למכירה הפריטים הבאים:
4 נורות H7 18 לדים לבנים = 60 שקלים
2 נורות H21W 9 לדים לבנים = 40 שקלים לשניהם
המחירים יותר זולים מאיביי אתם מוזמנים לבדוק
לא נעשה בהם שימוש מכיוון שהם לא מתאימים
בחיים לא קרה לי השהייה כזאת ואננו יושבים על אותם מכלולים
שירוקו 160 1.4 DSG
אכן יש HILL HOLD ל2 שניות בזינוק בעליה
בהתחלת הנסיעה הרכב מגיב מיידי.
לגבי מצב "ספורט", עוד לא התנסית בו? אז בשביל מה לקנות את גרסת ההיליין?
יאללה תנסה ותהנה.
מכמה טלפונים שרכשתי בדים פון כולל את האייפון הנוכחי לפני כשנתיים יש לי רק דברים טובים לומר עליהם ועל המעבדה שלהם.
מצד שני הניסיון העובדתי שלך לא נעלם מעיני וכנראה שאת המכשיר הבא לא ארכוש שם.
תודה.
גם אצלי הRCD הוחלף לKENWWOD 8024BT שכולל את כל הפיצרים שאתה יכול לחשוב עליהם.
אצלי בדיוק כמוך אין מחשב דרך מורחב ואין שליטה מההגה כך שהRCD היה חייב לעוף בגלל מחירי התוספות שלו.