Jump to content

utsur

  • הודעות

    370
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי utsur

  1. utsur

    לנצ'יה אפסילון

    אני אישית מעדיף סטייק פילה, בריא כמעט כמו שווארמה הודו וטעים יותר מאנטריקוט, אבל זה אני. דבר נוסף, אין קשר בין מחט לתחת. אני לא טענתי שהבן אדם צריך לקנות סוזוקי אלטו ולחסוך לילדיו. אני טוען שאם הוא יקנה רכב עם פחת שכנראה יהיה מאוד גדול (לא רק שזו לנצ'יה, זו גם לנצ'יה במחיר סופר מופרז, בניגוד לדלתא לדוגמה) אז שישקול אולי מכוניות אפילו יקרות יותר עם פחת נמוך שבסופו של יום יעלו לו אותו כסף ויספקו הרבה יותר הנאה. או, להתפשר טיפה בהנאה ולקנות רכב באותו מחיר עם פחת הרבה יותר נמוך ובכסף שיחסך לצאת לטיול של שנתיים בהודו(סתם דוגמה על תקפצו עלי עכשיו).
  2. utsur

    לנצ'יה אפסילון

    1. דבר ראשון מה שהצגתי זה לא ערכים. אלה טיעונים לוגיים לפתרון הבעיה איך להשיג את המיטב מהכסף שיש לך. והעובדה שאנשים מעדיפים להתעלם מהטענות הלוגיות לא הופכת אותם לצודקים אלה רק לאנשים לא רציונאליים(חסרי רציונאל). 2. מה זה קשור אם אני מכיר אותו או לא מכיר אותו. בן אדם שטוען שהשוואת מחירים היא פעולה מיותרת/מסובכת כאשר הבן אדם הולך להוציא שנתיים קשות של עבודה בחייו על מוצר כשלהו, ראוי לכבוד על אמירה כזאת?! מה הכבוד, הגדול בזבז כפי יכולתך כספים של משהו אחר, בו נלמד אנשים להיות בורים, איך להשיג את המינימום מהמקסימום, מה?!.
  3. utsur

    לנצ'יה אפסילון

    על ידי כך שהיא רושמת את הרכב החדש על שמה או על שם חברת ליסינג/סוכנות רכב ומוכרת את הרכב כרכב יד 1. כך שקונה הרכב הוא כבר היד השניה של הרכב.
  4. utsur

    לנצ'יה אפסילון

    נ.ב. מה שורבכם לא מבינים, זה איך בונים תקציב. 1- אתם נהנים מהרבה דברים שעולים הרבה כסף, התקציב שלכם מוגבל(אלה אם אתם הבנים של תשובה). אם תהנו ממשהו אחד תסבלו מאחר. אלה אם אתם מתכננים לגור עם ההורים כל ימי חיייכם, וכל ההוצאות שלכם זה האוטו. 2- מחיר האוטו הוא לא המחיר שאתם משלמים עליו, אלה- מחיר הקניה פחות מחיר המכירה לחלק לזמן שהחזקתם באוטו. כלומר, אם קניתם רכב חדש מהיבואן במחיר מופרז, מה שברור יגרור מבצעים בהמשך מצד היבואן, כי הוא יכול, (הוא בניגוד לכם כן עושה שיקול כלכלי. קודם מוכר לפראיירים שקונים בכל מחיר אחר כך לשקולים שקונים במחיר הגיוני ובסוף לקמצנים שקונים רק במחיר חיסול), דבר שיפיל את מחיר המחירון. אומר שיתכן מאוד שיכולתם להרשות לעמכם רכב שהיום נראה לכם יקר הרבה יותר. לדוגמה: יש סיכוי שקניה של מיאטה חדשה(לפי חישוב מחיר הקניה פחות מחיר המכירה לחלק לזמן שהחזקתם באוטו) תעלה לכם פחות מאשר לקנות אפסילון אפילו אם תקחו הלוואה, אבל בכלל לא בחנתם רכב כזה, כי הוא לא "בתקציב".
  5. utsur

