Jump to content

AviorXD

  • הודעות

    119
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי AviorXD

  1. היא מחליפה את הטויוטה אוונסיס. בקשר למנוע הוא 2.0 ליטר טורבו עם 259 כ"ס.
  2. שלושה מושבי בטיחות? אני ממליץ לך לעיין באשכול הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=368689 הוא רלוונטי לינואר 2011. ככה תהיה לך שיטה מדודה לדעת אם הרכב מתאים לצרכיך.
  3. על הדף יש את C3 E-HDI ורנו פלואנס דיזל ידנית.
  4. AviorXD

    משטרת תנועה "צבאית"

    כן, השוטרים הצבאיים מכירים את סוגי הרכב האזרחיים הנפוצים בצבא, מקסימום אומרים לו לעצור שניה בצד, בודקים אם נוהג בו איש צבא, אם לא אז משחררים אותו. בכללי הם מממל"זים כל רכב אבל הדוחות רק על רכבי הליסינג הצבאיים והרכבים החומים (עם לוחית שחורה).
  5. יש הבדלים באיבזור האוטו?
  6. כיום בישראל, יש אצבע אחרת שקופצת מהמשקוף הצידה, בעיקר לאחר עקיפה. אתה לא אמור לדעת, אתה אמור להזהר בכל מקרה.
  7. נשמע ממש משתלם יחסית למחיר. אני באמת מצפה לסיקור של אירוע ההשקה.
  8. בדרך כלל היציאה של הנכים[שנוהגים] מהרכב היא מהצד, הוא מחנה בצורה שתיארת כדי שלא יחסמו אותו. רק ברכבים בהם הנכה עצמו לא נוהג, אלא על ידי מישהו אחר אז היציאה היא מאחורה.
  9. AviorXD

    [חדשות רכב] - HONDA Civic 2012

    ההונדה הזאת נראית כמו ילד שמנפח לחיים.
  10. AviorXD

    שאלה לגבי צריכת דלק

    המנוע מניע את המדחס, וכשאתה בניוטרל אין קשר בין הגלגלים למנוע אז מוזרק אליו דלק כדי שהמנוע יישאר מונע. כשאתה בהילוך, הגלגלים מניעים את המנוע מסיבוב הגלגלים ולא מוזרק דלק, והמנוע מניע את המדחס.
  11. AviorXD

    The new Porsche 911

    רעיון טוב דווקא ה7 הילוכים האלו. בששת ההילוכים הראשונים אפשר להגיע למהירות המקסימלית, אבל בהילוך השביעי הוא ארוך יותר כדי לחסוך. גאוני?
  12. אם יעשו את זה גם בקונצרן VAG, צ'מפיון ייקחו על זה בסביבות ה3 אלף שקל? [ראה משענת יד תמורת 8 אלף שקל]
  13. ראיתי לפני שניה בתוכנית הבוקר בערוץ 2, אמרו שהבעלים של פריים מוטור ועוד חברות ליסינג שקר כאלו, הוא הבורר בעניין מרגול.
  14. כתוב לה על הישבן הסקסי הזה, 911. הפרונט לא מפתיע, אבל מה שהולך שם מאחורה..
  15. ועוד הדבר הזה עולה 9000-10000 יורו. ופה זה 100 אלף שקל. גם זה גאוני! אלעד, בוא נשנה את ההגדרה של C1 לרכב מיני-מסחרי ונייבא אותה.
  16. יש בעיה אחת, האבא ישב במושב, איך אפשר לדעת שהוא נכה?
  17. AviorXD

    נסיעה לאילת

    כביש מצפה רמון ארוך בבערך 3 ק"מ מכביש הערבה. כביש הערבה הוא כביש דיי ישר, בלי יותר מדי סיבובים. בכביש מצפה רמון יש הרבה סיבובים, וצריך להיות "יותר ערני" מאשר בכביש הערבה.
  18. נכתב באתר כי הSTEED ייצא [או יצא כבר?] ביולי 2011. בפברואר 2012 ייצא הVOLEEX C10. וVOLEEX, HAVAL M4 וגם HAVAL H6, ייצאו ב2013. חבל.
  19. עכשיו עוד מכוניות יתחילו להכנס לטווח המחירים 60K-70K, סוף סוף. הבאה בתור.
  20. הפעם האבטיח היה טעים? אילו גרסאות או רמות גימור יש לB4?
  21. חח אמרו שזה לא קביל בבית משפט, בטח כי הנהג צילם.
  22. אני כמעט בטוח שזו פיאט רגטה.
  23. אני לא יודע מה השתנה בגרסת האקובוסט, אבל בגרסה של הסטיישן, של 2010 המזגן מקדימה דווקא בסדר ומקרר, אבל מאחורה לא בדיוק מרגישים אותו, אבל הוא מקרר בסדר.
  24. לא הבנתי על מה בדיוק התמיהה, בשנים מסויימות נמכרו מכוניות עם מספרים מסויימים, סופיות ותחיליות. כל מה שבאמצע זה בערך "המספר" של הרכב.
  25. זו פיאט אני חושב.
×
×
  • תוכן חדש...