Jump to content

AviorXD

  • הודעות

    119
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי AviorXD

  1. יש מצב היא תהיה מונית באמת. גם חסכונית, גם גודל נורמלי יחסית, כמו הפאביה ההיא~
  2. אני אישית, סומך רק על עצמי ואני בוחר איפה אני חוצה. ד"א אף פעם לא הבנתי למה מעברי החציה הם בצומת, ולא בסתם כביש ישר שרואים יותר טוב, ויש רק שני כיוונים.
  3. AviorXD

    נהג מונית על מרצדס AMG?

    אם תראה מונית S-Class חבוטה ומונית סקודה חדשה, לאיזו מהן תיכנס?
  4. הייתי מחכה עם הגולף, עד שתהיה הצעה טובה יותר.
  5. http://auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-26415-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%99%D7%90%D7%95-%D7%A2%D7%9D-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%90%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%95%D7%A1%D7%98-%D7%92%D7%9D-%D7%91.aspx לדעתי, עכשיו התמונה באמת משתנה.
  6. אז רגע, זה טוב או רע? זה שהם עוברים? או שזה שהם מודים בזה? [ברור שזה רע כי הם עוברים באדום...]
  7. מה עם החלק שזה פוגע לך בפרנסה? אם זה הייתי אני, הייתי באותה שניה הולך אליו.
  8. שילדה ומרכב ליקויים בעלי משמעות גבוהה לדעתי כן.
  9. AviorXD

    יש קראוונים בארץ?

    גם לגור בקרוואן זו אופציה טובה, ראיתי איזה 3 פה באילת, אחד פורד, השני פיאט, השלישי משהו חייזרי כזה.
  10. צריך לייצר אוטו, שיספק את כל הצרכים שישראלים מצפים מאוטו. בשביל זה צריך מישהו שבכותרת שלו כתוב "לא ישראלי שמנסה לעזור לישראל". כמובן גם מחיר נורמלי.
  11. ממבט ראשון, הפג'ו נראית לי יותר טוב. אבל צריך לבדוק את זה לעומק.
  12. אני אישית הכי אהבתי את NFS SHIFT. הכל ריאלי כזה.
  13. ואם האוקטביה היא סטיישן, זה כבר יתרון הרבה יותר גדול.
  14. החברה או האוטו? לדעתי, תבדוק קודם כמה זה עולה, ותעשה את החישובים עם עצמך.
  15. אחלה רעיון, רק בחלק מהמקומות, מה שמראה שיש שם חניית נכים, לא בולט כל כך.
  16. בתור אחד שנוסע הרבה בפורד מונדאו, אבל רק נוסע. התחושה במונדאו היא הרגשה "יוקרתית יותר", מאובזרת יותר, הרבה יותר מקום, גם לדעתי יהיה הרבה יותר קל להכניס לשם שלושה בוסטרים, התיבת הילוכים שלו לדעתי טובה מאוד[ שישה הילוכים], לעומת התיבה בפוקוס [ארבעה הילוכים, די מיושנת..]. אבל ב2011 אמורה לבוא תיבה כפולת מצמדים, ככה שאני חושב שעדיף לחכות עד 2011 ולראות..
  17. זה נראה אוטו אחד היפים, החלום שלי זה לקחת אחד כזה. או T2 או T3.
  18. לדעתי זה בדיוק אותו דבר, פלאפון,GPS או כל דבר כזה או אחר.
  19. בקשר לאופציה 1 תלוי אם אתה נמצא על סל"ד שאתה שומר על המהירות שלך, ונשאר באותו כוח. אם כן, אז אופציה 1. אם לא, אז אופציה 2.
  20. קח ממנה פרטים בכל מחיר.
  21. בשביל נשים, צריך לעשות סוג שונה של טסט, צריך לפתח את הרעיון.
  22. חוץ מזה, לא נראה לי שערסים מספיק חכמים כדי לערוך סרטון.
  23. פשוט עצוב. לא הייתי מביא להם קורקינט.
  24. AviorXD

    פקק התנועה של תשעה ימים

    בקרוב אצלנו.
  25. לדעתי עדיף לך לקחת את הפוקוס, זה לא שאתה נהג מירוצים.
×
×
  • תוכן חדש...