביטוח מי אשם במה, העיקר תבעת את הביטוח? על זה אתה תשלם ותענש, משום שהעזת לדרוש את כספך.
-
האוטו כבר איבד את רוב ערכו, וה-3 חודשים האלו לא באמת ישפיעו על מחירו בצורה משמעותית. כל התעסקות שתהיה לך במכירה-קניה תגרום לך להפסיד כסף, במיוחד כשמדובר ברכבים במחירים האלה. הרי בטווח מחירים הזה יש סבירות לא קטנה להתקל ברכב עם תקלות עקב בלאי טבעי או סתם הוצאות על ישורי קו. אז אם יש לך אוטו שאתה מכיר היטב, ואין לו בעיות מיוחדות, לא רואה סיבה הגיונות למכור אותו. תחזור לארץ, תסגר על עצמך אם אתה צריך אוטו או לא, ורק אז תדע אם אתה צריך למכור אותו או לא.
-
מבחינת הנראה מנהיגה מאזדה 3, מבחינת כוח הייתי לוקח אוקטביה, בגלל ה"כיף" של ה-DSG7 (מלבד האמינות שהיא לא פקטור פה). ואם אפשר לשאול, כמה יוצא לך הדמי מנוי? אני עתיד גם לקבל את האפשרות לקחת בליסינג רכב מעבודה, ורוצה לדעת אם זה יוצא בסוף משתלם או לא.
-
הסיבה העיקרית שהייתי בוחר ב-A3 2.0, זה רק בגלל הגיר הרטוב החדש שאמור להיות לה.
-
מיסוי על קניית פילטר k&n מebay
serg90 פרסם הודעה בנושא של asif25 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
ממש מרגיז. האם במקרה כזה אפשרי לקבל החזר מלא מעת המוכר, במקרה ואתה מסרב לשלם את תשלום הכופר? הרי המוכר בכל מקרה יקבל אותו חזרה. -
זה קרה בחדרה, בשכונה שנחשבת טובה, ללא פשיעה. לא בקיא בסטטיסטיקות גנבות באזור, לכן לא אוכל לתרום בנושא הזה. והכל עניין של מזל, כי היה לי גם מקרה הפוך שיצאתי לחודשיים לחו"ל והאוטו נשאר במקומו.
-
אין משהו שמעצבן אותי בתרבות הנהיגה בישראל כמו התופעה הזאת. בגלל זה נוצרת עוד תופעה מסוכנת של נהגים מזגזים, עקב ההרגל של לאכוף את אותם הנתקעים בשמאל. הרגשתי את זה מאוד לאחר מסלול נהיגה לא קטן דרך: קרואטיה-סלובניה-הונגריה-רומניה. בכל המקומות האלה, בין אם זה אוטוסטרדות או כבישים קטנים, כולם הקפידו על החוק הזה וזה היה פשוט תענוג לנהוג ככה. כל אחד נסע בקצב שמתאים לו, והדאגה היחידה הייתה משוטרים ומצלמות עבור אותם נהגים שנוסעים במהירות מופרזת.
-
במקומך הייתי נותן מאמץ ולוקח את האוטו לקרובי משפחה או חבר שאני בוטח בו, כדי שיוכלו מדי יום לראות מה קורה עם האוטו, ולהזיז אותו פה ושם, גם מטעמי שמירה על הרכב (מצבר, זרימת שמן וכו...) וגם להראות נוכחות בעלים. מסיפור אישי שלי לאחר שבוע חופשה בחו"ל, כשחזרתי גיליתי שהאוטו נגנב וכבר לא היה לי מה לעשות חוץ מלתבוע את הביטוח. נכון שהסיכוי להחזיר אוטו גנוב קטן, אבל עדיין קיים במיוחד אם האירוע מדווח מוקדם.
-
האם אפשרי להתקין רדיו דיסק 1DIN ברכבים חדשים?
serg90 פרסם הודעה בנושא של serg90 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אולי לא הייתי ברור מספיק. הכוונה למערכות מולטימדיה מהסוג הזה: האם יש פתרון לא מסובך להחלפה במקרים כאלה, או שמתמודדים עם מה שיש? סה"כ מעוניין לדעת אם זה אפשרי או לא, והאם התהליך מסובך ו/או יקר. -
היי, ההתלבטות היא בקניית רכב חדש: סוויפט ידנית או פינקטו ברמת אבזור LX אוטומטית (בגלל צמיגים קטנים וזולים משמעותית). ידוע לי כי משתלם בדרך כלל לקנות רכבים יד2, אבל משום שמדובר ברכבים זולים עם ירידת ערך קטנה יחסית, ושניהם דור חדש, חשבתי שכדאי להשקיע בקניית רכב חדש. הדרישות מהחשוב ביותר לפחות (דגש עיקרי על שלוש הראשונות): עלויות אחזקה זולות עבור נסיעות של כ~15-18 ק"מ בשנה. לרוב בינעירוני, כולל פקקים של נתניה בבוקר. סחירות עתידית. בטיחות הנוסעים + מערכות בטיחות מתקדמות. הנאה - כמה שאפשר. נוחות ופרקטיות (סוויפט משמעותית גדולה יותר?). פתוח להצעות נוספות כמובן, אבל חשוב להתחשב בשלוש הדרישות המודגשות, כך שאותם רכבים לא יהיו יותר יקרים לאחזקה או פחות סחירים (לכן נפסלו הצרפתיות).
