Jump to content

utsur

  • הודעות

    370
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי utsur

  1. האמת שחוץ מסדרה 1(גם בקמור בשנה האחרונה הייתה במחיר נורמלי) והמיני, אין חדש תחת השמש!!! לדוגמה: ההפרש בין סדרה 5 לסדרה 3 בחו"ל עומד על גג 20% , בארץ 255K ש"ח ל-320I ו-355K ש"ח ל-520I. גם מחיר 320I אמור להיות הרבה יותר קרוב למונדאו גימור טיטניום(אלה אם פוצצו את ה- 3 הזאת בתוספות, ואז המחיר הגיוני) כנראה שהשאירו מקום יפה עדיין ליבוא האישי בדגמי היוקרה.
  2. לא היו יכולים להציע לך כזו הצעה על ה-320 הקודמת, כי בדגם הקודם בקרת שיוט אדפטיבית הייתה אופציה רק בדגמי 325 ומעלה, והבקרת שיוט הזאת בבמוו זו ח'תכת מחיר. מצד שני למיטב ידיעתי, בקרת שיוט האדפטיבית אמורה להכנס לדגמי 320 החדש רק ביולי/אוגוסט(בינתיים רק בדגמים היקרים) , כך שמוזר לי שהם מציעים אותה עכשיו כסטנדרט.
  3. כמו שכתבו פה. באירופה ג'ולייטה 120 כ"ס עולה כמו פוקוס 1.6 אוט'. אם אתה רוצה לשלם ליבואן היום את המחיר המופלג ולגלות מחר הנחה ל-130K ש"ח שתוריד את מחיר המחירון שלך. זבש"ך
  4. זה התמחור: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=416968&page=2 כולם יגיבו בקרוב
  5. לפי דעתי עכשיו שווה לחכות. כל רכבי הפרימיום הולכים לעבור טלטלה בעקבות התמחור החדש של ב.מ.וו. לא הייתי קונה רכב פרימיום עד שכל היבואנים יגמרו להתאים מחירים(או במוו).
  6. בגדול, שתי אופציות טובות עבורך ואחת רעה: הכי טוב - לעשות טרייד אין לקיה. לקנות אותה בסוף התקופה ולהמשיך להחזיק אותה ל10 שנים הבאות. עם ק"מ כמו שלך זו לא צריכה להיות בעיה. כל זאת בתנאי שאת יכולה כלכלית לעמוד בזה. הרווח שלך: מכונית הרבה יותר בטוחה, נוחה ושיכולה להתאים להרבה יותר סיטואציות כולל שינוי סטטוס וכו', אחריות ל-7 שנים ועוד. טוב - לקנות את הסיריון שיש לך היום, להחזיק עוד 3 שנים. עם ק"מ כמו שלך הוא יאזן את הק"מ הגבוהה שקנית אותו. במהלך ה-3 שנים האלה, לחפש בלי לחץ, דרך חברים משפחה קונה לרכב, ולהפטר ממנו או למכור אותו כרגיל בסוף ה 3 שנים. היתרונות: הכי מעט כסף להוציא מהכיס. האופציה הגרועה ביותר - היא לקנות(סיריון) למכור ואז לקנות רכב חדש. את תצאי מזה קרחת מכאן ומכאן. את הסיריון בספק אם תצליחי למכור במשהו שמזכיר את המחירון שלו בהתחשב בתקופה ובמצבו, ועל רכב חדש תפסידי את ירידת הערך הגדולה שלו בשנתיים הראשונות על הכביש.
