Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. החיישן חמצן שעל האגזוז לא יגרום לזה אני ממליץ לך להתחיל בסריקת תקלות יכול להיות שאתה מתכוון לחיישן MAF
  2. הוא אומר לך שזה יקר 1500 לפני מעמ יוצא 1755 הבולמים עולים 900 בלי הנחה שתקבל מהחנות חלפים יוצא 1080 אז הוא לוקח 337.5 שקל הרכב לכל צד כולל מעמ
  3. התושבות יקרות מאוד לאיכותי 300 ל SNR וסיני עולה כמו סיני אני קניתי כבר הקאיבה קדימה עלו 800 בסוף תתמקח אם החנות
  4. אני גם צריך בולמים לפלואנס המחיר הכי זול שקיבלתי לקאיבה היה 900 ומונרו ב 800
  5. תוסף דלק לא יעזור אני ממליץ על המורשה CMI המחירים שלהם סבירים
  6. החברה הזאת לא יותר טובה מכל הטורקים והסיניים למינהם אחרי חצי שנה המוטות מייצב שלהם מקבלים חופש בתפוח
  7. מה אתה צריך ?
  8. לא אתה אמור לפתוח רק את הבורג הגדול (בוקסה 8ממ) הפנימי נשאר בפנים
  9. ב 2007 יש דיפייזר בוודאות
  10. עדיין נדלק לך check injection בנוסף לתקלת גיר? כשנדלקת תקלת מנוע הגיר לפעמים עובר למצב חרום צריך קודם לטפל בבעיית מנוע ואז בגיר
  11. היה לי בעיה בדיוק באותו אוטו מודל 2006 בעיקרון הגיר צריך שיפוץ אבל ממליץ לך לנסות החלפה של שמן ופילטר אצלי זה סידר את ההחלקה מילאתי דקסרון 3
  12. צריך לבדוק למה הרכב רועד יותר יכול להיות ניתקו איזה צינורית ואקום
  13. השיכבת סילקון זה נוראי האטמים החליפיים זה לא הבעיה החוטי הצתה החליפיים זה הבעיה והמחיר שהוא שילם על 2 חוטים זה דווקא די זול למקורי
  14. אטם מקורי עם חוטי הצתה מקוריים עולה הרבה יותר ואתה שמפרק הרבה רכבים אמור לדעת את הבעיות עם החוטי הצתה החליפיים
  15. הבי3 שלך לא עם שני מערכות egr יש שם egr ומערכת של שסתומי הנעת בוקר אם יביאו מנוע בלי המערכת הזאת אתה לא תצליח להיפטר מהמנורת מנוע (2008 עד בערך 2010 לא היה את המערכת הזאת)
  16. ..... http://www.siz.co.il/my.php?i=0rylezmznnwq.jpg להורדה : http://www.siz.co.il/down/0rylezmznnwq.jpg.htm
  17. אם המנוע הגיע מפירוק בארץ אז אפשר לברר את הקילומטר אם הוחלף במורשה מאזדה אתה יכול ללכת איתה ולברר היסטוריה גם של הרכב הזה וגם של זה שפורק ממנו אם טופל בזמן לא חייב לשלול
  18. אפשר לקנות בוקסות בנפרד יש גם חנויות חלפים שמוכרות את המקוריות אבל במחיר יותר יקר מהמורשה הסיניות/טורקיות לא מחזיקות
  19. קניתי בירושלים תבקש לא מקורי תשאל אם יש אפשרות להזמין
  20. אני החלפתי חיישן כמו שאתה צריך להחליף יש שני סוגים כאלה שהשקע שלהם מרובע וכאלה שהשקע שלהם טיפה עגול בסוף אתה יכול לקנות בארץ אני קניתי בחנות חלפים חליפי ספרדי של חברת FAE עלה בערך 80 שקל
  21. ביררתי לך עם מישהו שעובד בסובארו אמר שהחליף כמה פעמים את החלק אומר שזה בא קומפט עם עוד איזה פלסטיק צריך לפרק שם הרבה ואמר שאם לא רוצים לשבור את הקליפס שתופס את הכבל של הידית הילוכים צריך לפרק את הכבל מהגיר
  22. ענית לעצמך על השאלה זה לא הסוויץ זה המיקרוסוויץ של הפארקינג שיושב בידית הילוכים סובארו נותנים 5 שנות אחריות לא?
  23. היה לי את המנוע הזה בסיאט הייתי משתמש ב10/40 אתה יכול לשים גם 5/40 חצי סינטטי
  24. תראה איפה הוא נשבר ראיתי כבר מכון גירים שסגר גלגל תנופה עם פטיש אוויר אחרי 7 אלף הגלגל נסדק והתחיל לעשות רעשים
  25. אפשר לעשות ראש מנוע תלוי בכמה המנוע התחמם ֿבקשר לחרטא שלמנועי בוקסר אי אפשר לעשות ראשים יש לידי מוסך מורשה סובארו שכל הזמן עושים ראשים
×
×
  • תוכן חדש...