nisim91
-
הודעות
455 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי nisim91
-
הוא ידע שהוא עשה טעות בגלל זה הוא ישר קפץ ואמר עברתי במקווקו. סתם שאלה למה לא שמים מצלמות על השוטרים? ככה לא יהיו יותר מידי משפטים פשוט מי שאומר שלא עשה עבירה השוטר יראה לו שהוא כן/לא עשה ופה זה נגמר.
-
עוד כמה חודשים יש לי שנה עם הרכב הזה בהמלצת חבר הפורום vladclar ותאמת שאני ממש מברך אותו עד היום כי אני גנן ורציתי לקנות היילקס ובמבט לאחור זאת קניה ממש נכונה כי בהיילקס לא היו נכנסים לי כל הכלים, מבחינת הוצאות על הרכב קניתי אותו עם מזגן לא תקין והחלפתי לו מעבה ב1200 ש"ח, טיימינג רפידות ועוד כל מיני דברים שלא היה צריך להחליף אבל מההתלהבות של ההתחלה אתה מחליף. עד היום אני מעריך שהוצאתי 4000ש"ח לא רק על מכני לא כולל ביטוח ודלק ובנתים הוא נוסע לכל מקום ומתי שאני רוצה. אז כמו שכולם אומרים רכב זה לא ממש משנה איזה חברה או דגם אם תטפל בו טוב ובזמן הוא ישרת אותך אם תזניח טיפולים ותיקונים אתה תאלץ לחכות הרבה פעמים לגרר.
-
יש גם סיטרואן ג'מפי מסחרי במיכל דלק האחרון עשיתי איתה 1:13 {1000 ק"מ על מיכל 80 ליטר שנוצלו 75 ליטר מתוכו} בערך 600 ק"מ היה בין עירוני והשאר עירוני. יש לציין שהאוטו תמיד היה מלא בכלים, ונוסע אחד ליד הנהג.
-
אתמול בצהריים רציתי להניע את הרכב ולא רציתי שיגיע מצב שאחרי שהאוטו הניע אני ממשיך עם סיבוב הסטרטר אז עזבתי והאוטו לא הניע ניסיתי שוב להניע אבל הכל מת {לא אימבוליזר לא נעילה מרכזית פשוט כלום} ביקשתי מחבר כבלים והוא הניע ישר, בערב ניסיתי שוב להניע והוא לא הצליח ושוב הכל מת ביקשתי ממישהו שוב כבלים והפעם הוא לא הצליח להניע עם כבלים אבל היה סיבובים חלשים של המנוע ניתקתי את הכבלים ואחרי 3 דקות בערך ניסיתי להניע בלי כבלים והוא הניע בשנייה. מישהו יכול למקד אותי על איזה תקלה זה יכול להיות ? הייתי היום בבוקר אצל חשמלאי שעשה בדיקה למצבר אמר שהוא מצויין ושהוא לא יודע מה התקלה אבל צריך לבוא שזה קורא {איך אני יבוא אם הוא לא מניע אני לא יודע אבל סבבה} הרכב הוא סיטרואן ג'מפי 98. תודה מראש ניסים.
-
מאזדה 2 - כל החלונות חשמל של הנוסעים הפסיקו לעבוד פתאום
nisim91 פרסם הודעה בנושא של alexm בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא כזה מבין גדול בחשמל של הרכב אבל תנסה לנתק את המצבר לגמרי לכמה דקות שהחלונות סגורים ותחבר חזרה זה אמור לאפס הכל. -
תמכור אותו לברזל ותראה שהם מפרקים אותו במקום נראה לי שיש מקום כזה קצת לפני צומת מסובים אם אתה בא מצומת גהה דרומה.
-
אם אתם מעל גיל 24 אני מאמין שתוכלו להשכיר 3 טנדרים מיצובישי האנטר או ניסן נאברה מכל חברת השכרה ולעשות ביטול השתתפות עצמית, בדיוק מה התנאים בביטול השתתפות אני לא יודע אבל תברר את זה ואם אתה חושב שזה משתלם אז לכו על זה. יצא לי פעם לנסוע על טנדר שכור מהעבודה בשטח ולא שמתי לב לברזל והוא נכנס לרדיאטור והוא התפוצץ והבעל הבית אמר לי שלא לקחו מהם כסף כי הם עשו ביטול השתתפות עצמית אז אני לא ממש יודע מה התנאים שלהם אבל תברר זה נשמע לי יותר שווה מאשר לשבת באיזה ג'יפ כמו ילדים ומישהו נוהג. בהצלחה.