    לנצ'יה אפסילון

    המשפט הראשון שלי: "תעשה רשימה של מכוניות שהייתה שוקל לקנות או מכוניות דומות". כלומר, מכוניות בעל ערך דומה עבורך. אם הבן אדם באמת שוקל סוזוקי אלטו שיכניס לרשימה אם לא, אין סיבה. לגבי "לא עדיף לקנות את האוטו שהכי טוב לך, והכי בא לך עליו, בתקציב שלך?" התשובה: "כן, אם אתה הבן של יצחק תשובה. אם אתה עובד קשה בשביל הכסף. לקנות היום אפסילון במחיר 110 ומחר היבואן מוריד את המחיר ל-90 אומר שהפחת של האוטו שקנית גדל ב- 20 אלף ש"ח. מה שאומר שבשיקלול הפסד קניה מול מכירה יכולת לקחת הלוואה לקנות רכב ספורט יקר למכור אותו ולצאת יותר בזול, כולל ריבית על הלוואה" לגבי "שלחת את המסכן לעשות תואר בכלכלה." - כנראה שאוניברסיטה לא עברת אם השוואת מחירים, זה דבר מסובך מדי עבורך. אבל באופן כללי, הבן אדם הולך לזרוק שווה ערך של 2 שנות עבודה על מכונית, לא להשקיע שעתיים באינטרנט בשביל לבדוק את התמורה הכלכלית מהמכונית שהוא הולך לקנות גובל ברשלנות כלכלית. אנשים בארץ מתעלמים מהעובדה שיש כזה דבר שקוראים לו כלכלה, ואחר כך מתלוננים על צדק חברתי ואיך נקנה קוטג'. סביר להניח שחיי האדם הזה לא מסתיימים באוטו, הוא צריך גם דירה, חינוך לילדים בעתיד ועוד ועוד. נגיד שהיום הוא יקנה את הרכב "שהוא רוצה" אז מחר לא יהיה לו כסף "לדירה שהוא רוצה" ואחרי זה ל"חופשה שהוא רוצה" וכך זה ימשיך כל ימי חייו רק כי הוא התחיל בכלכלה לא נכונה כבר בתחילת הדרך. ו
  6. utsur