  7. רועי, ההבדל בין סמל"ת לצ'מפיון הוא שצ'מפיון בד"כ מורידה מתמחור יקר/שערורייתי לתמחור הוגן/זול. מה שסמל"ת עשו זה שנתנו תמחור שערורייתי/הזוי ועכשיו מורידים למחיר יקר וכאילו אנשים צריכים לשמוח(בשיטת להכניס עז לחדר ואז להוציא אותה). שוב, האפסילון באירופה מתחרה בפאביה/ריו ועוד. תמחור הוגן שלה(אפילו קצת על גבול היקר) היה אמור להתחיל ב-80K ש"ח. כלומר, ממשיכה לרמות את הלקוחות שלה וסביר להניח שתמכור יותר בזול דרך יד 1 0ק"מ בחברות הליסינג. כאשר הלקוחות, ישלמו במחיר המחירון של האוטו ביד 2 וידפקו.
  8. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=409563 זה הקישור,לשרשור של הבחור שבא פה לייעוץ. חוץ מזה, באופן כללי, האפסילון באירופה מתומחר מול מכוניות סופר מיני (קליאו,איביזה,I20, קיה ריו וכו')ולא ה-I10. כלומר: מ - 70K ש"ח (לידני) יהיה תמחור טוב מ-80K ש"ח יהיה תמחור הוגן מ-90K ש"ח יהיה תמחור יקר מעל לזה זה כבר שוד לאור יום.
  9. איפה כולכם הייתם לפני חודשיים כשמשהו פה התלבט אם לקנות אפסילון או לא. כשאני ניסיתי להסביר לו על תמחור ופחת והפסד, כל אנשי אלפא/לנצ'יה ובני משפחתהם תקפו אותי שלא קונים רכב תוך שימוש בשכל (הרי ידוע ששכל זה לשימוש בבית שימוש בלבד) ושיקנה, ומה זה משנה כמה הוא יפסיד וכו'. הרי אם היבואן היה בה ומפרסם שמחיר האפסילון הוא 90K ש"ח אבל בשביל לקבל את האוטו, הוא שם מדורה בחצר וכל לקוח חייב להביא 20K ש"ח במזומן ולזרוק לתוך האש. כולם כולל חובבי המותג היו טוענים שהוא משוגע ושבחיים הם לא היו עושים את זה. אז כשיבואן עושה את אותו הדבר רק במקום לאש הוא מדבר על הכיס שלו זה נראה לכם הגיוני? אני לא יודע מה קנה אותו אדם , מקווה שלא אפסילון, אבל אם כן בטח דופק את הראש בקיר. אבל בגדול מה שלא ברור לי זה היכולת של אנשים לראות בטווח של יותר משבוע קדימה. מה קשה להבין שיש יבואנים שעובדים ככה, ומהם קונים רק במבצעים/אחרי הורדת מחיר. למה זה כזה מסובך? ולמה אנשים, גם אם אתם חובבים סיאט,VW,אלפא,לנצ'יה ועוד, למה אתם לא יכולים להיות הוגנים עם אנשים שמגיעים לפורום הזה ולהודות שהיבואן דופק אנשים על בסיס יומי ורק במבצעים כדי לקנות ממנו? למה להטעות אנשים? רק כי אתם רוצים שלעוד משהו יהיה מותג כשלהו?
