Jump to content

AviorXD

  • הודעות

    119
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי AviorXD

  1. ארנק של Secrid שבעיקר מחזיק כרטיסים ושניים- שלושה שטרות. לפני זה הייתי שם הכל בת.ז, עד שיום אחד אמרתי לעצמי "למה לא?"
  2. AviorXD

    מציאת הג'ק של האוטו.

    מתחת למושב שלך.
  3. התגובה שלך נראית נכונה כי ראיתי היום כזו מסתובבת באילת בצבע אפור עכבר. מחכה להשקה וגם למחירים.
  4. קראתי את הכתבה, זה רכב שתמיד כיף לראות, והייתי קונה כזו גם לעצמי אבל רק כרכב שני במידה והכיס יאפשר לי. לא ראיתי בנאדם אחד שלא נהנה מהרכב הזה עד עכשיו, וכיף לראות שזה ממשיך ככה.
  5. 1.הוא יכול. אחד מהתנאים זה שזה יהיה הרכב היחיד שהוא רואה בעינית של הממל"ז, גם על זה הדעות חלוקות. על רכב מתקרב הוא רואה מספר קמ"ש חיובי ורכב מתרחק הוא רואה מספר שלילי. 2. למשטרת התנועה יש אפשרות לנסוע אחר הרכב כדי לעצור אותו כל עוד נשמר קשר עין רציף עם הרכב. כמו שנאמר מעליי בדרך כלל זה מתבצע באמצעות שתי תחנות. 3.בדוחות ממל"ז נותנים את הדוח פנים אל פנים, המכשיר היחיד שאני מכיר שלא נותנים דוחות פנים אל פנים זה מולטנובה, שזה בעצם מצלמת מהירות שמותקנת בתוך ניידת סטטית. התמונות נשמרות על דיסק ונשלחות לאיפה ששולחים דוחות בדואר. כמובן בתנאים מסויימים. הניסיון שלי זה שהייתי מ.צ והיו לי משמרות ביחד עם שוטרי תנועה.
  6. גם דיזל, גם אוטומטי, גם ג'יפון, וגם מחיר נמוך יחסית לקטגוריה. על פניו נראה שיש להם מוצר מנצח, עכשיו צריך לראות איך ילך השיווק שלהם. נחכה לתוצאות.
  7. יהי זכרו ברוך. הכרתי אותו ממקום העבודה שלו, לא ידעתי שהוא גם היה כאן. איש טוב.
  8. נראה כאילו הרכב עבר תאונה מאחור, פגוש אחורי ודלת אחורית הוחלפו. החלק שנראה טיפה מדאיג זה "קורת רוחב מוחלפת עם ברגים".
  9. לא, אוטומטית. החיסרון בכוח הורגש אצלי בעיקר בעליות כמו סדום והעליות לפני מצפה רמון, זה ברור כי זה 1.2 עם בסה"כ 80 כ"ס. בשאר המקרים לא הרגשתי שום חיסרון בכוח, אולי טיפה בעקיפות שהיו צריכות להיות טיפה יותר זריזות. אני אוהב את הרכב הזה, הוא מרגיש הרבה יותר ממה שהוא ובעיקר מספק את הצרכים שלי שזה מה שצריך.
  10. אני קניתי את הספייס סטאר כרכב ראשון. הרכב מסוף שנת 13', אוט' מרמת הגימור הנמוכה, אך גם היא מאובזרת בצורה מספקת. החיסרון היחיד שלו זה ההרגשה של רכינה בעיקולים בין עירוניים. הרכב חסכוני, כמה שהוא חלש הכוח שלו מספק גם בבין-עירוני, מרווח יחסית לקטגוריית הביניים שבה הוא נמצא.
  11. נסעתי עם רכב כזה בדיוק הרבה מאוד, ברמה של 120 אלף בשנתיים. על פי המדידה שלי הרכב עשה בין 1:8 ל1:12 בכל צורה של נהיגה, גם רגועה וגם אגרסיבית.
