yuraskor
-
הודעות
1,364 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי yuraskor
-
רכישת רכב חדש - ג'טה 2008 או קורולה 2008?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של amitmof בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מצתרף לקודם. אם כבר חשבת על ג'טה, והיית מוכן להשקיע 160 אלף שקל, היתיי הולך על הB4 (לפי טעמי על הגיר הידני), אם לא אז על הטויוטה. נ.ב. אם תבחר בטויטה, תנסה להתארגן עם עוד כמה אנשים שרוצים גם, כך תוכלו לפנות ליבואן ולבקש שתמורת אותו הכסף יביאו את הגירסא עם 7 כריות אויר ומערכת בקרת יציבות. -
הוספת מנוע שידחוף אוויר למצערת...
yuraskor פרסם הודעה בנושא של רז לוי בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
מוכן לתרום אאודי 80 שנת 86 לצורך הניסוי. -
בקשר לטענה כי HU טובים באים ללא הגברה פנימית בגלל שזו משפיעה על האות. אז הדבר נכון ביותר. כל מערכת הגברה (אבל כל מערכת הגברה) מייצרת "רעש" בגלל הרכיבים ממנה היא עשוייה, טמפ' עבודה וסביבה או אם לתרגם לנוסחא: שורש של 4K*T*BW*R כאשר R היא התנגדות T הינה הטמפ' K הוא קבוע בולצמן BW הוא רוחב הפס\סרט. עוד אני יכול להוסיף שעל מנת לקלבל דרגת הגברה גבוהה ואיכותית, בעת חיבור מס' מגברים בטור, יש חשיבות רבה להגבר וספרת רעש של מגבר. נרצה שלמגבר הראשון יהיו את ספרת הרעש הקטנה ביותר וההגבר הגדול ביותר, והדבר אינו אפשרי (אילוצי רכיבים, ואני בטוח שכשאנשים רוצים להקשיב למוזיקה הם רוצים אותה באיכות גבוהה), ולכן ההגברה תיהיה נמוכה יותר אבל איכות האות המועבר תיהיה גדולה יותר ( אם ניקח שני מגברים ונחבר אותם בטור, המגבר השני יגביר את האות במבוא שלו וגם את הרעש- שמגיע מהמגבר הקודם, ועל האות הזה יתלבש גם הרעש של המגבר השני). לכן, לפי דעתי, הקביעה כי במכשירים איכותיים יותר ההגברה הפנימית נמוכה יותר היא נכונה. מי שירצה עוד הסברים מוזמן לשלוח ה"פ ואני מבטיח להסביר. סטודנת שנה ראשונה לאלקטרוניקה ומחשבים (לתואר הנדסאי ולא מהנדס), שחויב ללמוד מערכות תקשורת.
-
ראיתי הונדה סיויק למכירה, הרכב משנת 94 אוטומטי. הרכב מוצע למכירה במחיר מגוחך יחסית לרכב, לפי המודע, כיוון שיורדים מהארץ. אני מעוניין להפטר מהאאודי שלי (שמביאה רק צרות ולוקחת המון כסף), העניין הוא שאני סטודנט ואין לי עבודה קבועה. אז אני רוצה שהרכב יהיה תקין, מה יש לבדוק, לשים לב אליו, להתעניין. כמו כן, האם הרכב זול לאחזקה (כשהוא מתקלקל), יחסית לאאודי 80 86 שלי. האם יש נגישות לחלקים שונים (לעשות טיפולים לבד)? נ.ב. הרכב מצוייד, כך לפי ההודעה, בגג נפתח.
-
ראיתי את הסרט, בתור קומדיה צרפתית, הוא טוב לכשעצמו. אם להשוות לפרקים הקודמים, אין בסיס בכלל להשוואה (לפי דעתי בכל אופן), הקודמים טובים יותר (השלישי קצת פחות). אבל אני ממליץ לראות בכל זאת.
-
סרטים שגורמים לך לחשןב לא מעט, או סתם להנות (לאו דווקא לפי סדר מסויים). הקדושים מבוסטון (BOONDOCK SAINTS) מועדון קרב (FIGHT CLUB) * רצוי לצפות בסרט מס' פעמים * THE DUKES OF HAZZARD סדרת ג'ימס בונד * רק אלו שבהם שיחק שון קונרי * חיילים היינו (WE WERE SOLDIERS) קוד בראבו שתיים אפס אומץ תחת אש לזכור את הטיטאנים יום אימונים מסוכן תעביר את זה הלאה (PASS IT FORWARD) FULL METAL JACKET היום שאחרי מחר (THE DAY AFTER TOMMOROW) משחק מכור (לא המקורי ולא האמריקאי, הבריטי) יש כמה סרטים טובים שנעשו בבריה"מ לפני משהו כמו 30-40 שנים, אני אנסה לתת להם תרגום אבל לא בטו שיבינו כולם. יד היהלומים- БРИЛЯНТОВАЯ РУКА "בריליינטוביה רוקה" מבצע אה - ОПЕРАЦЕЯ Ы "אופירציה אה" מעליליו של שוריק- ПРИКЛУЧЕНИЯ ШУРИКА "פריקלוצ'ניה שוריקה" אנשי המזל - ДЖЕНТЕЛЬМЕНЫ УДАЧИ "ג'נטלמנה אודצ'י" ויש הרבה סרטים שכבר אמרו.