  10. רכב הדיזל אינו נפוץ? זה הטיעון שלכם? בלי שום התייחסות לעלות הזולה בהרבה למה שאתם מציעים בהוצאה החודשית? סוד קטן, הרכב החשמלי פחות נפוץ מרכב הדיזל. בנוסף, הצורך בחניה בטאבו (מה גם שבבתים כמו שלי עם חניות תת קרקעיות רב קומתיות. אני לא רואה ועד בית שמאשר חציבה בבטון כדי להעביר קווי חשמל עד לחניה) מקטין משמעותית את כמות הקונים הפוטנציאלים של הרכב בזמן מכירה. תוסיפו לזה התבססות מסיבית שלכם על הנחות בליסינג(ישירות או בעקיפין) , לפי הצהרות מהחברה, מה שאומר, שוק די עלוב לקונים הפרטיים בסוף התקופה. בנוסף, בחישוב שלכם כאן בפורום, הצגתם חיסכון של 3K ש"ח בשנה עם נוסעים 20K ק"מ בשנה מול מזדה 3. גם אם ניקח את הנתונים כפי שהם, חשוב לציין, שהחסכון הזה נכון כל עוד נוסעים בדיוק 20K ק"מ כל שנה. אם נוסעים 15K ק"מ בשנה הראשונה ו 25K ק"מ בשנה השניה, או מצד שני 16K ק"מ כל שנה אין חסכון אלה הפסדים. ואם נוסיף לתחשיב שלכם, את שמירת הערך הגבוהה של המזדה בנזין מול רנו! פלואנס חשמלית ,בגלל שרנו פלואנס חשמלית לא נפוצה ולרנו סחירות מאוד נמוכה (טיעונים שאתם טענתם) מתגלה שעולה יקר להחזיק את הרכב שלכם לאדם הפרטי(עלות פחת רכב היא כמעט 50% מעלות החזקתו), כל זאת בלי לקחת את כל הסיכונים הנוספים שאדם פרטי לוקח על עצמו בקנית רכב חשמלי מבטר פלייס ,טיעונים שהעלתי כאן כבר בשרשור. אולי בכל זאת תגידו כאן לאנשים שהתמחור שלכם מיועד לליסינג ולא לאדם הפרטי, ואדם פרטי כדאי לו לקנות רק עם מממממש חשוב לו הסביבה.
  11. המנועים באיביזה/פולו פחות אמינים בשבילך מהאודי A1? הם אותם מנועים, זה כל הטריק של VAG. ועל האודי עם אותו מנוע "לא אמין" אתה מוכן להוציא 30K ש"ח יותר. בוא'נה , גאונים ה-VAG האלו , גאונים. אנשים מוכנים לשלם יותר בשביל אותו דבר ואז גם לזלזל באותו דבר רק בגלל שהם משלמים יותר. גאונים VAG, גאונים.
  12. אני יענה בלי המטמטיקה, כי מניסיון שלי אנשים נכשלים על הרבה פחות כשמדובר על כלכלה. אבל בגדול, כמו שכתבו, 25-30K ק"מ , זה נקודת הגבול היום לליסנג(כמו שלך). כלומר אתה סביר להניח תשלם 50-100 ש"ח יותר כל חודש על הליסינג, אבל בהתחשב ביתרונות, כמו חסכון 2 ימי טיפולים(זמן) שעם ק"מ כמו שלך תצתרך ובכלל שקט נפשי, לפי דעתי שווה את הכסף.(לדעתי) אבל...כל זה נכון לרכב חדש ל3 שנים מול רכב חדש ל-3 שנים. לא בליסינג, תוכל להוזיל עלויות ע"י קניה של רכב לא חדש. מה שיכול להגדיל את הפער בקלות ל-500-400 ש"ח לחודש(כולל כל נושא הפנסיה וכולל הטיפולים והתקלות במכונית והכל) ,ע"י קניה של מכוניות עד 3 שנים על הכביש ואפילו יותר על מכוניות יותר ישנות. אבל, וכאן האבל הגדול, בגלל הקילומטראג' הגדול, לא תוכל להחזיק מכוניות לטווח ארוך (צריך שגם משהו ירצה לקנות בסוף), שגם זה סוג של חסכון, ותצתרך להשקיע זמן בקניה ומכירה של רכבים כל שנתיים-שלוש. נ.ב. תוכל להוזיל גם את הליסינג ע"י לקיחה של מכוניות סופר מיני למיניהן. בגדול, לדעתי זמן שווה הרבה יותר מכסף כי לא ניתן להרוויח אותו, רק להפסיד, והייתי הולך על הליסינג. מצד שני, גם לא הייתי גר במקום שמרוחק כל כך מהעבודה שלי מאותה סיבה בדיוק.