-
elkmino בלה מספיקה ל17 מ"ר 3 ס"מ גובה ולו יש שטח של 25 מ"ר. הדשא ה12 מ"מ שאתה מתכוון עולה סביבות ה30 למ"ר שזה הכי פשוט וזול. כמו שאמרתי אתה צריך ללכת לחנות שמוכרים דשא לראות איזה סוג נראה לך הכי נוח וטוב לצרכים שלך, אחרי שתבחר סוג אם תרצה תגיד לי איזה סוג אתה רוצה ובשמחה אני יבדוק לך עם כמה מקומות שאני עובד איתם.
-
מצטער שלא עניתי לא שמתי לב להודעה. אם לא עושים עם ג'בקה אז האבנים זזות ועם הזמן הדשא לא יהיה ישר. שווה את "ההשקעה" של עוד 200/250 שקל להשכיר מאשר שאחרי זה תתחרט על כל העבודה. היו לי לקוחות שרצו הצעת מחיר על טוף וחלוקי נחל אבל לא היה להם תקציב גדול והתקציב הספיק רק לפלריג טוף וחלוקי נחל בלי שומשום מלמטה ובלי ג'בקה אני לא רציתי לעשות את העבודה ככה ושאחרי זה הם יקללו אותי והם לקחו מישהו אחר שעשה להם את זה והיום גודל להם על הכל עשביה. אני חושב שאם אתה משקיע אז תשקיע עד הסוף גם אם זה עוד 1000/2000 אבל לא תצטרך לשלם על תחזוקה שוטפת {שזה בעצם מה שאתה רוצה לעשות בד"כ שאתה הופך גינה ירוקה לגינה סינטטית}
-
בסובארו סטיישן שהייתה לי זה היה נכנס. אני את האמת לא אוהב לקנות את החומרים והלקוחות שלי קונים הכול ואני עובד איתם לפי מ"ר אבל יש לך שומשום גם בסבן יעקב ובאיציק ורועי/דור וצורי או בכל מקום של חומרי בניה. בקשר לדשא אם תרצה זה המספר שלי 0542535191 תתקשר אלי אני יארגן לך הנחה לגנן. יש לי לקוח מגבעתיים שעשיתי לו דשא לפני חצי שנה בערך אם תרצה אני אוכל לשאול אותו מאיפה הוא קנה את הכל.
-
ג'בקה אפשרי להשכיר אצל סבן יעקב זה או 200/250 {לא זוכר} ל24 שעות ואשרי 4000 ערבון {כמו ששוכרים רכב} והשומשום אמור לעלות סביבות ה100 ש"ח לבלה ומשלוח סביבות ה250.
-
היי. יש שלושה סוגי דשא שטובים קיסר אל טורו ונפוליאון. עולה סביבות ה85 למ"ר {אבל זה צריך לראות מה הכי יפה בעין שלך ונוח בכיס כי דשא מתחיל ב30ש"ח למ"ר ונגמר ב110ש"ח למ"ר}. אם יש עשביה אז כמובן להוציא את הכול, ראונדאפ הייתי אומר שזה מיותר כי הגשם מוריד את האפקט שלו. זה נקרא בד פלריג אמור לעלות סביבות ה3 ש"ח למ"ר {בא ברוחב של 1, 1.5 , 2, ואם אני זוכר טוב גם 4} במשתלות יש לך לפי מטר ולא תצטרך לקנות גליל שלם. {אגב זה לא מפלסטיק זה בד כמו יוטא רק בצבע שחור} אם אתה רוצה לעשות עבודה מושלמת אז תשים שומשום/ מצא בגובה של 3 ס"מ בערך. {בלה מספיקה לך בערך ל17 מ"ר אז יהיה לך קצת בעיה עם 25 מ"ר} לסיכום: מוציאים עשביה אם יש, מישרים את האדמה פחות או יותר, עוברים עם מהדקת אדמה {ג'בקה} רואים איפה צריך לישר ומישרים, שמים שומשום/מצע מישרים/עושים שיפוע אם צריך עוברים שוב עם הג'בקה , שמים בד חיפוי {פלריג} , תוקעים עם מסמרים 20 ס"מ אל חלד, מניחים את יריעות הדשא ותוקעים גם אותם עם מסמרים 20 ס"מ אל חלד. בהצלחה ואם תצטרך עזרה או שאלה נוספת בשמחה.