-
התייעצות לשיפור כח בפג'ו 205
yuraskor פרסם הודעה בנושא של natio2 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
בשום מקום לא כתבת אם עשית משהו לקרבורטור, אני בטוח שניקוי וכיוון לא יזיקו. -
למכירה אאודי 80 שנת 86 אוטומטית. לחלקים או לנסיעה. לרכב יש טסט לשלושה חודשים. ברכב הורכב רדיאטור חדש לפני כשלושה חודשים. יש חלונות חשמל ונעילה מרכזית. לפרטים להשאיר ה"פ.
-
עכשיו התקלתם אותי, אין לי שמץ של מושג במושגים שאתם מדברים (לפחות לא בהקשר הנ"ל-נדמה לי?), אני מכיר אותם ומה משמעותם, אבל מהיכרות בתחום האלק', מערכות תקשורת, עקומי העינות של מגברים וכו' (סטודנט להנדסאי אלק' ומחשבים). בכל אופן, מערכת רצינית באוטו אין לי כלל, בעצם אין לי מערכת, נקודה (פעם היה זוג רמקולים של פיוניר 6.5" במגש האחורי וזוג סוני 5.25" בדלתות הקידמיות לא מוגבר). בבית אני נהנה מהמוסיקה האיכותית המופקת מזוג רמוקלי מדף של פנסוניק בעלי שלושה אלמנטים כ"א, המוגברים ע"י מגבר שקיבלתי ממחסן החלפים של אחד המרצים שלי (המגבר נושא את השם של השותף הקודם של פנסוניק- אינטרנשיונל) והכל מחובר למחשב. הרמקולים מספקים איכות צליל טובה מאוד (נסעתי עם מישה שהיה לו ברכב מערכת קומפוננט של FOCAL K2 וסאב- לא זוכר של מי, ואני יכול להגיד שהאיכות שלה גבוהה יותר ממה שיש לי בבית), הבאסים עמוקים ואיכותיים, אבל לא ברמה כזו שמרגישים אותם בקיבה. והרכב עליו אני נוהג הוא אאודי 80 86, שאלתי בנושא לא מתוך כוונה של קניית מערכת (אם כי אני מאוד רוצה, עקב זה שאני סטודנט והרכב נוטה להתקלקל באופן תכוף אין לי מה להוציא על מערכת איכותית), פשוט לידע ולהבנה, ולשם השוואה, כלומר, אם בבית אני מסתפק ב35W לרמקול, האם גם ברכב זוג קומפוננטים של 35W יספקו (כמובן שמוגברים) או שיש לעלות בהספק לשם קבלת אפקט דומה?
-
אני מבין שכעקרון יש לדבר כאן רק על מערכות לרכב, אבל יש לי שאלה שקצת תסטה מהנושא של הפורם הנ"ל. מדוע ברכבים יש להתקין רמקולים בעלי הספקים גדולים (יחסית) כדי לקבל אכות שמע טובה, למשל רמקולים קומפוננט בעלי הספק של 50WATT RMS + סאב בהספק של 125 WATT RMS, בעוד שבבית אני מקשיב למוזיקה דרך זוג רמקולים של פנסוניק בעלי 3 אלמנטים כ"א, כשכל רמקול בהספק של 35 WATT RMS, והאיכות מצויינת. האם יש צורך בהספקים גבוהים יותר ברכב בגלל המבנה הפנימי שלו, הפרעות חיצוניות וכו'? או שמערך דומה למה שיש ברמקלים ביתיים יכול ליהיות טוב גם לרכב?
-
שמעתי על התופעה ורציתי להעלותה בפורום. לא מזמן ביקרתי באחד המוסכים ושמעתי מישהו מדבר על הנושא, לפי דבריו, הוא הוציא לירדן מרצדס מתחילת שנות ה -80 שילם 10 אלף, וקיבל אוטו במצב חדש, כולל ריפודים, צבע ופחחות, וכמובן מכניקה. האם הדבר הגיוני (תמורת סכום שכזה), יהיה נחמד לשמוע על הדבר הזה ממקור ראשון.
