Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. אם הוא עבד אפילו בגמגום לפני הסוללה ועכשיו הוא לא עובד תשים סוללה איכותית
  2. הראש מנוע החליפי מסין באיכות נמוכה וירודה ממה שאני מכיר מי שהחליף היה צריך להחליף אחרי כמה חודשים מנוע
  3. אתה לוחץ סטארט עוזב ואז לוחץ שוב עד שנפתח סוייץ או לחלופין אם אתה מספיק מהיר ללחוץ על הברקס ללחוץ סטארט ולעזוב מהר
  4. המחיר סביר מאוד אבל תברר איזה רצועת טיימינג שמים ראיתי לאחרונה שהסינים התחילו לייצר גם את זה
  5. מה קרה לראש מנוע על המנוע שפורק מהרכב? תפרק אותו תשלח לחרט אם הוא תקין אפשר להשתמש בו
  6. אני דיי בטוח שאפשר להכניס גיר מפיגו 206 אתה רק צריך למצוא את הגיר שאתה מעוניין בו מבחינת יחסי העברה בעיקרון הילוך שקופץ החוצה זה בעיה בסינכרון מיסבים אני יודע שאפשר להשיג חדשים באיביי אבל תצטרך לבדוק לגבי הסינכון עוד משהו כשאני רציתי לשפץ גיר ידני לא מצאתי הרבה בעלי מקצוע שעושים את זה ובסוף שמתי גיר מפירוק מקומי
  7. חופש בהגה יכול לבוא מעוד מקומות ולא רק מהמסרק אני חושב שעדיף שתמצא מוסך מקצועי אחד שיבדוק את הבעיה לעומק
  8. מכיר מישהו עם פורסטר טורבו 2015 הוא התלונן לחברה שיש לו ויברציות בבוקר עם עשן שחור הם עשו לו אינפוזיה עם איזה חומר של סובארו ועדכון תוכנה זה קרה לו אחרי 45 אלף קילומטר
  9. ברור שעשים להחליף את המי ברז לנוזל קירור אבל פרסטון הירוק פשוט אוכל כל קורוזיה שהייתה סותמת משהו שמתי לחבר במאזדה לאנטיס שהיה לה מי ברז ואחרי שבוע הלך לו הקולר שמן וכל השמן עבר למים יש מספיק נוזלי קירור שלא עושים את זה אם היה רק נוזל קירור במערכת אין שום בעיה לשים פרסטון
  10. אל תשים פרסטון ברכב שהיה בו מים רגילים הפרסטון משחרר את כל הזבל במערכת קירור וגורם לנזילות
  11. אם זה הגיע לך באריזה הזאת זה החלק המקורי של האוטו יכול להיות שיש לך צינור סתום ב EGR
  12. כנראה יש לך חור באגזוז
  13. מה הייתה הבעיה בגיר שהוא הלך ? מכה/החלקה ב1 ו3?
  14. יש לך סמל קטן בלוח שעונים כשאתה לוחץ על הברקס בפארקינג תבדוק אם הוא מתכבה בדיליי או לא מתכבה בכלל
  15. קל מאוד לפרק את הראש של הידית תסובב את החלק התחתון שלו חצי סיבוב תוריד אותו למטה ותמשוך את הידית
  16. זה אותו גיר כמו בפולו 2001 יש שם תותבים בידית עצמה שנשברים ויש על הגיר מנגנון שיש בתוכו מין גולה מפלסטיק (תותב) שברגע שהוא נשבר הידית מרגישה מאוד חופשית החלק לא יקר והפירוק קל מאוד אם אתה לא יודע לבדוק בעצמך לך למוסך אחר
  17. לא נראה לי שזה בעיה בגיר איזה מנוע יש אצלך?
  18. החיישן הזה מתקלקל מידי פעם הוא נמצא מתחת לתושבת גיר העליונה
  19. המחיר זול הבעיה שהם שולחים ב EMS זה אומר שיעקצו אותו ב 180 שקל לפני המחיר של המכס
  20. חנויות שמוכרות מקורי או קונות מהיבואן או קונות מיבואן מקביל צריך לברר כמה עולה בניסאן וכמה עולה בחנות חלפים פרטית
  21. או שתזמין מקורית מהאינטרנט או שתקנה ממוסכי היבואן
  22. ממש לא שסתום אחד שולט על הלחץ שמן השני משלב את הקלאץ בממיר מומנט
  23. השמאי מוכר את הרכב לפירוק
  24. מה לא מאיץ בו טוב נחנק? מזייף? לפי מה שהעלת אין לך שום בעיה באוטו
  25. בגולף הזאת אם הרדיאטור לא הוחלף עד היום מה שסותם אותו זה האבנית והלכלוך לא לדבר על זה שהצינורות פלסטיקים שלו נהיים פריכים ויש סיכוי שתשבור אותם בפירוק עדיף לך להחליף באחר חליפי עולה 150
×
×
  • תוכן חדש...