    לנצ'יה אפסילון

    כמה דברים - הסיבה שנמכרו פיאט 500 בכמות סבירה היא, שלאחר ניסיון כושל של סמלת למכור אותן במחיר שערורייתי היא התחילה במבצעי מכירות כאלה ואחרים, היא מכרה גם חדשות יד 1 עם 0 ק"מ במחירים נמוכים מאוד, מה שמאוד דפק את כל הרוכשים הראשונים. כך שלהביא את ה-500 כדוגמה למישהו שרוצה לקנות עכשיו רכב מסמלת, שוב במחיר מוגזם, לא לא לא מומלץ. וכמו שכתבת רכב נדיר עם יתרונות בולטים, מה שאין לאפסילון, ישמור על הערך שלו. לגבי הפיאט קופה, נמכר מעל מחירון זה נחמד השאלה כמה המחירון שמר על הערך שלו יותר חשוב. חוץ מזה, באופן כללי מכוניות ספורט משומשות תמיד שומרות ערך יותר טוב כי קהל היעד (צעירים) לא יכול בד"כ להרשות לעצמו מכוניות חדשות, מה שגורם לביקוש גדול במשומשות. באופן כללי לפותח השרשור, עצה שנתתי פה בעבר: תעשה רשימה של מכוניות שהייתה שוקל לקנות או מכוניות דומות. פתח אתרים בחו"ל (רצוי אירופה, אותם דגמים +-) WHAT CAR וכו' ובודק את פער המחירים שלהם בחו"ל(להם יש תחרות חופשית) אם אתה רואה מכונית שעולה פה יקר אבל בחו"ל עולה כמו שאר המכוניות, לא נוגעים, א' כי דופקים אותך וב' כי ידפקו אותך כי אתה יודע שליבואן יש לאן להוריד את המחיר בעתיד ,מה שידפוק אותך שוב. כל מה שנשאר, זה להוסיף כסף (אם צריך) לקנות מכונית שנמצאת במחיר היחסי המתאים לה ומספקות את אותה הנאה ואתה יודע שהפחת שלך יהיה סביר. כך שבסופו של יום תשלם את אותו כסף.
  7. עוד ממתק משלמה סיקסט הפעם מחו"ל, לפני כמה שנים החזקתי ברכב ליסינג של שלמה סיקסט, מה שאמור היה לתת לי הנחה/שידרוג/לקוח מועדף להשכרת רכב לחו"ל. התקשרתי לשירות לקוחות הזדהתי כלקוח ליסינג וביקשתי רכב מקבוצה B לשבוע באיטליה. קיבלתי הצעת מחיר שהייתה נמוכה ביורואים בודדים מחברות אחרות, תוך כדי ציון של הנציג שלהם על שידרוג על בסיס רכב פנוי החלטתי להזמין דרכם, מתוך מחשבה שמקסימום חסכתי כמה יורו ואם ישדרגו בכלל נחמד. נחתנו באיטליה הולכים לאיזור של חברות ההשכרה, בכל חברות ההשכרה 3 נציגים שמשחררים לקוחות עם רכבים תוך שניות. בחברה שעובדת עם שלמה סיקסט (חברה פרטית שלא קשורה לסיקסט בכלל) נציג אחד מסכן ותור של 10 אנשים מחכים למכוניות. נו מילא, נחכה. מגיע תורי כולי שמח ומאושר, בה לקבל את האוטו ו.. מקבל מסמכים של פיאט פנדה, אני פונה לנציג ואומר לו שהזמנתי רכב מקבוצה B , הוא אומר נכון פנדה זה קבוצה B. אני מציג לו את הקטלוגים של כל חברות ההשכרה בשדה תעופה ומראה לו ש-B זה פונטו,קליאו,פולו וכו'. הוא אומר, אצלנו פנדה זה B. מיותר לציין שגם אצל שלמה סיקסט בארץ מצויין B כקליאו או דומה. מחוסר ברירה וחוסר רכבים לקחתי את הרכב שבסופו של יום למרות הליסינג/לקוח מועדף/שידרוג יצא לי יותר יקר, כי אצל חברות אחרות יכולתי לקבל את הרכב בקבוצה A והיה יוצא לי יותר זול. כמובן שחזרתי, כתבתי ושוחחתי עם נציגי ניו קופל וכמובן שזה עניין להם את התחת וכסף הם לא רצו להחזיר, רק איזה הנחה סימלית לעסקה עתידית(כמובן שאני אזמין מהם אחרי כזה מקרה) ואני בסוף תקופת הליסינג ביטלתי אצלהם את הליסינג. (יש אצלנו אפשרות לבחור מבין מספר חברות ליסינג בחברה) לא נוגע בכל עסקי שלמה סיקסט יותר, אם זה היחס ללקוחות שלהם.
  8. 99% מתוך 99% מהממליצים על הפורד בכלל לא נהגו על שתי המכוניות האלה, אתה יכול להיות רגוע, כנראה שעשית את הבחירה הטובה ביותר בשבילך, ומקסימום תרוץ מהר לעוד מבחן לפני קבלת הרכב.
  9. utsur

    מיני קופר 2011, 155K ש"ח

    תן לי לצטט לך את הסופר ההונגרי האהוב עלי, המגיב יגיב והלא מגיב טיפש הוא
  10. utsur