-
קודםל בטויטה שלך- 94-97 (אם אני לא טועה) המנוע סיפק משהו כמו 120-125 כ"ס. בשנים 99-07 המנוע סיפק 110. בנוגע ל2.בדוק תקינות בולמים (למרות שהרכב דיי נמוך לכשעצמו). בנוגע לסעיפים 1 ו3,- חכה למישה מבין יותר ממני, אבל ממה שאני זוכר משיטוטים הרבים בפורום, אם המנוע במצב טוב ומטופל כראוי, ניקוי בית המצערת יעזור ואולי גם ניקוי מזרקים (למורה שלי לנהיגה הייתה תופעה דומה וזה עזר).
-
תרשים,תמונה,,משהו של מערכת וואקום של שרייד 1000 סמק
yuraskor פרסם הודעה בנושא של pilot40 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ברצוני לבוא ולזרוק מילה טובה על צביקה. יש לי בעיות אינספור עם הקרבורטור, ואני מנהל עם צביקה שיחות עליו כבר למעלה משנה (כן כן). צביקה עזר לי רבות, למרות שכל פעם שאני מתכנן לבוא אליו משהו קורה (למה זר השיניים על גלגל התנופה החליט לשים כץ לרבע מחיו דוקא עכשיו?). צביקה עזר לי עם תמונות שירטוטים והסברים ארוכים בטלפון. אל תתקפו את בעלי המקצוע שכאן, פה זה לא איזה מוסך במקום מגריי, פה האנשים בעלי כבוד, אין להם שום רצון לפגוע בכם או להביא אותכם אליהם סתם כך. -
על הרכב הספיפי לא ידוע לי הרבה, רק שמבחינה יזואלית בפועל הרכב מאוד מרשים. מה שכדאי לשים לב ברכבים אלו הוא: מערכת ההיגוי, קרטר שמן, לחצני חשמל שונים, קורוזיה סביב חלקי אלומיניום (מתבטא באבקה פריכה המקיפה את החלק), שלמות הקורה עליה יושב הרדיאטור וזהו. על הדגם הספציפי רק שמעתי, אך אני מכיר את הרכב, נוהג בבן הדוד בעל 4 הדלתות.
-
הרבה יציעו לך לחסוך טיפה ולקנות רכב אחר. כשקניתי את הרכב שלי, לא הקשבתי לאף אחד, והיום אני דיי "תקוע" עם הרכב שלי. תזכור תמיד, שברכב ישן תמיד יהיה מה לתקן (תמיד!!!), רכבים בני 15 ומעלה כבר מתחילים לגלות סימני עייפות, דורשים תחזוקה מתמדת. רכב שטופל כראוי יסבול פחות, רכב שהוזנח יסבול הרבה. אני לא רוצה להרתיע אותך, אבל אם אין ברשותך עוד (לפחות) 3000 ש"ח ליישור קו רציני (כלומר לא כולל ביטוח), שכח מהרעיון ותחסוך לעצמך הרבה כאב ראש. אם בכל זאת תחליט לקנות, תגיע למוסך שאתה מכיר, רצוי אל מכונאי שאתה מכיר. אל תקל ראש בצינור X שמחובר מצד אחד ומהצד השני יש לו פקק, אל תתביש לזחול תחת הרכב ולבדוק נזילות, תלחץ על כל כפתור אפשרי ברכב ובדוק תקינותו. מעבר לזה, שלא תיפול כמוני. אגזוז לחץ, להבדיל ממה שDUMAR הסביר, הינו דוד אחורי אשר בעל התנגדות נמוכה למעבר הגזים דרכו (יש פחות שלבים שמפריעים לגזים השרופים להפלט - בגל זה הרעש).
-
הרכב עומד כבר חצי שנה בערך בחניה של בית מלון נטוש\סגורמיועד להריסה. נ.ב. בעניין הGSA לא יצא להגיע ביום ראשון לאותו מוסך, יום רביעי אני אברר לך פרטים.
-
כיצד מאתרים בעלים של רכב שכל מה שידוע עליו זה מספר הרישוי? האם ניגשים למשרד רישוי ומבקשים פרטים על בעל הרכב שמספרו XX-XXX-XX, או שזה לא עובד כך?