-
היכן יש חלקי חילוף לרכבים מסוג סוזוקי ויטרה 2006 במרכז?
nisim91 פרסם הודעה בנושא של God בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש במושב אחיסמך ממש 500 מ' מהכניסה פירוקיה כמעט בטוח שיש לו את החלפים תתקשר לפני אני מאמין שהוא ייתן מחיר בטלפון זה המספר 0577726718 -
אם באים מגבעתיים לכיוון אלוף שדה אז ממש בירידה לפני המזור עשו מצלמה כתומה אז כנראה זה גם מהירות וגם רמזור. בהחלט הולכת לעבוד קשה בכוונה שמו אותה אחרי הירידה.
-
הוא בטח מתכוון למצלמה בר"ח אלוף שדה פינת רחוב יצחק רבין. זה אם אני לא טועה גם רמזור וגם מהירות יצא לי במקרה לעבור שם 3 פעמים ביומיים האחרונים.
-
למה שהמדינה תשלם את הפיצויים ולא השוטר שהטריד את הנהגת? הוא לא היה בתפקיד אז מה זה השטות הזאת שפתאום הוא נהיה צדיק וראה אותה עוקפת אז עצר אותה.
-
אני יודע שיש את השרשור על המצלמות אבל שם לא עונים לי ואני לא מצליח להסתדר עם המצלמה אז אמרתי נפתח שרשור חדש על זה אולי מישהו מהקוראים יש לו מצלמה כזאת ויוכל לעזור לי ולרשום את ההגדרות שהוא עשה במצלמה DVR-207 אם אפשר את כל ההגדרות כי כל פעם שאני משנה איזה שהיא הגדרה משהו אחר משתנה. תודה מראש.
-
תו חניה בתל אביב
nisim91 פרסם הודעה בנושא של taigy בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
זה מה שקרה לי עם הרכב שהיה לי קניתי אותו מנכה שיש לו אישור כניסה חינם לבי"ח תל השומר ובחודשיים הראשונים שהרכב היה אצלי הייתי נכנס חינם עד שעדכנו את המחשב לרכב החדש שלו. -
אני יודע שאני מקפיץ את השרשור השאלה שלי האם מישהו יודע אם החוק אוסר שימוש במפוח רק בגינות ציבוריות או שגם בבתים פרטיים? שמעתי על מישהו שאמר לפקח שהחוק אוסר רק בגינות ציבוריות והפקח לא נתן לו דו"ח {לא יודע עד כמה זה אמין} תודה מראש.
-
אתה צריך לעשות מקריית שמונה עד אילת בערך הלוך וחזור נראה לי יותר מידי בשביל יום אחד ולעשות את כל זה על 90 צריך הרבה כוח והרבה משקי אנרגיה.
-
יש לחבר שלי ארגז של רכב אני לא יודע של איזה רכב זה אם מישהו מצליח לזהות ויש לו מה לעשות עם זה אז שיצור איתי קשר בפרטי זה נמצא בפ"ת הארגז נראה שהוא מפיברגלס ועם חלונות כמו שבתמונות.
-
תומר בקשר לעץ אתה יכול לשים ראונדאפ עם סולר ואם תרצה גם קצת בנזין {יש חומר שהורג עצים בזריקה אבל הוא יקר מאוד 1000+-}ה20/20/20 זה חומר דישון אם אתה תשים ממש הרבה הוא יוכל להרוג אותו אבל זה נדיר שזה יהרוג. locomotive אם יש שמש במקום שאתה רוצה לכסות אז הכי טוב פסיפלורה וכמו שאמרת תשים רשת מלמטה בשביל הלכלוך, בקשר לאדמה תחפור קצת בשביל להכניס את השתיל ותקנה קומפוסט שק עולה סביבות ה25 תפזר קצת בתוך הבור שעשית שים את השתיל תכסה עוד קצת ועוד קומפוסט ותקפיד לשים פעם בחצי שנה בערך זה מדשן את האדמה והכי חשוב אחרי שאתה שם את השתיל תן לו הרבה מיים.
-
מקפיץ. מישהו יכול בבקשה לרשום את ההגדרות שהוא עשה במצלמה DVR-207 אם אפשר את כל ההגדרות כי כל פעם שאני משנה איזה שהיא הגדרה משהו אחר משתנה. תודה מראש.
