יש פה למישהו אולי פורד פוקוס שנת 2010 כדי שיוכל לתת לי חוות דעת עליו?
הפרטים זה נפח מנוע 2.0 טורבו, אוטומטי. אני לא כל כך יודע פרטים מעבר לזה.
אם זה קשור, אז זה סטיישן.
לפי מה שהבנתי, התיבה של זה היא 4 הילוכים, וזה לא כל כך הכי טוב, אבל האם זה עדיין שווה את זה?
התיבה "אמינה"? היא לא "מתבלבלת" לפעמים? [למרות שאין כל כך מה להתבלבל עם ארבעה הילוכים בלבד.]
[יהיה מצחיק אם איזה מנהל ישנה לי את הכותרת למשהו מצחיק, עדיף שלא.]