-
6 'קיקים' בחצי שעה של נסיעה-וריח של 'שרוף' מהמנוע
yuraskor פרסם הודעה בנושא של Zboy בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
"קיק" ברכב ידני לא ניתן לבצע. "קיק" הוא קיצור של המילה "קיק-דאון", בתרגום חופשי משמעה לבעוט מטה, בהקשר המוטורי שלה הוא הורדת הילוך בגיר אוטומטי בהתאם לדרישה (כל רכב והשיטה שלו). לפי דעתי עשיית צלייה לקלאץ', במקרה הטוב קיצרת את חייו, במקרה הרע הרגת אותו. נ.ב. אני לא מומחה גדול בתחום אז חכה למישהו בעל יותר ידע לאישוש או שלילת התגבה שלי. -
מה מחירו של גלגל תנופה (או חלק שיושב עליו) בגיר של אאודי 80.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הבנתי, תודה רבה על ההסבר. עלות העבודה + הרכיב יעלו קרוב ל1000 שקלים, אני מניח. לא יותר עדיף לי לחסוך טיפה ולבצעה הסבה לגיר רגיל (בהנחה שחלק זה מגיע ביחד עם הגיר)? -
הרכב-אאודי 80 שנת 86 גיר אוטומט, מנוע RN, גיר KAL. לאחר שהתחילו להופיע בעיות בהנעה מכיוון הסטרטר (ששופץ לפני שלושה חודשים), ניגשתי היום למוסך חשמל רכב אחר. הבחור פירק את הסטרטר והראה לי שכל השיניים עליו שחוקות כאילו מישהו ישב שם עם פצירה או פטיש. אמרתי לו שנעה שיפוץ לפני שלושה חודשים וכי אני זוכר בוודאות שהחלק הזה היה חדש. הוא הסתכל על הגלגל תנופה והראה לי כי רבע (לא בדיוק אבל בערך) מהשיניים על הגלגל שבורות (!). הוא טילפן לכמה מוסכים והכי זול שמישהו היה מוכן לקבל על העבודה היה 500 שקלים- לא כולל החלק כמובן. כמה יעלה חלק שכזה, אם בכלל ניתן להשיגו והאם אפשר להתפשר על חלק משומש (אם השיניים שלמות כמובן)?
-
האם זה אפשרי? בנתיים לא, בכל אופן לא בארץ. הרעיון של הצעת החוק הנ"ל הוא, שתוציא רישיו מוקדם יותר, אבל יהיה לך מלווה יותר זמן, כך תוכל לרכוש יותר ניסין נהיגה.
-
שאלה תיאורטית בקשר להתקנת NOS במנוע אטמוספרי.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של blavie בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
מתייחסים תמיד לכך שהרכב שעליו מורכב קיט NOS הוא בעל הזרקה מבוקרת מחשב. האם ניתן להרכיב קיט כזה גם על רכבים בעלי הזנת קרבורטור (NOS הוא לא דבר חדש והשתמשו בו עוד איי שם בשנות ה-50, וברב המקרים הרכבים היו בעלי קרבורטור)? -
בקשר לשיפורי מהירות ותאוצה. אני יודע בוודאות שרכבי ראלי, בסט-אפים הכי קיצוניים זה כך (לא מדויק כי קראתי על העניין מזמן). בגיר הכי קצר, 0-100 במשהו כמו 3 ש' ומהירות סופית פחות מ-150. בגיר הכי ארוך 0-100 ב4 ש' לערך, ומהירות מירבית הרבה מעל 240. תקנו אותי אם למישהו יש מס' מדוייקים. נ.ב. חשבתי שגיר בעל DOG הוא גיר בעל שיניים ישרות לחלוטין לצורך אמינות ולא למנוע איבוד אנרגיה. וגם לצורך קיצור זמן המעבר בין ההילוכים. DNW אנא הסבר פרט ונמק.
-
הנושא נדון מס' פעמים בפורום. ותגדיר, לגיר יותר טוב? בכל אופן, העקרון פשוט מאוד, הגיר הוא מערכת של גלגלי שיניים (העקרון כמו באופניים-בערך), המנוע מסובב גלגל שיניים קבוע בגודלו (מס שיניים) ואתה בוחר איזה גלגלם לשים מולו שמחובר לגלגלים. את שים מול הגלגל הראשי גלגל גדול, בזמן שהגלגל הקטן ישלים סיבוב יחיד, הגלגל הגדול ישלים חצי סיבוב, רבע סיבוב וכו (תלוי ביחס). הדבר יתן תאוצה טובה אבל מהירות סופית נמוכה. אם, מול אותו גלגל מרכזי תרכיב גלגל קטן ממנו, התאוצה תיפגע אך המהירות הסופית שלך תגדל (בזמן שהגלגל הראשי ישלים סיבוב הגלגל הקטן ישלים 2, 3 או יותר- שוב, בהתאם ליחס)- **היחסים שהבאתי אינם אמיתיים, בדר"כ המספרים הם 1:133 וכו'** תלוי מה אתה רוצה, ויש כמבן שוני במבנה גלגל השיניים עצמו, שוב, המבנה בהתאם למטרה, אם תיהיה יותר ספציפי תקבל תשובה יותר טובה (זאת כמובן אם לא נעלו את השרשור).
-
נשמע רכב מעניין ביותר. חבל שאני סטודנט תפרן, שגם כך מחזיק רכב ישן (לא אספנות), אחרת לסיטרואן הזו היה נמצא בית. נ.ב. אם מישהו מעוניין אני מוכן לברר עליה פרטים נוספים ביום ראשון.