  13. כל הרעיון בבטיחות רכבים, שכל חלק ברכב שהוא לא תא הנוסעים יקרוס. אם אתה נוסע בקובית בטון ועושה תאונה בעוד קובית בטון, לקוביות לא יקרה כלום אבל האנרגיה של התאונה תעבור לשני הנוסעים בשתי הקוביות שימותו במקום מעוצמת האנרגיה שהם יספגו. אם תוסיף לקובית הבטון קובית פלטלינה מקדימה, בזמן התאונה כל האנרגיה תספג בפלסטלינה וסביר להניח שהנהגים בקוביות הבטון לא ירגישו דבר. בגדול ככה מיצרים היום מכוניות, תא המנוע/הבגאג' אמור לקרוס בקלות ולספוג את כל האנרגיה של התאונה, וכך הנוסעים לא יצטרכו לקבל אותה.
  14. אכן רכב מצויין, אבל הוא אוכל דלק , וכפי שמשתמע מהשרשור פה טיפול גדול במורשה עולה כמו טיול זוגי באירופה במלון 5 כוכבים וטיסה במחלקת עסקים (ואני חשבתי שהם שוחטים אותי עם המזדה). תעשה שיקול כמה הרכב הזה שווה לך.
  15. נו, אז...אין איסור. מה אתה רוצה?! הם ניסו ולא הצליחו. להגיד, ש BP הם חארות. כן, הם חארות. כמו כל יבואני הרכב החארות שהקימו פה קרטל ומתחזקים אותו יפה מאוד. ההבדל הוא שלפחות BP באמת גם משקיעים כסף, ולא רק ירשו הסכמי יבוא ורוכבים עליהם כל הדרך אל הבנק, אלה ממש לוקחים סיכון, מה שלא כל אחד היה מסכים לעשות במדינה קטנה כמו שלנו. וכמו שכתבתי, התמחור שלהם הזוי לצרכן הפרטי(בהתחשב כל הסיכונים) ולמען האמת עם טווח הנסיעה וכל שאר הסיכונים , גם בליסינג הכדאיות שלהם מפוקפקת. יכול להיות שחברות יחייבו ליסינג BP כדי להגביל נסיעת עובדים על חשבון העבודה, חוץ מזה, אני לא רואה משהו עובר מדלק חופשי חודשי, ל-3 עצירות בטריה בטיול בצפון.
  16. מה ההתלהמות מול בטר פלייס. מה אכפת פה לאנשים ירוויחו יפסידו, זה כסף שלהם. הם הסכימו להקים תשתית ומותר להם לגבות כסף עליה. ועדיין לא רואה פה מונופול, כי לא שמעתי שחברה אחרת שמוכנה להכנס לתחום. גם לא שמעתי על איסור של יבוא על שברולט וולט או ניסן ליף שכל אחד יוכל לקנות ולהטעין מהשקע של הקומקום בבית. אם יקנו הרבה מכוניות חשמליות אולי יבואו עוד חברות ויבנו נקודות הטענה, בינתיים, נראה קודם ש BP מצליחה ולא פושטת רגל. ובאופן כללי , אם תשווה את עלות התחזוקה של פריוס מול מכונית משפחתית רגילה תגיעה לאותה מסקנה, שאין ממש כדאיות כלכלית(אם לוקחים בחשבון תחלופת בטריה כל 8 שנים וירידת ערך גדולה יותר בגלל עלות קניה גבוהה יותר), ועוד יותר מכך מול פלואנס דיזל. המטרה של המכוניות האלו והתמחור שלהם, היא, שהעלות תהיה דומה למשפחתית רגילה, כך שאם אתה רוצה לזהם פחות, תוכל לעשות זאת ללא עלות כספית מיותרת מצדך, ולא שתרוויח מכך. הבעיה של הפרויקט של אגסי, מול פריוס לדוגמה, הוא אחר. הפריוס הגיע לאחר הצלחה בעולם. הצלחה במובן של אמינות, שימושיות, עלות. כלומר, ידעת