    מיני קופר 2011, 155K ש"ח

    אמן, שכולם יפעלו על פי ההגיון, העולם יהיה באמת נפלא. אבל, עכשיו באמת. אתה מבין שאתה סובל מחוסר בטחון עצום. ללבוש חולצת טומי אור וואט אבר, כי זה גורם לך להרגיש טוב אומר שאתה חושב שהסביבה שלך לא תתפוס מי אתה אם תלבש משהו פשוט, וזה כבר בעיה עם עצמך שבסופו של יום לא משנה כמה חולצות ומכנסיים תקנה שום דבר לא יחסה את חוסר הבטחון הבסיסי אם לא תעבוד על עצמך. לקנות חולצה כי היא יפה(ולאו דווקא ממותגת), מכונית בגלל שהיא נוחה או מהירה וגורמת הנאה זו עדיין בחירות רציונליות. כך שלרצות מכונית טובה היא בחירה רציונלית לרצות מיני שבוודאי לא מכונית טובה במחיר שלה בארץ, היא בחירה מתוך חוסר בטחון עצמי, שהוא בסופו של יום שד שרק מאכיל את עצמו כל עוד מספקים לו אוכל . כך שגם 10 מיני לא ממש יפתרו לאדם את בעיות התדמית.
  11. לפותח השירשור. אני לא מבין למה תאה מתעקש על הבדל של 20K ש"ח. ההבדל יותר קרוב ל-15K ואפילו ל-10K אם לוקחים פורטה, וכמו שרשמו לך, אלה מכוניות הרבה יותר טובות מה-I25. התמחור של ה-I25 בכלל נועד לליסינג ולא משתלם לאדם הפרטי(עזוב שכל תמחור המכוניות מיועד ללסינג אבל זה ממש במיוחד לכך). שווה להשקיע את הכסף, בנוסף בקיה תקבל אחריות מנוע וגיר ל7 שנים שיעזור לך להחזיק אותה 6 שנים וגם למכור אותה יותר בקלות למשהו אחר עם אחריות בתוקף.
  12. כמו שכתבו לשנה שנתיים סביר להניח שלא משתלם, לתקופה יותר ארוכה 5-6 שנים סביר להניח שכן. אבל!, חלק מהמכוניות האלה מקבלות מחירי מבצע/הנחת מיקוח על בסיס מבצעי/קבוע ע"י היבואנים עצמם על מכוניות יד 0 ו-0 ק"מ. לדוגמה סיאט,פיאט ואלפא(בכלל ההנחה על האלפא היא מגוחכת לרכב כזה). כך, שעדיף להשיג את ההנחה מהם גם אם היא קטנה טיפה. האינפיניטי שייך לסקטור היוקרה שם גם ככה ההנחות והמיקוחים נשפכים כיין, והאינפיניטי הנ"ל מתומכר באופן מוגזם כך שיש חלופות גרמניות טובות יותר במחיר מחירון נמוכים יותר.
  13. utsur

