Jump to content

oferelijah

  • הודעות

    283
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oferelijah

  1. תצטרך לעשות בניה
  2. מאיפה המחרוזת הגיע? בהשמה שלו בתוך משתנה אתה יכול להחליט באיזה פורמט הוא יושם.
  3. הרמקולים האחור נמצאים בדפנות האחוריות ברכב. לא במגש האחורי.
  4. מחיר לשירוקו 1.4 רק לקפיצים ולסט שלם. וכמה הנמכה יהיה.
  5. מידע חשוב שאתה צריך לזכור. לי לקח ב2008 חודש לאתר את התשובה. להשתקת המערכת המקורית יש צורך להתחבר לפין 15 או 18 זה מה שתגיד למתקין!
  6. סתם משמיצים אנשים יודעי דבר כאן. הצריכה שDAMN ציין נשמעת בהחלט הגיונית ואני רואה את זה גם מהצריכה הכללית שלי למיכל דלק מלא. falouלESP אין סיבה ממשית להתערב כל עוד מבצעים הכל טכני ונכון. אם הגעת למצב שהוא מתערב, כדאי שתתחיל להכיר במגבלות של צורת הנהיגה שלך. וכן, יש הגיון במשפט הזה.
  7. +1 להמלצה על TVOUT2 עושה אחלה עבודה עם כבל של 7 דולר. בחינם מהסידיה.
  8. אייל אתה ממש לא מדייק, ציפיתי ממך לכתוב לעניין. שירוקו 1.4 ידנית עולה חדשה 164 GTI ידנית עולה 188 הפרש של 24 אלף. ולפני כשנה, ההפרש היה הרבה יותר גדול!
  9. oferelijah

    תופעת פתיחת הדלתות

    יש לשים לב להוראות הכנת התמיסה שמצורפות למשלוח, דרוש אלכוהול מים מזוקקים ושמפו ג'ונסון לתינוקות. רצוי להשתמש בבלאוור או פן בכדי לחמם מעט את היריעה למתיחה בפינות. אני הזמנתי מהמוכר הזה: http://myworld.ebay.com/invinciblegraphic/ גודל יריעה: 12X60 אינץ
  10. oferelijah

    תופעת פתיחת הדלתות

    בני, גם אני כמוך צבעתי את פסי המגן השחורים בשירוקו שלי ללבן. אבל אני הדבקתי עליהם ציפוי שקוף של 3M שהוזמנו מהאיביי. עמד בכבוד כבר פעמיים.
  11. בהחלט לא שירוקו R ,1.4 רגילה לגמרי
  12. בפלאפון מבדיקה שביצעתי עכשיו: פינג 117 הורדה 5.38 העלאה 3.09
  13. יש אופציה מעולה בארץ לVW. בפחות מ2000 שקל שכולל הכל. המחיר כולל משלוח לאר. 430$ ועוד + מכס. קבל: http://szwaywell.com/prod_dtl.asp?id=641 דגם 6050 ראיתי אותה בפעולה, עושה אחלה עבודה.
  14. יש פתרונות שכוללים הכל כולל הכל בפחות מ 2000 ש"ח. אגב, מודול BT ל510 עולה באיביי פחות מ200 דולר. נשאר רק תכנות בVAGCOM.
  15. http://scirocco.co.il/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=1284
  16. גם אצלי בשירוקו התקנה דומה עם מתאם של מטרה, אחלה מתאם, איזה חלק בדיוק שייפת? אצלי הוא לא מקרקש בכלל ולא נוגע בכלום בפתיחת המסך.. אצלי מותקן 8024BT של קנווד. תתחדש, מה עם תמונות??
  17. תריץ חיפוש בהודעות שלי כתבתי על יתרונותיו רבות.
  18. אכן יוזמה של בעל האתר. לא אני בעל האתר ששותף איתי. ללא קשר, בר אני נוהג כמוך. אבל יש כאלו שלא, וזכותם.
  19. בוודאות לא ניתן. אחרי הרבה מאוד משחקי וואג קום. רק התקנה נוספת של טיימרים וריליים למנגנון.
  20. עוד פעם רב סרן שמועתי על בעיות אמינות? חרטא ברטה. אגב לאיביזה ולשירוקו אותו מנוע.
  21. תודה! המטרה היא או שחור מבריק או לבן מבריק - הרכב לבן. יש עוד דברים שאני רוצה לעשות וללא קשר לעלות כספית אני רוצה להנות מהתהליך. השלה הבא יהיה הכוורת המעצבנת של השירוקו ומכסה הפלסטיק של המנוע. אני אתייעץ עם טופ קולור תודה רבה!
  22. שלום לכם, אתם נראים לי כמו האנשים הנכונים למה שאני רוצה להשיג. ברכב שלי יש פסי מגן בדלתות בפלסטיק שחור. אני רוצה להחליק אותם ולצבוע אותם בצבע הרכב. למיטב הבנתי אני צריך לשייף אותם (הם מחוספסים) עם נייר 600. לאחר מכן למיטב הבנתי אני צריך למרוח חומר שנקרא פרמייר? לפסלטיק? ולצפות את הכל. ואז שוב לשייף עדין עם נייר 600? ואז לקחת לצבע? איזה פרמייר להשתמש? יש בספריי? החלק כולו מפלסטיק. נייר 600, רטוב? יבש? מה לקנות? מאיפה משיגים את כל החומרים באיזור תל אביב? אם יש באיזור ריבל ויד חרוצים זה מעולה לי. תודה לעוזרים.
  23. עומרי, הרכב מדהים! תתחדש!
  24. שירוקו 1.4 עם ניהול מנוע של REVO מוציא 220 כ"ס. מומנט של סביב ה 31-32
  25. ניב למה לקשקש סתם? יש רק רכב אחד שיש לו בעיות רציניות בפורום המועדון של שירוקו. - ידוע לכל שמדובר ברכב לימון שמהיום שיצא מהחברה עשה בעיות. אין שום בעיות אמינות ברכבים הללו! הרכב נוסע חזק, מאוד מהנה לנהיגה וחסכוני מתי שצריך. עלויות טיפולים נעים סביב ה650 לטיפול רגיל, טיפול גדול עדיין לא ביצעתי. בברכה, עופר - מנהל מועדון שירוקו ישראל.
×
×
  • תוכן חדש...