  12. שאלת תם, לסוזוקי crossover יש גיר רציף. האם עדיין יכולות להיות נקישות? או שמא מדובר בהילוכים המוגדרים מראש?
  13. ברגע שאתה לוחץ על ההדק של הממל"ז כדי למדוד פעם נוספת, המדידה הקודמת נמחקת. גם אם לא הצלחת לבצע מדידה של הרכב ונוצר ERROR כלשהו, זה רושם את הERROR והמדידה הקודמת נמחקת.
  14. רק שאלה, התיבה היא רציפה ללא האפשרות להשתמש בה כתיבה רציפה לכל דבר? אלא רק ביחסי ההעברה שנקבעו מראש?
  15. לפי מה שאני יודע, אין בדיוק טווח מדידה חוקי בדבורה, זה גם לא נרשם במכשיר. ההנחיות שהשוטר מקבל זה צליל רציף ועוד מספר הנחיות. הוא לא יודע ולא יכול לדעת את המרחק המדוייק.
  16. יש גם כאלו המסתובבים עם תגי יחידה רקומים.
  17. כן, דרומה מבאר שבע יש אחת כזו. לוחית צ', אני די בטוח שהיא מכספי סיוע.
  18. לא רק בממל"ז מפחיתים 5 קמ"ש, גם בדבורה עושים את זה. כשהם משתמשים בF6 הם מגדירים מהירות מסויימת, ואני די בטוח שאין ממנה הפחתה.
  19. לא שמעתי משהו מיוחד על סנאפדרגון 801 שמתחמם, אני שמעתי בעיקר על ה810. אני די בטוח שפספסת פלאפונים איכותיים של חברות אחרות שהן לא סמסונג, כמו LG G3 בגרסת ה32GB שמגיעה עם 3GB RAM שעולה באילת בסביבות 1800 שקל, יש מצב אפילו פחות. אני אישית גם ראיתי באילת G4 של LG ב2500 שקל, אבל אני לא רואה הבדלים יותר מדי גדולים בין הG3 לG4, אני אישית ממליץ על הG3. ואם בכל זאת ההתלבטות היא בין הגלאקסי 5 ל6, הייתי הולך על 6, כי ה5 מרגיש מסורבל יחסית לגודלו ואיטי בגלל ממשק הTOUCHWIZ.
  20. הייתי שם לא מזמן, לומדים את הסוגים, יודעים מה קיים ומה נכנס לשירות, תמיד כיף לראות יוצאי דופן. קורה לפעמים שעוצרים אזרחים, אז במקרה הכי גרוע אומרים להם שיסעו לאט ומשחררים אותם.
  21. אם בעבר רק בסטיישן הידיות של הדלתות האחוריות נראו מוזר, עכשיו זה גם בגרסת 5 הדלתות. כמובן ע"פ התמונות שמופיעות בקישור בלבד.
  22. "האור הירוק מהבהב שלוש פעמים (ב- 3 השניות האחרונות של האור הירוק "הרגיל") ברמזורים הממוקמים בצמתים בהם המהירות המותרת היא מעל 60 קמ"ש." תודה גוגל.
  23. הרכב נשמע סבבה, בלי יותר מדי ק"מ, בלי תקלות או תאונות, לפי הרושם שקיבלתי שלי גם אין תלונות למעט חיסכון בדלק. אם את לוקחת את האפשרות של טויוטה יאריס חדשה את אולי חוסכת בדלק ועלויות אחזקה לא יהיו יותר מדי, עדיין תהיה ירידת ערך של רכב חדש. If it's not broken, don't fix it.
  24. AviorXD

    חדשות: הג'ימני חוזר!

    ראיתי היום סוזוקי ג'ימני חדשות על משאיות מאילת לכיוון המרכז. נראה שבקרוב מאוד הם יתחילו להמכר. מבחוץ זה נראה אותו רכב בדיוק.
×
×
  • תוכן חדש...