-
היי, אני עומד בפני קניית רכב, ועניין האודיו נכנס לשיקול בנושא. במידה ואני קונה אוטו עם מערכת מולטימדיה מובנית נשלפת (כמו MZD Connect למשל) שנהיית יותר ויותר פופולארית ברכבים חדשים. אם אני לא מרוצה מהאיכות, האם יש דרך להחליף את הרדיו דיסק? או שבמערכות כאלה כבר יש יציאות למגברים, ובשביל לשפר את איכות המערכת משקיעים בעיקר במגברים?
-
מאז שהגיר הזה יצא, כל שנה אומרים "נפתרו הבעיות". ונחש מה? אומרים את הדבר הזה שנים. גם אחרי 2013 שהייתה השנה האחרונה למיטב ידעתי, שקיבלה הרחבת אחריות אחרי תביעה יצוגית. איך אני רואה את זה? אם הכוח והלוק של הלאון עושים לך על זה, ואתה מוכן לעצום עיניים ולהאמין לכל סיפור פיות וחדי קרן על "בעיות גיר שנפתרו", זה האוטו שלך. בכל מצב אחר, למעט צריכת דלק, המאזדה עדיפה כפי שכבר אמרו.
-
בזמנו התעניינתי בקניית A1 עם מנוע 1.4 וגיר ידני, שהתאים לצרכים שלי על הנייר. מצאתי אחד במחיר אטרקטיבי ובמצב מעולה (לפחות ע"פ מה שניתן לראות לפני בדיקה). ומה אני אגיד? אחרי נסיעת מבחן, התאכזבתי מאוד. מלבד כוח ופרונט מרשים עם 4 טבעות (בניגוד לחלק האחורי שנראה זוועתי, כמו בפיאט 500 ע"פ דעתי), אין לאוטו הזה שום דבר להציע: הוא מאוד צפוף, האיבזור בו לא קיים, אלא אם אתה משקיע עוד על הגרסאה המאובזרת, שנותנת לך לא יותר מאבזור של כל רכב בסיסי אחר במחיר מופקע. וכמובן אם אתה מעוניין רק באוטומט, אל תתפלא אם יבוא/ו יום/ימים שתצטרך לבקר במוסך בגלל בעיות גיר. אם בכל זאת רוצה נפשך באוטו זהה, הייתי מציע לשקול את הלאון 1.4 FR. נכון שאין לו 4 טבעות, אבל הוא נראה הרבה יותר טוב, יש לו בדיוק את אותו הגיר, מנוע חזק יותר שקיים בדגמים הרבה יותר יקרים של אאודי, מרווח משמעותית גדול יותר, ואיבזור עשיר ביותר. ותכלס אם אתה רוצה רק אוטומט והאמינות חשובה לך, הייתי מציע לשקול אלטרנטיבות אחרות (מאזדה 3 בשילוב עם 2.0 למשל). ואם אתה לא צריך את כל הגודל הזה, יש רכבים קטנים במחירים משמעותית נמוכים יותר עם תמורה עדיפה בהרבה.
-
מה זה משנה אם אוטו נחשב לאוטו ספורטי/בורגני/ערסים/חתונות/כוסיות/[כל שם תואר אחר], אם אפילו לא יודעים מה זה אומר. במקום להגיד "אני רוצה אוטו ספורטי" ולנסות להגדיר את המושג עצמו, יותר מעשי להחליט מה כן חשוב לך (התנהגות/מהירות בקו ישר/פוזה/הרגשת פרימיום, צריכת דלק וכו כו...) ולבחור אוטו על פי זה. כי אם רק השם תואר משנה לך, אז גם פיקנטו "ספורט" תספיק. ואם זה ע"פ מה שיוחלט בהצבעה ממושכת, המלווה בויכוחים רבים בשירשור הזה בנוגע למה זה אוטו ספורטי, כנראה לא תקבל אוטו שאתה באמת מחפש, כי אין לך אפילו מושג מה פירוש הבקשה שאתה מבקש. לדוגמא מה אם יוחלט שאוטו ספורטי זה מינימום אוטו ראלי שמשומש בתחרויות? תוותר עכשיו על המאזדה, תמכור את הבית ותקנה STI?
-
באמת ובתמים, בלי מטרה לפגוע, אני לא מבין מה הקטע, שאנשים משכירים רכבים מיוחדים או גבוהים, עבור הגעה לחתונה של עצמם. הרי אין בעיה להגיע גם בפיקנטו, זה לא יהרוס את השמלה של הכלה, זה לא יקבע אושר או הצלחה של הנישואים, ואף אחד לא באמת מחכה לראות באיזה רכב יגיעו החתן והכלה. מזכיר לי כתבה על זוג שהגיע לחתונה באוטובוס. מעשה קצת קיצוני אבל מקורי. יש מטרה/ות שלא חשבתי? ושמח לשמוע שהכל הסתדר בסוף.
-
כשקראתי בהתחלה על כל המנועים, הופתעתי ושמחתי מאוד שהשקיעו בגרסאות הידניות והזניחו את האוטומטית. לרגע היית לי תקווה לאוטו פוטנציאלי לקניה עתידית. ברגע שהגעתי לשורה האחרונה לגבי מה שכנראה יגיע לארץ, חטפתי פיהוק גדול, והפיאסטה תשאר אוטו משעמם ללא שום הצדקה לקיומה בארץ.
-
בדיוק ע"פ מה ש-GhostBuster וניקו רשמו. הרעיון של "בואו לראות" בלי לתת אסבר מינימאלי נותן רושם מאוד לא רציני, כאילו יש מה להסתיר. אני משתדל להמנע ממקומות כאלה.
