Jump to content

AviorXD

  • הודעות

    119
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי AviorXD

  1. הלכתי לאיבוד כבר בין כל הדגמים של יונדאי.
  2. לדעתי הראשונה. אלא אם יש אופציה לשניה עם אוטו אחר שיותר מייצג את הפורום.
  3. AviorXD

    צרות עין של שכנים

    צר עין? תרחיב לו אותה. או לחילופין, מצלמות.
  4. קיימת גם גרסת סטיישן:
  5. זה לא טוסטוס. זה טוס, טוס. אני אישית מכיר כמה אנשים כאלה, אני לא מבין איך לא מורידים אותם מהכביש.
  6. לך תדע, אולי הוא עדיין צריך אותה.
  7. אולי פורד מונדאו סטיישן עם המנוע ECO BOOST הזה? אני חושב שזה נכנס בתקציב. אבל אני לא בטוח אם הסטיישן מגיע עם ECOBOOST.
  8. לדעתי, או שהיא תפסיד בתביעה, או שהיא תהיה קצת יותר חכמה ותבטל אותה קודם.
  9. נראה אוטו לא רע, העיצוב שלו דיי יפה. הגריל מקדימה דיי מתחיל לעצבן אותי, כמו עם VW.
  10. אולי..... משטרה צבאית?
  11. לדעתי הרכבים של פעם היו יותר טובים, או שזו אולי התחזוקה הישראלית.
  12. AviorXD

    קיבלתי את ה'ספארק' שלי

    הכי חשוב שאתה נהנה. גם אני קראתי בממון, אהבתי.
  13. אני לא רוצה לחשוב מה יקרה כשנשים ירצו לחשוב על לעשות רוורס.
  14. מה הבעיה, תגיד לה שתשתתף בהוצאות. תגיד שקצת קשה לך להתמודד עם כל ההוצאות לבד, ד"א בביטוח היא גם כתובה לא?
  15. הגיון ישראלי פשוט. או שיכול להיות שיש יותר מאזדה 3, אז רוצים למכור כמה שיותר, בכמה שפחות זמן.
  16. חשבתי שיש ירוק שרק O_ם... אני אישית אהבתי את השחור.
  17. אוטו עם גלגל חמישי? זנב מהאגזוז? לדעתי, אם תהיה לאוטו קרינה, יפצו אותך כספית, ותצטרך לחכות עוד, אלא אם האוטו הועבר לפני הרעידה..
  18. משתלת ישראל.
  19. נתערב שאיכשהו יקראו לוולוסטר בארץ i25 או ic30?
  20. מה לא עושים בישראל בשביל להיות בראש טבלה כלשהי...
  21. בסוף תצא סקפטי מכאן ומכאן. באמפר+מזראטי=?
  22. AviorXD

    [השקה] פיג'ו 508

    זה לא נראה כמו פג'ו, הם אפילו שינו את ההגה.
  23. אני לא יודע מה איתכם, אבל הייתי לוקח את האוטוביאנקי. אני זוכר את עצמי בתור ילד קטן רואה מלא כאלה, עכשיו ראיתי אולי 3 מסתובבות.
  24. AviorXD

    "מוכר?"

    טויוטה היילקס ידנית 4 על 4. תלוי עד כמה האוטו חבוט. השאלה המתבקשת היא.... מוכר? מוכן לקחת ללא בדיקה במזומן. 05048767424987878 אביאור.
×
×
  • תוכן חדש...