    רכב ב 50000-60000

    יונדאי I20 לפי דעתי תהיה אידיאלית עבורכם. אין סיבה להתרחק מאקסנט, רכב מיושן יחסית, אבל אין גם סיבה ממש להתקרב אליה שלא לצורך. לפי דעתי הבגאג' ב-I20 מספק
  14. אומרים זמן זה כסף, הבן אדם היה כמעט עשרים פעמים במוסך על 65K ק"מ שהוא עשה עם האוטו, וזה בלי להתייחס לעובדה שבמכוניות כאלה אתה צריך להכנס לכמה מוסכים לפעמים להצעות מחיר/בדיקה וכו'. אבל למען האמת זמן זה לא כסף, כי כסף אם הפסדת תמיד תוכל לנסות להרוויח בעתיד. זמן שאתה מפסיד אי אפשר להחזיר. שכל אחד יעשה את השיקול. מכוניות כאלה צריך דבר ראשון לאהוב אותם ואח"כ גם את המוסכניק שלהם.
  15. לגבי התקלות, כשאתה קונה רכב עם טכנולוגיה חדשה, דברים כאלה קורים. אני בטוח שכל אחד עשה את השיקול הזה כשהוא קנה מכוניות VAG חדשה. אתה מקבל יותר כח וצריכת דלק עדיפה על מכוניות "רגילות" ולוקח סיכון שהטכנולוגיה לא בשיא הבשלות שלה. כל עוד היבואן יבין את זה גם כן ולא יתקנן(ולא ידועה לי על קטנוניות כזאת) עם הלקוחות שלו על תקופת אחריות, ולא יגיד ,שעבר שבוע ויום מסוף התקופה אז אין אחריות, אז זה שיקול סביר בקניית אוטו חדש.
  16. אני מניח שאם היה לו כסף לוולוו הוא היה קונה אחת. אין לו כסף לוולוו ולכן אני ממליץ לו שאם הוא קונה רכב קטן (משקל קל) רצוי וכדאי לקחת גם את הבטיחות כשיקול כי זה יכול להיות ההבדל בין חיים או מוות, או נחות לבין פציעה קלה.
  17. עיניין של דרך חיים. אם אתה צעיר ונמרץ ועדיין בטוח ששום דבר לא יכול לקרות לך,אז האיביזה. אם אתה בוגר ואחראי/יש ילדים אז הקליאו. שתיהן קיבלו 5 כוכבים בבטיחות , אבל עם 6 כריות בטיחות ואת זה השאירו רק בקליאו את האיביזה תקבל עם 4 בלבד,מה שאומר 4 כוכבי בטיחות במקרה הטוב. במכוניות קטנות כל כוכב יכול לעשות את ההבדל בתאונה.
  18. utsur

    [חדשות רכב] - HONDA Insight 2012

    זו נראית יותר כמו מתיחה של יגאל שילון
  19. טעות קטנה. מי שטיפש ,קונה סתם מה שהוא רוצה. מי שחכם יכול לקנות יותר ממה שהוא חושב שהוא יכול לקבל, באותו כסף. צרכנות נבונה לא מזיקה לאנשים. היא לא גורמת להם לנסוע בסוסיתא נהפוך הוא היא תגרום לאנשים לנסוע במרצדס במחיר של סוסיתא. לגבי המחיר: אחריו יגיע עוד מבצע ואחריו עוד מבצע. בדיוק כמו בפאביה, ומי שחושב שהרכב ימכר במחיר מחירון אחרי שמציפים את השוק במכוניות זולות, עוד יותר טיפש. הרי גם אם יצחק לוי "ישמור" על הערך של המכונית לפי המחירון הישן (ויצחק לוי לא חובב VAG ידוע) מי שקנה בזול ירגיש תמיד יכולת לתת "הנחה" במחירה ולא לצאת אידיוט, מה שיגרום גם למי שקנה יקר לתת את ההנחה הנ"ל אם הוא רוצה למכור.
  20. פשוט לא לקנות VW. הרי מי שקנה סיאט לדוגמה ועכשיו הורידו לו את המחירון ב-30K פער הקניה מול המכירה שלו, כלומר הפחת על האוטו בחודש עומד על פערים של מכוניות יוקרתיות בהרבה. כלומר, באותו כסף, אפילו עם ריבית על הלוואה לרכב, הבן אדם יכל לנסוע על פוקוס 2 ליטר או אלפא ג'ולייטה ועוד כמה מכוניות ,חלקם ספורט, נכנסות לרשימה, ולהפסיד פחות בהפרש בין קניה ומכירה, ולהנות יותר. אז, אם מה עושים: מאוד פשוט. בפעם הבאה שאתה קונה רכב, אתה עושה רשימה של מכוניות שהייתה שוקל לקנות או מכוניות דומות. פותח אתרים בחו"ל (רצוי אירופה, אותם דגמים +-) WHAT CAR וכו' ובודק את פער המחירים שלהם בחו"ל(להם יש תחרות חופשית) אם אתה רואה מכונית שעולה פה יקר אבל בחו"ל עולה כמו שאר המכוניות, לא נוגעים, א' כי דופקים אותך וב' כי ידפקו אותך כי אתה יודע שליבואן יש לאן להוריד את המחיר בעתיד ,מה שידפוק אותך שוב. כל מה שנשאר, זה להוסיף כסף (אם צריך) לקנות מכונית שנמצאת במחיר היחסי המתאים לה ומספקות את אותה הנאה ואתה יודע שהפחת שלך יהיה סביר. כך שבסופו של יום תשלם את אותו כסף. בנוסף הרווח שלך יהיה שבדיוק כמו תנובה, אולי היבואן יבין שזין זה כמו בומרנג(כמו בטירונות) ויוריד את מחירי המכוניות שאתה כל כך חושק בהם והפעם לא על חשבונך אלה על חשבונו. שלא תבין אותי לא נכון, מי שקונה היום סיאט ב-70K סבבה לו ואני ממליץ. אני פשוט לא ממליץ לקנות את שאר המכוניות של אותו יבואן שמתומכרות הזוי לחלוטין.
  21. utsur