מה קנית. בפרויקט של אגסי: - לא ברור מה רמת האמינות. לא של האוטו, לא של הבטריה(מה קורה עם מתקינים לך בטריה תקולה בהחלפה שלא מספיקה למלוא הטווח), של מתקן ההחלפה, בכל זאת זו פעולה מכנית במשקל כבד, מי יודע מה יכול להשתבש, כמו נפילת בטריה וכו' (בטח לא עכשיו אבל רכבים של עשרות החלפות). - מה תהיה רמת השימושיות. לא ברור עדיין אם הפריסה של התחנות תתאים לטיולי משפחה או לא. מה יהיו זמני המתנה, והלחץ בתחנות. מה יהיה בפקקים לחרמון עם המזגן הדולק וכו'. - אתה חותם על חוזה מול BP ל-3 שנים אבל, לא ברור מה קורה אז. אם BP תהיה על סף פשיטת רגל עוד 3 שנים. מה אז? אולי הם יעלו מחירים רק כדי להגיע לאיזון. אם בכלל משהו יהיה מוכן לקנות ממך את הרכב. ועל כל החסרונות האלו, מול רכישת מכונית רגילה/היברידית/דיזל, אין תמחור לטובת הצרכן שיצדיק את הסיכון הרב שהוא לוקח על עצמו כשהוא קונה רכב כזה.
  17. 6000 ש"ח טיפול! למה מה היה שם? נשמע חשוד.
  18. בנוסף אתה יכול לבדוק ב-VW , הבנתי שנותנים גם הנחות על הפולו 1.4 אוט' לאיזור ה-90K בעקבות המבצע של פיז'ו
  19. "אחותה" לא זכתה ב- 5 כוכבים כי היא קיבלה 73% על הגנת מבוגרים ו-71% על הגנה על ילדים במושב האחורי(שזה גם הציון הכי נמוך למיטב ידיעתי על הגנה על ילדים שקיבל רכב משפחתי רגיל מאז שינוי שיטת הדירוג). אז אם אתה רוצה למכור לוקשים יש בשוק הכרמל משהו שמוכר ממש בזול. יש מספיק כישלונות סיניים בינתיים, כדי לחשוד שמכונית שלא נבחנה, תקבל אפילו ציון נמוך מזה. כך, שלא הייתי קופץ על רכב כזה בלי שום קשר.
  20. הצרכן הישראלי הוא אידיוט, אבל מתחילים להריח שינוי. בגדול היבואנים מתחלקים ל 3 קטגוריות: 1- יבואנים ליסינג - אין הנחות, אין הטבות, תמחור גבוהה לטובת ליסינג וכו'. דוגמה:טויוטה, מאזדה, פורד וכו'. 2- חצי חצי ליסינג - יש הנחות מתחת לשולחן או דרך מועדונים, תמחור גבוהה לגדמי ליסינג ותחרותי לשאר. דוגמה: קיה,יונדאי,סוזוקי,מיצובישי וכו'. 3 - יבואנים לפרטי - יש הנחות משמועתיות, דגמים מאוד תחרותיים בתמחור שלהם. דוגמאות: סיאט,ניסאן אופל ועוד. בעבר תמיד היה ניתן לראות רק את החברות יבואני הליסינג מצליחות. היום כולן בירידה, חוץ מפורד, וגם זה בגלל התמחור(והאבזור) התחרותי המצויין של הפוקוס החדשה. מה אגב, שדפק את המתחרים שלהם, מאחר ומדובר במחירים קשיחים שאסור להזיז. כאשר שאר החברים ל"קרטל" יכולים רק להזיל ריר על המכירות של הפוקוס ואסור להם להוריד מחירים כי יש "קרטל" ליסינג. היום, חברות כמו סיאט וניסאן אופל וכו ובעתיד אולי גם רנו(אם רנו באמת יוכיחו מהפכת איכות) מזנקות למעלה. גם חברות החצי חצי משתפרות. מה שמשאיר וישאיר לדעתי את יבואני הליסינג הרחק מאחור.
