Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. תבדוק את המפסק עצמו שיושב ליד הידית הילוכים יש להם נטייה להידפק אם זה לא זה צריך לבדוק אם מגיע מתח למנגנון
  2. חיישן מהירות כניסה קורא את הגל שיוצא הממיר מומנט אם תצלם את הגיר אולי אני יצליח לסמן לך אותו הוא אמור לשבת למעלה
  3. התקלה מדברת על החיישן מהירות כניסה בגיר אם הוא דפוק המחשב בדרך כלל נכנס להילוך שלישי או שהגיר מתחיל להרביץ תבדוק אם אפשר להשיג חיישן כזה חדש או מפירוק יכול להיות שתמצא אצל משפצי גירים
  4. תבדוק שמן אם חסר תוסיף עם הבעיה נמשכת תנסה להחליף שמן ופילטר (הפילטר יושב למעלה מאוד נגיש)
  5. אפשר להחליף לזוג פנסים רגילים התקע אותו דבר
  6. הנורות קסנון בדרך כלל מחזיקות יפה ורק כשהם נשרפות צריך לבדוק אם זה מהנורה או מהBALLAST בכל מקרה במקרה של הסובארו נשרף שם הפרוגקטור ועדיף להחליף לפנס רגיל בגלל המחיר הגבוהה של הקסנון אם הוא מחליף לפנס קסנון חדש הוא מגיע עם הBALLST והמנורה
  7. יש לי מגבר של הרץ HDP5 אחרי 3 וקצת שעות נסיעה הוא התחמם והפסיק לעבוד הוא חזר לעבוד אחרי שהוא התקרר יש דרך לקרר אותו יותר טוב ככה שהוא לא יגיע שוב למצב בטוח? יש סיבה שהוא מתחמם מכלתחילה? או שזה תקין אחרי הרבה זמן נסיעה ?
  8. תקין קורה בכל הAL4
  9. מחיר מעולה החברה מייצרת רדיאטורים מקוריים להרבה חברות אירופאיות מה שכן המחיר בחברה בטח בשמיים
  10. עלה לי בערך 600 שקל במורשה
  11. lior134

    רנו לטיטיוד

    אין להם בעיות מיוחדות הגיר של ניסאן המנוע 2 ליטר עם ה 175 סוסים הוא פיתוח של רנו וניסאן אם אני לא טועה יש להם מסנן חלקיקים וזה יכולה להיות הוצאה גדולה לתיקון
  12. תנסה לבדוק אם יש מכון גירים שמוכן לשפץ מה קרה לגיר?
  13. יכול להיות משאבת דלק בדוק שעל החוטי הצתה אין שמן אם יש יש נזילה מהמוביל של הפלאג החוטים החליפיים זבל ואני ממליץ על מקוריים
  14. הרפידות כמעט גמורות לפי התמונה
  15. לפי דעתי יהיה עוד שינוי כמו מזרקים אחרים או טורבו גדול יותר אבל אם תשיג אוטו מושלם בזול אולי יהיה שווה לעשות את ההסבה הזאת גם אצלי הרנו לא הייתה מגיע ל 90 מעלות בחורף טרמוטסס חדש פתר את זה
  16. אם הוא מתכנן להחזיק את האוטו הייתי לוקח חדש שבוודאות יהיה תקין לעומת משופץ בארץ שיכול למות אחרי זמן קצר עדיף כבר אחד מפרוק שידאג שינקו את הצינורות שמן של הטורבו
  17. יש בורג בעיקרון שתופס אותו אבל לפני ההחלפה ממליץ לבדוק את ההתנגדות שלו ולהשוות לנתוני יצרן אם ההתנגדות תקינה זה יכול להיות בעיה בצמה
  18. אם החלפת גם פילטר יכול להיות שמשכת את החוט של הסולונואיד כדי לקנות את הסולונואיד בעצמך תנסה להתקשר לוולטקס ולראות אם יש לו למכירה הוא נמצא בתל אביב ויש לו שליח בירושלים שנמצא בתלפיות לפחות פעם בשבוע אם אתה רוצה לפנות לבעל מקצוע תנסה לברר מחיר אצל קובי גירים מהיפר חלף אני לא ממליץ לקנות בכלל עדיף כבר שיפוץ מלא
  19. vcds עולה 25 דולר בערך
  20. יש לי מברגה של dewalt שאמורה להגיע ל 160 NM והיא לא מצליחה לפתוח ברגי גלגל או גשר
  21. sensen זה סיני אם אני לא טועה לך על המקורי
×
×
  • תוכן חדש...