בתור אחד שנוסע הרבה בפורד מונדאו, אבל רק נוסע.
התחושה במונדאו היא הרגשה "יוקרתית יותר", מאובזרת יותר, הרבה יותר מקום, גם לדעתי יהיה הרבה יותר קל להכניס לשם שלושה בוסטרים, התיבת הילוכים שלו לדעתי טובה מאוד[ שישה הילוכים], לעומת התיבה בפוקוס [ארבעה הילוכים, די מיושנת..].
אבל ב2011 אמורה לבוא תיבה כפולת מצמדים, ככה שאני חושב שעדיף לחכות עד 2011 ולראות..