שלושה מושבי בטיחות? אני ממליץ לך לעיין באשכול הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=368689
הוא רלוונטי לינואר 2011.
ככה תהיה לך שיטה מדודה לדעת אם הרכב מתאים לצרכיך.
כן, השוטרים הצבאיים מכירים את סוגי הרכב האזרחיים הנפוצים בצבא, מקסימום אומרים לו לעצור שניה בצד, בודקים אם נוהג בו איש צבא, אם לא אז משחררים אותו.
בכללי הם מממל"זים כל רכב אבל הדוחות רק על רכבי הליסינג הצבאיים והרכבים החומים (עם לוחית שחורה).
בדרך כלל היציאה של הנכים[שנוהגים] מהרכב היא מהצד, הוא מחנה בצורה שתיארת כדי שלא יחסמו אותו.
רק ברכבים בהם הנכה עצמו לא נוהג, אלא על ידי מישהו אחר אז היציאה היא מאחורה.
המנוע מניע את המדחס, וכשאתה בניוטרל אין קשר בין הגלגלים למנוע אז מוזרק אליו דלק כדי שהמנוע יישאר מונע.
כשאתה בהילוך, הגלגלים מניעים את המנוע מסיבוב הגלגלים ולא מוזרק דלק, והמנוע מניע את המדחס.
כביש מצפה רמון ארוך בבערך 3 ק"מ מכביש הערבה.
כביש הערבה הוא כביש דיי ישר, בלי יותר מדי סיבובים.
בכביש מצפה רמון יש הרבה סיבובים, וצריך להיות "יותר ערני" מאשר בכביש הערבה.