  21. קבל TOP PICK מה-IIHS http://www.iihs.org/ratings/ratingsbyseries.aspx?id=677
  22. סקירת רכב מעולה, שממש עוזרת לאדם הפשוט. למען האמת, הכי טובה שקראתי(הכי עוזרת) מכל כתבות של כל המגזינים בארץ. ולכתבי הרכב. די לבחון מכוניות משפחתיות כאילו אתם מדברים על פגאני זונדה. אני יודע, אתם מתבאסים שנולדתם בארץ, גם אני, אבל זה מה יש. תתחילו לבדוק מרחבים, נוחות בפקקים, פיצ'רים עובדים לא עובדים שווים את הכסף או לא. לא, לרשום, טוב יש הכל , עכשיו בו נספר לכם איך היא יורדת לים המלח, מי יורד לים המלח עם טויוטה קורולה. מה רצינו בסה"כ, לדעת איך היא עושה אשדוד תל אביב. מה עם צריכת דלק, עירונית/בין עירונית שפויה ולא לספר שנהגתם במסלול מרוצים כל המבחן אז לא להתייחס לצריכת הדלק. לדוגמה: התובנה שכתב misterb על ההתנעה ללא מפתח,זה משהו שלא היה לשום כתב. כנ"ל לגבי המיזוג ויש עוד. ובכלל, הורג אותי שלוקחים מכוניות כמו מרצדס S קלאס למבחן ובודקים אם אפשר להגיע איתה ל-G8 בסיבוב ולא בודקים עם בקרת שיוט האקטיבית עובדת, אם היא עוצרת, אם היא מזהה אופנועים, כלום. כאילו שומאכר עבר לגור בארץ ושוקל לקנות מרצדס S קלאס.
  23. utsur

    אופניים חשמליים

    בגדול כדאי מאוד לחשוב על משקל וקלות קיפול במצב שלך שזה שונה לגמרי למי שנוסע רק בתוך תל אביב ולא עולה על אוטובוסים. יש את זה: http://www.mywayi.com/index.php?categoryID=708 שהוא מחוץ לתקציב אבל הוא קל גם במשקל וגם לנשיאה. תחפשי דברים כאלה. יש אופני DNA וקוקינט GO משהו שהוא גם קל.
  24. סתם כדי לבאס. שמעתי כבר על לקוח שנתקל בבעיה של הגיר של פורד החדשה. עכשיו תשב: למיטב הבנתי הוא קיבל 5 שנים אחריות על הגיר + טיפולים + קניה (לא טרייד) במחיר מחירון או החלפה לרכב חדש. וזה בלי לריב, בלי ויכוחים ובטח בלי אישור מחו"ל, סתם שירות טוב, וזה גם בלי שכבר כל הרכבים התקלקלו וכל הביצים הרועדות שהיו לאנשים שקנו תיבות DSG.
  25. היום מחיר המחירון של יונדאי וקיה זהה ליפניות. ההבדל היחיד הוא שקיה ויונדאי נותנים הנחות מתחת לשולחן ויוצאים מדי פעם לבצעי מכירות, מה שרוב היבואנים לרכבים יפנים לא עושים. מה שמזכיר לי שחבר שלי הלך לקנות רכב לפני איזה שנתיים. הלך לסוכנות וניסה לקבל הנחה אפילו לא גדולה של 5K ש"ח ולא הסכימו לרדת. חזר אחרי חודשיים וקנה את אותו הרכב שהוא רצה יד 1 0 ק"מ ב-15K ש"ח פחות. כלומר הנחה קטנה של היבואן הייתה גורמת לו להרוויח עוד 10K ש"ח.
×
×
  • תוכן חדש...