    מבצע מעניין ב- VOLVO

    למיטב ידיעתי ה-S60 זה לא מבצע. זה מנוע 1.6 טורבו חדש. העלו את המחיר של ה-2 ליטר טורבו ב-10K (בשיטת, תמיד יגיעה הפרייר) והכניסו מתחתיו את המנוע החדש. אם אתה לא צריך את הגודל, אז ה-S40 בתור רכב "פרימיום" חזק יכול להיות אטרקטיבי(תלוי ברמת הגימור שמקבלים). אופציה נוספת תהיה לנצ'יה דלתא.
  22. utsur

    מבצע מעניין ב- VOLVO

    את S60 החדשה לא מכיר. ה-S40 צפופה. היא בנויה על אותה פלטפורמה של מזדה3 ופורד פוקוס, אבל המנוע צריך להיות נחמד. מצד שני אם אתה לא צריך את הפאלוורה אז ממש עדיף את הפורד מונדאו, ענקית(חולקת פלטפורמה עם ה-S80!) ומנוע טורבו של 240 כ"ס באותו כסף של ה-S40.
  23. היה לי אחד כרכב חליפי מהעבודה. לגבי תקלות אני לא יודע. אבל כיף לנסוע בו כי יש בו הרבה חלון, ממש לנסוע בתוך מרפסת קטנה. החסרון הגדול שלו זה נוחות ואם אני מתלונן(יש לי מזדה) זה אומר דרשני. בהתחלה זה מרגיש כמכונית מאוד נוחה, אבל בכבישים מהירים זה זוועה. האוטו מתנדנד כל הזמן מכל אפונה שנפלה על הכביש.
  24. זו הבעיה. שזה לא פרימיום של מותג (בטח לא סיאט) זה מותג כמו כולם(VW) שהפך למותג בארץ בגלל שמוכרים אותו יקר יותר לפראיירים(ראה ערך הונדה) ואנשים נדפקים ואחר כך באים לספר שהם נהנים שהכניסו להם את השטוזה לת$% וסובבו קצת. נו, ב'מת
  25. אני לא מבין פה את האנשים. אתה שואלים למה אנשים מתלוננים. כי היבואן דפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! את הלקוחות שלו במשך שנים כשמחר להם מכונית ששווה 70 אלף במחיר במחיר של 100 אלף ובסוף גם הוסיף סיבוב והוריד את המחיר ודפק אותם פעם שניה. היום אותו יבואן מוכר ג'טה (122 כ"ס) ,שעולה באירופה בדיוק כמו הפוקוס 1.6 ליטר, ב-20000 ש"ח יותר. כלומר ממשיך לדפוק!את הלקוחות שלו שמשלמים לו במיטב כספם. ומה התגובה של האנשים פה. אני בכלל רציתי להפסיד, בגלל זה אני יקנה רק מיבואנים שדופקים אותי.
×
×
  • תוכן חדש...