Jump to content

AviorXD

  • הודעות

    119
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי AviorXD

  1. מישהו יודע ו/או יכול לשים לי גישה?
  2. אני בטוח ב80% שזה עם טורבו. תודה על המידע. אני חושב.
  3. יש פה למישהו אולי פורד פוקוס שנת 2010 כדי שיוכל לתת לי חוות דעת עליו? הפרטים זה נפח מנוע 2.0 טורבו, אוטומטי. אני לא כל כך יודע פרטים מעבר לזה. אם זה קשור, אז זה סטיישן. לפי מה שהבנתי, התיבה של זה היא 4 הילוכים, וזה לא כל כך הכי טוב, אבל האם זה עדיין שווה את זה? התיבה "אמינה"? היא לא "מתבלבלת" לפעמים? [למרות שאין כל כך מה להתבלבל עם ארבעה הילוכים בלבד.] [יהיה מצחיק אם איזה מנהל ישנה לי את הכותרת למשהו מצחיק, עדיף שלא.]
  4. אתה מרבה להשתמש בתיאורים אבל לא אומר כמה "לאט" זה. כמה הוא "מאיץ לאט" ב3K סל"ד?
  5. זה יותר לכיוון של ב4000 הכוח הוא מרבי, וב6000 הכוח הוא עדיין מרבי אך המנוע סתם מסתובב 2000 סל"ד מיותרים. איני בטוח בדבריי.
  6. אני לא מבין איך אתם מביעים את הדעה שלכם בלי תמונה או משהו, אולי זה לא כזה קטן כמו שהיא אומרת?
  7. אם יש ירוק, ואתה די "מכיר את הרמזור" תשאר במהירות שאתה נמצא בה, אל תאיץ, ואל תאט. אם אתה לא מכיר כל כך את הרמזור גם תשאר באותה מהירות אבל תהיה יותר ערני מאשר במצב רגיל~
  8. לא נראה לי מתאים כל כך לאוטו הזה, לדעתי באמת צריך ליצור ניגודיות מסויימת ולקחת ג'נטים בצבע אחר~ או לעשות איזה פס כזה של צבע, לא יודע מה, זה נראה צבע ריק מדי.
  9. AviorXD

    קיה - מוניות

    הדעה שלי [לא שאני נהג מונית או משהו] אבל לפי מה שאני רואה, הסקודה לוקחת את הקיה בכל הדברים. חוץ מזה שהיא קצת יותר יקרה. אבל היוקר הזה, בא לידי ביטוי בדברים אחרים, שזה מה שעושה את האוקטביה הרבה יותר טוב.
×
×
  • תוכן חדש...