שלום לכולם
לפני כחצי שנה עשיתי שיפוץ גיר לרנו לוגאן. קיבלתי אחריות לששה חודשים.
לפני מספר ימים, באמצע נסיעה רגילה, הגיר הפסיק לעבוד והרכב נתקע.
גררתי את הרכב למוסך שעשה את השיפוץ, היות ועדיין זה היה בתקופת האחריות.
לאחר פירוק הגיר, נאמר לי שהבעיה לא בגיר, אלא בגלגל התנופה שהתפרק וצריך להחליפו.
והיות וזה הגלגל תנופה ולא הגיר עצמו לכן זה לא כלול באחריות.
רציתי לדעת מה דעתכם על זה, מבחינתי, היות והבעיה לא במנוע אלא הגיר הפסיק לעבוד, זה כן צריך להיות כלול באחריות. מה דעתכם?