הבי3 שלך לא עם שני מערכות egr יש שם egr ומערכת של שסתומי הנעת בוקר אם יביאו מנוע בלי המערכת הזאת אתה לא תצליח להיפטר מהמנורת מנוע (2008 עד בערך 2010 לא היה את המערכת הזאת)
אם המנוע הגיע מפירוק בארץ אז אפשר לברר את הקילומטר אם הוחלף במורשה מאזדה אתה יכול ללכת איתה ולברר היסטוריה גם של הרכב הזה וגם של זה שפורק ממנו אם טופל בזמן לא חייב לשלול
אני החלפתי חיישן כמו שאתה צריך להחליף
יש שני סוגים כאלה שהשקע שלהם מרובע וכאלה שהשקע שלהם טיפה עגול בסוף
אתה יכול לקנות בארץ אני קניתי בחנות חלפים חליפי ספרדי של חברת FAE עלה בערך 80 שקל
ביררתי לך עם מישהו שעובד בסובארו אמר שהחליף כמה פעמים את החלק אומר שזה בא קומפט עם עוד איזה פלסטיק צריך לפרק שם הרבה ואמר שאם לא רוצים לשבור את הקליפס שתופס את הכבל של הידית הילוכים צריך לפרק את הכבל מהגיר