Jump to content

pedelt

  • הודעות

    244
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי pedelt

  1. סרטים מעט מאוד. סדרות כנ"ל, החדשות של נטפליקס ב4k וזה חוויה אמיתית. הרבה תוכן בYT מצולם ב4K וגם עם כל הכיווצים ההבדל בהחלט מורגש. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  2. http://www.rtings.com/tv/reviews/sony/x830c דגם לא משהו בלשון המעטה. הדגם החדש x800d מוצלח יותר ובעל פאנל va שלטעמי עדיף בהרבה. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  3. מעניין. זכור לי באחד השרשורים כאן (אולי אפילו בזה ממש) שאחד החברים כתב שהוא שאל את החברה והתשובה הייתה שמדובר פשוט באריזה חדשה. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  4. אין הבדל. ה"רגיל" הוא אותו נוזל באריזה חדשה Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  5. יש בהום סנטר, ומבצע על כל מוצרי סונאקס השני ב50% Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  6. 25/11 אך בדר"כ המבצעים מתחילים יומיים-שלושה לפני Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  7. לפתוח 4 ברגים זה לא כזה סיפור. את בסיס הנתונים אתה בכל מקרה מעדכן גם היום בהעברת בעלות מ.ר אל מול ת"ז, בשיטה ההיא תעדכן מ.ר אל מול מספר שלדה. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  8. נו.. בדיוק מה שאמרתי. אדום, אז 91 קמ"ש בדיוק [emoji13] Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  9. אתה מצליח לראות את המהירות בנייד? כי אני לא. רק שהיא.. הממ.. אולי.. מעל 90. לכאורה Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  10. אדום אדום https://youtu.be/tWDDWSCKlgM
  11. מה? איך מחברים מצלמות אנלוגיות לסוויטץ'? גם עם פטיש 5 אני לא אצליח אני מדבר על מצלמות IP דיגיטליות - ששוב, כרגע יהיו מחוברות למחשב עם תוכנת הקלטה, בעתיד יתחברו לNVR רציני. אני לא רוצה את המיץ של הזבל. אני רוצה מצלמות טובות שיכולות כרגע להקליט למחשב, אך יתאימו גם לשימוש עם NVR - לכן אשמח להמלצה מניסיון של חבר פורום. לגבי השאלה השניה, קיבלת תשובה בה"פ.
  12. תודה, אבל NVR 4 ערוצים לא עוזר לי הרבה. הDVR הנוכחי הוא של אנטקו עם 24 מצלמות, זה +- הגודל שאני צריך גם למערכת החדשה. אולי אפילו 32. הבעיה היא שמכל מני סיבות, ובעיקר בגלל שינויים שצפויים במבנה אני לא רוצה כרגע להעמיד מערכת שלמה חדשה רק כדי להתחיל לשחק כל שבוע במיקומי מצלמות ובכבילה. מה שאני צריך עכשיו זה 4-6 מצלמות שאני אחבר בצורה די ארעית עם סוויטץ' לאחד המחשבים שזרוקים פה ובעתיד אחבר אותן למערכת הכוללת.
  13. שיפוץ בעסק מביא לכך שמערכת המצלמות הישנה (dvr אנאלוגי) מושבתת לשנה הקרובה. אני רוצה לארגן פיתרון זמני בדמות מצלמות ip שיתחברו כרגע למחשב פשוט, ובעתיד יוכלו להשתלב במערכת nvr חדשה. אז צריך כרגע המלצה לזוג מצלמות חיצוניות וזוג פנימיות. אופציה לחיבור אלחוטי יכול להקל מאוד על המיקום הזמני עד שיהיו תשתיות מתאימות לכבילה - השאלה בכמה זה מיקר את העסק. מקסימום נזרוק כבל על הגג. בכל מקרה poe חובה. למצלמות החיצוניות הרזולוציה בהחלט חשובה. צילום לילה אני צריך בכולן. אם פער המחירים משמעותי אפשר להיעזר באמאזון, אך לא אליבאבא באנגוד ודומיהם. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  14. https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B01AWOI406/ref=mp_s_a_1_2?ie=UTF8&qid=1471357986&sr=8-2&pi=SY200_QL40&keywords=makita+202&dpPl=1&dpID=51MhvLdEv0L&ref=plSrch Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  15. 830 ש"ח באמאזון UK + 10 שקלים על מתאם מפלאג בריטי לישראלי (המתח זהה) Sent from my SM-N910C using Tapatalk עריכה: עכשיו אני שם לב שמדובר בsku אחר עם ארגז פלסטי
  16. pedelt

    התחדשנו בדאצ'יה!

    קיים ברגילה, מניח שגם בסטפוויי Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  17. מעניין.
  18. כשהחוק נכנס לתוקף כמעט לכל המכוניות הייתה אופציה לesp בתוספת תשלום (באירופה) שהחוק פשוט הפך את זה לסטנדרט בארץ. מעט מאוד מכוניות הפסיקו להגיע, בעיקר רכבי שטח וטנדרים (דימאקס, דיפנדר וכו). אני חושב שזה היה רעיון מצוין. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  19. דרגת הרישיון הנמוכה (a2) מוגבלת גם בנפח ל125 סמ"ק, וגם בכוח ל14.6 כ"ס. בדרגה a1 כבר אין הגבלה של נפח, אלא רק כח ויחס למשקל. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  20. מעבר לדוח, בשלב זה אתה צריך להתחיל לפחד שאולי שכפלו את האופנוע. בקש את צילום העבירה מהעירייה אם קיים וגש לתחנת המשטרה הקרובה. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  21. תופעה מוזרה במעקב של דואר שליחים. עד לא מזמן זה היה עובד בערך כך: ברגע שהחבילה משתחררת מהמכס הסטאטוס במעקב היה "התקבל במוקד מיון ארצי". בדר"כ באותו יום אחה"צ או ביום שאחרי החבילה הייתה נשלחת למוקד בבני ברק (שמשרת גם את תל אביב ורמת גן) והסטאטוס היה משתנה ל"נותב לתל אביב". שוב באותו יום או יום אחרי החבילה הייתה מגיעה למוקד בבני ברק והסטאטוס היה משתנה ל"התקבל במוקד מיון תל אביב". כך שאם החבילה הייתה דחופה לי הייתי עובר שם ולוקח אותה במקום לחכות לשליח שלפעמים לוקח לו כמה ימים למסור. בחודשיים האחרונים משהו השתבש. מספר שעות לאחר יציאת החבילה למיון תל אביב הסטאטוס מתעדכן שוב ל"התקבל במוקד ארצי" ולא מתעדכן יותר עד למסירה. כאשר אני מתקשר למוקד בבני ברק לברר הם אומרים שהחבילה עוד לא הגיעה אליהם. כך עוברים מספר ימים שעד שפתאום החבילה מגיעה עם שליח והסטאטוס במעקב משתנה ל"נמסר". Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  22. מעטפה גדולה (~40×15) נשלחה מבולגריה ב29 והיום הגיעה לתיבה Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  23. מוגבל ל47.4 כ"ס, המקסימום המותר ברישיון A1
  24. האמת שבכלל לא נכנסתי לבדוק, אני כרגע מצויד מצוין. ראיתי את הדיל במייל וזכרתי שכמה חיפשו פה כלים שלהם. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  25. לחברה שחיפשו כלים של wera, יש כמה סטים בdeal of the day באמאזון us Sent from my SM-N910C using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...